Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Toivotaan vaan, etteivät mitkään epilepsiaa uhkaavat välkky-avat yleisty. Sellaset on yökki.
Jos jonkun yksittäisen käyttäjän avatar-kuva koetaan häiritseväksi, se pyydetään vaihtamaan. Ei tässä siis mielestäni ole mitään syytä kieltää animoitujen kuvien käyttöä, koska homma on toiminut mallikkaasti jo vuosien ajan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minullakin oli jo hieno, elegantisti animoitu avatar tehtynä, mutta ei antanut vaihtaa oikeista mittakaavoista huolimatta. Valitti nimenomaan tuosta animaatiosta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Toisaalta animoidut avatarit on helppo tappaa yhdellä ESC painalluksella. Itselle ainakin riittää tämä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minullakin oli jo hieno, elegantisti animoitu avatar tehtynä, mutta ei antanut vaihtaa oikeista mittakaavoista huolimatta. Valitti nimenomaan tuosta animaatiosta.
Näemmä yllisryhmän käyttäjäoikeuksissa täppä "Can Upload Animated Avatar" on asennossa No. Lienee ihan vaan pieni kämmi käynyt tuon suhteen.

Normaalilla Jäsen-ryhmällä tuo oli asennossa Yes, ja pistin nyt Yes yllisveljeskunnallekin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vielä noista viesteistä, että ei se muuten haittaa että ne ei tallennu, mutta kun ei muista mitä on tarjonnut kellekin ja muuta. Kyllä, tiedän että paperi on keksitty, mutta laiska kun on :D
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt tajusin miksei näy viestit lähetetyissä, se johtuu siitä että en ollut rastittanut tuota "Tallenna viesti Lähetetyt kansioon" tuolta alhaalta privaviestiä lähetettäessä.
Oon aika sokea :D Mut saisikohan sen jotenkin automaattisesti ruksiin, kun ei aina muista.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt tajusin miksei näy viestit lähetetyissä, se johtuu siitä että en ollut rastittanut tuota "Tallenna viesti Lähetetyt kansioon" tuolta alhaalta privaviestiä lähetettäessä.
Oon aika sokea :D Mut saisikohan sen jotenkin automaattisesti ruksiin, kun ei aina muista.
Kiitos erittäin hyvästä huomiosta. En muista itse tuohon asetukseen koskaan koskeneeni, joten se viittaisi siihen, että kerran ruksittuaan sen pitäisi säilyä foorumiasetuksissasi jatkossakin.

Jos näin ei ole, ilmoittakaa, niin tutkimme asiaa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ei se mulla ole säilynyt, kun koitin itelle lähetellä privaviestejä ja tallentaa Lähetetyt- kansioon.
Ja sitten piti kysyä, kun huomasin, että siellä on se "Pyydä lukukuittaus vastaanottajalta", niin näkyykö se vastaanottajalla vai onko se ihan omaan tarkoitukseen?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ei se mulla ole säilynyt, kun koitin itelle lähetellä privaviestejä ja tallentaa Lähetetyt- kansioon.
Kiitos tiedosta, pitää selvitellä tilannetta.

Ja sitten piti kysyä, kun huomasin, että siellä on se "Pyydä lukukuittaus vastaanottajalta", niin näkyykö se vastaanottajalla vai onko se ihan omaan tarkoitukseen?
Näkyy myös vastaanottajalla ja siitä voi muistaakseni jopa kieltäytyä (eli voi lukea, vaikkei kuittaisikaan luetuksi lähettäjälle).
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt sain ton avatarin toimimaan ja sekin oli ihan omaa tyhmyyttä, kun se oli 100x100, mutta muuten alle toi 50kt. :D Mutta ei vielä toimi, että automaattisesti muistaisi laittaa ruksin tuohon "Tallenna Lähetettyihin viesteihin" -kohtaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Corcan "käskystä" tänne: Eli saisko sellaiselle EASHL-tiimille kun "HC Gaylord Fockers"-perustettua priva-alueen. Kiitos.

p.s. mun mielestä chromea käyttäessä se "tallenna lähetetyt"-ruksi ei säily. Ei tallennu automaattisesti lähetetyt siis ainakaan tällaisella "uudella käyttäjällä".

Lisäys: Siis etusivulla oli ohjeet yksityispostin lähettämisestä, jotta "klaani" saisi "sivut", mut Corca pyys laittamaan tänne viestin. Miksi ihmeessä? Mutta hoituisiko asia nyt tätä kautta? Tiimin lyhenne on HGF.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

p.s. mun mielestä chromea käyttäessä se "tallenna lähetetyt"-ruksi ei säily. Ei tallennu automaattisesti lähetetyt siis ainakaan tällaisella "uudella käyttäjällä".
Hyvä tietää tuokin. Se voi olla Chromen bugi tai sitten se ei esim. salli cookie-tallennusta tältä saitilta. Luulen nimittäin, että noi tiedot säilyy taikapipareissa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Lisäys: Siis etusivulla oli ohjeet yksityispostin lähettämisestä, jotta "klaani" saisi "sivut", mut Corca pyys laittamaan tänne viestin. Miksi ihmeessä? Mutta hoituisiko asia nyt tätä kautta? Tiimin lyhenne on HGF.
Tämä hoidossa. Myös ihan ohjeen mukaisesti privaattiviestillä olisi tullut perille.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kauppapalstan "prefix" kentästä puuttuu kokonaan vaihtoehto lahjoitetaan, mutta jotain on listasta valittava kuitenkin. Näin ainakin täällä yhteisten puolella, muista alueista en tiedä.

Vai eikö sitä vaan ole nähty tarpeelliseksi?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kauppapalstan "prefix" kentästä puuttuu kokonaan vaihtoehto lahjoitetaan, mutta jotain on listasta valittava kuitenkin.

Ihan pätevä lisäys tuo olisi ainakin omasta mielestäni. Laitan viestiä eteenpäin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Wii + PS3 + X360 + Sekalaiset -kauppa-alueille lisätty nyt "Lahjoitetaan"-vetolaatikko.

Mukava lisäys juu. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada Xbox360 alue XboxLive alue yhdistettyä?, kuten PS alueella on PS3 verkkopalvelut ja ongelmat yms ovat kaikki samassa. Selkeyttäisi minun mielestä selaamista. Pieni seikkahan tämä, mutta kumminkin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Katselin tossa et missähän mä mahdan olla tolla xbox live gameranking listalla, mutta enpä sieltä itseäni löytäny. Pitääkö tossa tehdä jotain erityistoimenpiteitä, että itsensä siellä saa näkyviin.

En nyt ole ihan varma et oliko tää oikeessa paikassa edes, mutta yritetään kuiteski.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Katselin tossa et missähän mä mahdan olla tolla xbox live gameranking listalla, mutta enpä sieltä itseäni löytäny. Pitääkö tossa tehdä jotain erityistoimenpiteitä, että itsensä siellä saa näkyviin.
Tätä on joidenkin käyttäjien taholta ihmetelty ennenkin, mutta ei tainnut kukaan ylläpitoguruistakaan osata asiaa selittää. Oma veikkaukseni liityy Live-tilin yksityisyysasetuksiin. Toinen vaihtoehto on, että nuo Gamertagit lisätään foorumin Gameranking-listaan jonkinlaisen eräajon kautta, ja tuota eräajoa ei olla ajettu pitkiin, pitkiin aikoihin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pitääpä katella ku pääsee kotiin et miten mulla ne asetukset on. Joissakin on ainakin et näyttää vaan kavereille jos oikeen muistan.
 
Ylös Bottom