Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siellä yksityisviestisivun ihan alalaidassa pitäisi olla Lataa kaikki yksityisviestit muodossa. Siinä alla on sitten valittavana eri formaatteja, joissa viestit saa. Se tosin kattaa sekä vastaanotetut että lähetetyt viestit.1) Miten saa tallennettua lähetetyt yksityisviestit? (En löytänyt mistään enkä haullakaan löytänyt yhtään ketjua)
Hmm, tuo haiskahtaa jo bugilta. Onko jossain linkkiä siihen kuvatiedostoon, niin voidaan katsella, mikä siinä on olevinaan vialla.2) Koitin pistää avatarin omasta tiedostosta ja se herjasi näin:
"Your file of 32,8 kt bytes exceeds the forum's limit of 50,0 kt for this filetype."
Siellä yksityisviestisivun ihan alalaidassa pitäisi olla Lataa kaikki yksityisviestit muodossa. Siinä alla on sitten valittavana eri formaatteja, joissa viestit saa. Se tosin kattaa sekä vastaanotetut että lähetetyt viestit.
Hmm, tuo haiskahtaa jo bugilta. Onko jossain linkkiä siihen kuvatiedostoon, niin voidaan katsella, mikä siinä on olevinaan vialla.
Onpas omituista. Ja privaboksissasi on varmasti tilaa?Tarkoitin oikeastaan kun lähetetyt viestini eivät näy lähetetyissä viesteissä.
Kyllä animoidutkin kuvat kelpaavat, mutta ehkä tuo avatar-järjestelmä nyt jotenkin ruikkii linssiin.Ja tajusin vasta, että avatarini on animoitu ja niitä foorumi ei taida hyväksyä? (Vaikka mistään en siitä ilmoitusta löytänytkään.)
Saapuneet näkyvät, mutta lähettämäni eivät, ja olen varma että olen lähettänyt sillä vastauksiakin olen saanut.
Kyllä animoidutkin kuvat kelpaavat, mutta ehkä tuo avatar-järjestelmä nyt jotenkin ruikkii linssiin.
Jäsen-käyttäjäryhmän oikeuksissa on kyllä sallittu animoidun avatar-kuvan käyttö. Tosin kuvan dimensiot ei saa ylittää 65x65 pikseliä eikä tiedostokoko olla yli 50 kilotavua.En minä ainakaan saanut laitettua animoitua kuvaketta.
Hyi kauhia (ei pahalla)! Miten moiset voidaan sallia, vaikka esim. allekirjoitukset ovat niin riisuttua mallia yleisen siisteyden vuoksi?Update! Esimerkiksi käyttäjällä Hamsteri näyttää olevan animoitu avatar.
Tjaa-a, animoituja avatareita foorumilla on ollut kautta historian, enkä muista niistä tulleen pahemmin "viekää noi pois" -palautetta. Esimerkiksi Oliverin avatar-kuvakin on animoitu. Sitä on vaan vaikea huomata.Hyi kauhia (ei pahalla)! Miten moiset voidaan sallia, vaikka esim. allekirjoitukset ovat niin riisuttua mallia yleisen siisteyden vuoksi?
Näköjään. Mitälie KFIN-easter eggejä vielä onkaan paljastumatta.Oliverin avatar-kuvakin on animoitu. Sitä on vaan vaikea huomata.![]()
Jos jonkun yksittäisen käyttäjän avatar-kuva koetaan häiritseväksi, se pyydetään vaihtamaan. Ei tässä siis mielestäni ole mitään syytä kieltää animoitujen kuvien käyttöä, koska homma on toiminut mallikkaasti jo vuosien ajan.Toivotaan vaan, etteivät mitkään epilepsiaa uhkaavat välkky-avat yleisty. Sellaset on yökki.
Näemmä yllisryhmän käyttäjäoikeuksissa täppä "Can Upload Animated Avatar" on asennossa No. Lienee ihan vaan pieni kämmi käynyt tuon suhteen.Minullakin oli jo hieno, elegantisti animoitu avatar tehtynä, mutta ei antanut vaihtaa oikeista mittakaavoista huolimatta. Valitti nimenomaan tuosta animaatiosta.
Kiitos erittäin hyvästä huomiosta. En muista itse tuohon asetukseen koskaan koskeneeni, joten se viittaisi siihen, että kerran ruksittuaan sen pitäisi säilyä foorumiasetuksissasi jatkossakin.Nyt tajusin miksei näy viestit lähetetyissä, se johtuu siitä että en ollut rastittanut tuota "Tallenna viesti Lähetetyt kansioon" tuolta alhaalta privaviestiä lähetettäessä.
Oon aika sokeaMut saisikohan sen jotenkin automaattisesti ruksiin, kun ei aina muista.