Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

No joo. Tulihan se sitten tämäkin taas hoideltua. Sitten vaan lisäriä odottelemaan. Miten ihmeessä taas tuli lopulta ajauduttua sorsa-naiseksi???

1000024826.jpg
 
Ensimmäistä kertaa otin Soulsborne-pelin pelattavaksi läpi Elden Ringin muodossa (Demon's soulsia aloitin, mutta ei silloin vain jaksanut kunnolla pelata), ja jumaliste notta maistuu. 25h takana, jonka aikana Margit ja Godrick lähetetty palamaan manalaan. Margit oli paha itselle (Spirit Summon + Rogier avuksi tarvittiin), mutta Godrick meni omin voimin kolmannella! Nyt pyritään tuhoamaan kaikki ilman lisäapuja, mutta ei mulla niin vahvaa selkärankaa ole että 100 kertaa yritän ilman apuja :D huikea peli, kyllä tästä siirrytään sitten Demon's ja Dark Soulsien pariin.

Edit: itsellä ollut aika vahva OpenWorld ähky, mutta tämä peli on sen parantanut. Kysymysmerkkien yms. merkkien puuttuminen tuo aitoa seikkailun ja löytämisen iloa, kartasta ja maastosta pitää katsoa mielenkiintoiset kohteet. Katakombit ainoa kritiikin aihe toistaiseksi, niitä ei jaksaisi enää koluta
 
Ensimmäistä kertaa otin Soulsborne-pelin pelattavaksi läpi Elden Ringin muodossa (Demon's soulsia aloitin, mutta ei silloin vain jaksanut kunnolla pelata), ja jumaliste notta maistuu. 25h takana, jonka aikana Margit ja Godrick lähetetty palamaan manalaan. Margit oli paha itselle (Spirit Summon + Rogier avuksi tarvittiin), mutta Godrick meni omin voimin kolmannella! Nyt pyritään tuhoamaan kaikki ilman lisäapuja, mutta ei mulla niin vahvaa selkärankaa ole että 100 kertaa yritän ilman apuja :D huikea peli, kyllä tästä siirrytään sitten Demon's ja Dark Soulsien pariin
Älä sitten jätä Bloodbornea ja Sekiroakaan väliin! Vaikka itselleni Sekiro jää heikoimmaksi FromSoftin peleistä, niin moni on kuitenkin siitä kovasti tykännyt. Ja Bloodborne on ainakin itselleni Elden Ringin jälkeen seuraavaksi paras FromSoftin peli. Toki Dark Souls 3 (varsinkin lisäreineen) siinä aikalailla Bloodbornen rinnalla.
 
Katakombit ainoa kritiikin aihe toistaiseksi, niitä ei jaksaisi enää koluta
Jaa, en tiedä miksi niitä itse jaksoi niin mielellään koluta mutta ainakin olen selitellyt sitä sillä, että samankaltaisista rakennuspalasista huolimatta niissä on hurjasti vaihtelevuutta ja kikkailua sen suhteen mitä tulee vastaan. Osaltaan jopa käännetään positiiviseksi asiaksi se, että ne ovat niin samanlaisista palasista tehtyjä. Jos ne kaikki on pelannut niin tietää mitä meinaan. Laitan spoileriin tarkennuksen: ainakin yhdessä katakombissa on jotain teleportteja(?), joista saa ensin kuvan että ilmestyy vain eri paikkaan samassa katakombissa mutta oikeasti siitä katakombista on ainakin yksi kopio, johon osasta teleportaista ilmestyy ja kun tajusin sen niin olin aika vaikuttunut luovuudesta.

Ja sekin tietysti auttaa että jo soulsien perus-gameplay on niin tyydyttävää että se on jo melkein ihan sama mitä maisemaa siinä on ympärillä kun homma on niin nautinnollista muuten.
 
Ylös Bottom