Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noobeinstein
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huuuh, vika bossi piesty. Tähän kaipasin ulkopuolisten apua, ei vaan pystynyt yksinään vaikka miten yritin. Kerran oli lähellä, hullujen touhu nämä parit bossit täs kyl.

Huuuh, vika bossi piesty. Tähän kaipasin ulkopuolisten apua, ei vaan pystynyt yksinään vaikka miten yritin. Kerran oli lähellä, hullujen touhu nämä parit bossit täs kyl.
Mulla meni monta tuntia Astrologilla tähän. Vika vaihe oli älyttömän vaikea kun pelkästään väistelin ilman mitään kilpiä. NG+:ssa "juosten" menin dlc:een loppupomoon ja Bleed-aseella yritin sitä myös, mutta en kauaa jaksanut (en siis mennyt läpi). Jollain Vagabondilla myös pelasin dlc alueelle asti, mut en kyl kokonaan jaksanut enää.

Tarkoitus olis tänä vuonna vielä Prophetilla yrittää lisäreineen läpäistä uudelleen. Lisärin Incantationsit eivät oo mulle tuttuja, eikä pääpelissäkään ihan kaikki. Sit kyllä pidän piiiitkän tauon pelistä.

Noh monta kertaa on tullut todettua etten ikinä esim. Skyrimiä enää pelaa, mut silti siihen viime vuonna tuli palattua, ja vieläpä lisäreineen sen pelasin. :D

Ihan ykköspelejä mulle nää BGS ja FromSoft pelit. (Unohtamatta GoWia ja TloUta).

Ylös Bottom