Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla meni monta tuntia Astrologilla tähän. Vika vaihe oli älyttömän vaikea kun pelkästään väistelin ilman mitään kilpiä. NG+:ssa "juosten" menin dlc:een loppupomoon ja Bleed-aseella yritin sitä myös, mutta en kauaa jaksanut (en siis mennyt läpi). Jollain Vagabondilla myös pelasin dlc alueelle asti, mut en kyl kokonaan jaksanut enää.Huuuh, vika bossi piesty. Tähän kaipasin ulkopuolisten apua, ei vaan pystynyt yksinään vaikka miten yritin. Kerran oli lähellä, hullujen touhu nämä parit bossit täs kyl.
Tehkää vaan oma ketjunsa.Ihan kivaa luettavaa fiilikset tuosta Nightreignista mutta olisiko sille erillisenä ja omana pelinä asiallista luoda ihan oma ketjunsa? Onhan siinä tietysti "Elden Ring" nimessä mukana mutta aika erilainen se taitaa silti olla, joten kenties voisi olla oman ketjunsa arvoinen? Vai?
Tämä on ehdottomasti lähestyttävin peli Fromin peleistä. Vaikkei ole vaikeusastevalintaa, niin erilaisia työkaluja ja asioita käyttämällä saa peliä halutessaan helpotettua.Tuli hankittua tämä nyt alennuksesta Xboxille. Hirveästi ei ole kokemusta Souls-peleistä (Dark Souls ja Bloodborne) ja kyllähän tästäkin sen huomaa, mutta samalla tämä on mielestäni huomattavasti lähestyttävämpi kuin nuo mainitsemani (en siis ole fani, vaikka hyviä pelejä ovatkin, ja en jotenkin ymmärrä mitä nautintoa saada jatkuvasta kuolemisesta) ja jotenkin fiilis ei ole NIIN painostava kuin muissa. Pitkään siis taistelin sen kanssa hankinko tätä, nyt kipeänä ja muutama tunti tänäänkin hakannut, niin onhan tämä hyvä peli. Ja mahdottoman kaunis. Tällaiselle aloittelijalle juuri sopiva lähtökohta Souls-peleihin, uskoisin.
Edit. Hitto, nyt ymmärrän mikä sakkia viehättää näissä. Se on se onnistumisen fiilis. Ja itse nyt olen täysin addiktoitunut tähän. Grindaan vaan hahmoa vahvemmaksi koko aika. Hitto, tämä on UPEA peli!
Mietipä vielä sitä, että tämän läpi painaminen saattaa myös antaa pelituntumaa tämän tyylisiin peleihin niin hyvin, että myös esim. juuri Bloodbornen tai Dark Soulsien (ainakin kolmannen) tai Sekiron ym. pelaaminen alkaa tuntua helpommin lähestyttävältä ER:n jälkeen. Hirveä määrä huippusisältöä mahdollisesti ladattuna piippuun niin sanotusti.Tuli hankittua tämä nyt alennuksesta Xboxille. Hirveästi ei ole kokemusta Souls-peleistä (Dark Souls ja Bloodborne) ja kyllähän tästäkin sen huomaa, mutta samalla tämä on mielestäni huomattavasti lähestyttävämpi kuin nuo mainitsemani (en siis ole fani, vaikka hyviä pelejä ovatkin, ja en jotenkin ymmärrä mitä nautintoa saada jatkuvasta kuolemisesta) ja jotenkin fiilis ei ole NIIN painostava kuin muissa. Pitkään siis taistelin sen kanssa hankinko tätä, nyt kipeänä ja muutama tunti tänäänkin hakannut, niin onhan tämä hyvä peli. Ja mahdottoman kaunis. Tällaiselle aloittelijalle juuri sopiva lähtökohta Souls-peleihin, uskoisin.
Edit. Hitto, nyt ymmärrän mikä sakkia viehättää näissä. Se on se onnistumisen fiilis. Ja itse nyt olen täysin addiktoitunut tähän. Grindaan vaan hahmoa vahvemmaksi koko aika. Hitto, tämä on UPEA peli!
Ainoastaan Bloodborne ja varsinkin Sekiro voivat tuntua todella vaikeilta alkuun. Ehkäpä Dark Souls 3 voisi olla tämän jälkeen seuraavaksi helpoin.Mietipä vielä sitä, että tämän läpi painaminen saattaa myös antaa pelituntumaa tämän tyylisiin peleihin niin hyvin, että myös esim. juuri Bloodbornen tai Dark Soulsien (ainakin kolmannen) tai Sekiron ym. pelaaminen alkaa tuntua helpommin lähestyttävältä ER:n jälkeen. Hirveä määrä huippusisältöä mahdollisesti ladattuna piippuun niin sanotusti.