Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Kyllä kaikki paikat on todellakin koluttu. Myös tuo. Pelaan soulsborne-pelejä jatkuvasti onlinessa tuttujen sekä randomeiden kanssa co-oppina, joten aika paljon on löytänyt ystävällisten pelaajien avulla uusia juttuja. Toki myös itsekseen tullut kaikenlaista löydettyä.
Ok. Ite tuli tosiaan ensimmäinen kierros vedettyä offlinessa, enkä Googletellu, enkä lukenut mitään peliin liittyvää.

Aattelin muuten pelin mennä vielä prophetilla 3. kerran läpi. Tuli yhessä NG+:ssa kokeiltua kahta Giant Crusheria, niin oli aika hauskaa.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ok. Ite tuli tosiaan ensimmäinen kierros vedettyä offlinessa, enkä Googletellu, enkä lukenut mitään peliin liittyvää.

Aattelin muuten pelin mennä vielä prophetilla 3. kerran läpi. Tuli yhessä NG+:ssa kokeiltua kahta Giant Crusheria, niin oli aika hauskaa.
Kokeile laittaa godskin peeler molempiin käsiin ja joku blood modaus niihin. Tai tuplana scavenger's curved sword. Magma bladet tai rivers of bloodit molempiin hanskoihin myös ihan hauska.
 
Millä levelillä porukka noin yleisesti tässä pelissä on ja kuinka paljon pelitunteja takana? Onks joku jo vetänyt levelit tappiin tässä ryhmässä ja jos on niin kuis pali meni aikaa
 
Tai olla levelit 250 luokkaa ja tunnit päälle 300 kun päätin että nyt saa riittää. Lisärissä sitten takas.
 
Millä levelillä porukka noin yleisesti tässä pelissä on ja kuinka paljon pelitunteja takana? Onks joku jo vetänyt levelit tappiin tässä ryhmässä ja jos on niin kuis pali meni aikaa
Tuskin kukaan saa leveleitä tappiin ilman jotain vippaskonsteja, sen verran reippaasti vaatimukset nousee. Laitan tarkemmat speksit omalta hahmolta joka on ng++ kierroksella menossa jahka peli asentuu uudestaan (olen näköjään siivonnut pois tilaa viemästä jossain välissä). Sen muistan että yksi level maksaa reilut 800k.
 
Itse on ole mitään vippaskonsteja käyttänyt muuta kuin mitä peli tarjoaa.Amuletti on joka lisää runeja ja kultaisia kananjalkoja mennyt satoja ellei saavillinen….toisten peleissä olen ollut mukana….sekä itse houstannut tappomatseja…3vs1 :) …tiedän ei reilua..
Nyt level on 520 ja aikaa mennyt noin 490 tuntia…alkaa jo tympimään kun yksi levelin nousu vaatii noin 4.2 miljoonaa runea.Vaatisi varmaan vielä 200-400 tuntia peliaikaa että vetäis maksimit mut taitaa jäädä tekemättä..
 
Itse on ole mitään vippaskonsteja käyttänyt muuta kuin mitä peli tarjoaa.Amuletti on joka lisää runeja ja kultaisia kananjalkoja mennyt satoja ellei saavillinen….toisten peleissä olen ollut mukana….sekä itse houstannut tappomatseja…3vs1 :) …tiedän ei reilua..
Nyt level on 520 ja aikaa mennyt noin 490 tuntia…alkaa jo tympimään kun yksi levelin nousu vaatii noin 4.2 miljoonaa runea.Vaatisi varmaan vielä 200-400 tuntia peliaikaa että vetäis maksimit mut taitaa jäädä tekemättä..
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Level

Lvl 713 oisi vissiin se missä ois 99/99/... statsit. 712 -> 713 siirtymä vaatii vain 8.8 miljoonaa runea.
 
Huh.huh.Olipas tää urakka mut kun tuli pakkomielle saavuttaa niin 1,692,566,842 runea siinä tarvittiin että pääsin leveliin 713 Elden Ringissä.(Golden Scarab medallion ja kultaiset kanankoivet apuna sekä käytin seuraavia multiplayer group password sanoja jotka antavat pienen rune buffin aina kun joku viidestä ryhmästä voittaa shardbearer bossin)

SEEKERS

straydmn

FEXTRA

fcb

Koopy

Löytyvät netistä.

Peliaikaa siinä meni 625 tuntia mutta nautin kyllä joka hetkestä ja sain paljon uusia kavereita joiden kanssa farmasin runeja pomo/tappo matseissa.

8 miljoonaa runea tuli vastaan level 700 kohdalla että viimeiseen asti sai pusertaa.Mahtava peli kaikenkaikkiaan.En koskaan ole ennen pelannut Dark souls tai muuta tän genren pelejä mut kun tää oli enemmän vapaata meininkiä niin nappas mukaansa.Ensimmäisen 10-20 tunnin aikana tuli kyllä pelissä niin turpaan kuin olla voi ja meinasin luovuttaa kun täähän ei pahemmin opasta.Mut pikkuhiljaa oppi.Mielestäni Vuoden peli mut oloitus kynnys kyllä vie monelta mehut pois.

Ps. DLC odotellessa

Ps.2 Jännetupin tulehdus on todellinen uhka ja vanha Elite 2 ohjaimeni loppui kesken session
 

Liitetiedostot

  • 95FE58FD-F672-43BA-BC33-4E3DE267C17C.png
    95FE58FD-F672-43BA-BC33-4E3DE267C17C.png
    2 MB · Lukukerrat: 43
Viimeksi muokattu:
Tuli vihdoin tämä hankittua ja muutoin on kyllä maistunut, mutta grafiikat ja suorituskyky muutenkin kyllä aikamoisia pettymyksiä. Varsinkin kun tuli demons soulsin ps5 versio pelattua ennen tätä niin onhan näissä ero kuin yöllä ja päivällä.

Alussa tässä taisi olla ps5 versioissa jotain ongelmia, mutta kai se nykyään on jo kunnossa?
 
Tuli vihdoin tämä hankittua ja muutoin on kyllä maistunut, mutta grafiikat ja suorituskyky muutenkin kyllä aikamoisia pettymyksiä. Varsinkin kun tuli demons soulsin ps5 versio pelattua ennen tätä niin onhan näissä ero kuin yöllä ja päivällä.

Alussa tässä taisi olla ps5 versioissa jotain ongelmia, mutta kai se nykyään on jo kunnossa?
Kauneus on kyllä todellakin katsojan silmässä. Itselleni Demon’s Soulsin remasteroitu versio (en kyllä suostu puhumaan remakesta, kun todellisuudessa mitään muuta ei ole muutettu kuin graafista ilmettä) on itselleni yksi ehkä yliarvostetuimpia pelejä grafiikan osalta. Jotkut kun tuntuvat arvostavan sen jonkinlaiseksi graafiseksi mestariteokseksi. Minulle se ei toiminut kyllä millään lailla niin. Onhan sen grafiikka terävää ja selkeää, mutta tyylillisesti ja taiteelliselta puolelta arvioiden häviää aivan pystyyn vaikkapa juuri Elden Ringin graafiselle ilmeelle. Toki varmaan teknisiltä ominaisuuksiltaan on ainakin jonkin verran Elden Ringin edellä.

Toisaalta Demon’s Soulsin remaster on myös aivan helvetikseen simppelimpi ja pelimaailmaltaan pienempi peli, joten konsolin tehojen käyttö on mitä todennäköisimmin grafiikan osalta ollut myös paljon helpompaa

En joka tapauksessa ainakaan itse pystynyt toteamaan minkäänlaisia merkittäviä ongelmia Elden Ringiä sellaiset 450 tuntia pelatessani. Aivan huikea peli oli itselleni niin tarinan, tunnelman, pelattavuuden kuin myöskin audiovisuaalisen ilmeen puolesta. Mutta kuten sanottua - kauneus todellakin on katsojan silmässä…
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom