Mistä tuo löytyy?Int:n vaa lisää pisteitä, se boostaa damagea, vigor sul on omaa makuu turhan korkee. Jos oot rohkee niin voit koittaa hakee Meteor Staffin, se skaalaa S-tasolle Int:n mukaan niin nousee vahinko iha kivasti.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä tuo löytyy?Int:n vaa lisää pisteitä, se boostaa damagea, vigor sul on omaa makuu turhan korkee. Jos oot rohkee niin voit koittaa hakee Meteor Staffin, se skaalaa S-tasolle Int:n mukaan niin nousee vahinko iha kivasti.
Mistä tuo löytyy?
Jos laitan vasaraani tuon Sacred Blade Ashes of Warin, niin saako sitä pois siitä? Vai onko ne "one time use" tavaraa?
Minä tilasin muistaakseni vasta viikkoa ennen julkaisuviikkoa (koska vaihdoin Verkkokaupan ennakkotilauksen Giganttiin halvemman hinnan vuoksi) ja oletin että ei tule edes julkaisiviikolle niin olikin jo lauantaina haettavissa noutopisteestä. Oikein luotin siihen että ei tulisi ihan heti ja saisi rauhassa pelailla Forbidden Westiä.Joopajoo, ei varmaan tarvi jatkossa tilata enää gigantista pelejä...Ainahan niillä hidas toimitus on ollut, mutta tämä on jo kaiken huippu. Nyt näyttää gigantin omat sivut että valitettavasti tilauksesi on myöhästynyt, no shitOlen kyllä hyvissä ajoin ennakkotilannu, ja pari kaveria jotka myös tilasivat gigantista ovat jo saaneet omansa.. Olishan se ollut mukava pelailla näin talvilomalla, onneks tuossa nyt on hfw ja dl2, mutta jotenki tää nyt kiehtoo ylivoimaisesti eniten.. Onko muita joilla sama kohtalo tämän pelin kohdalla?
Näin minäkin oletin aiempien kokemusten perusteella.Tuntuu, että ainakin omalla kohdalla Gigantin postissa tulevat tilaukset lähetetään tyyliin jostain Ruotsista tms. Aina kestää viikon saapua perille.
Mistä? Sori, nyt on hätäJa samalta alueelta saa siihen hyvän taian! Voittoyhistelmä bosseja vastaan.
Kannattaa käyttää kartan marker-toimintoa. Paina nappulaa jonka takaa marker löytyy niin avautuu kymmenen erilaisen merkin lista joita voit vapaasti läiskiä kartalle sata kappaletta. Itse olen merkkaillut kartalle pomotaistelut jotka olen jättänyt myöhemmäksi, NPC:t ja kauppiaat.Harmillisesti on muutama sivutehtävä tainnut jäädä välistä kun en enää löydä hahmoja jotka tarinoitaan kertoili ja luultavasti oon vaa juossut kaiken yli ja tehtävät ei oo edennyt. Tai näin oletan.
Ohhoh, nyt on hieno! Taidan tietää mistä tuon armorin saa, mutta kerrotko kuitenkin spoilereissa?Nyt löytyy badass armor, kehtaa kulkee julkisesti. Laitan varmuuden vuoksi spoilereihin jos joku ei haluu nährä.