Jokainen tietenkin saa pelata omalla tavallaan mutta mulle levujen grindaaminen ja farmihommat on aina lähtökohtaisesti olleet From Soft-pelien hengen vastaista. Peli pistää eteen vuoren, jonka yli on kiitettävä, eikä vuorta lähetä keinotekoisesti tasoittamaan. Oletan, että From Soft haluaa tuolla spekuloidulla systeemillä antaa pelaajille tarkoittamansa tarkoin suunnitellun kokemuksen, jonka ylileveloiminen voi vesittää. Pelaajiltahan jos mielipidettä olisi aikanaan kysytty, niin Demon's Soulsistakin olisi aikanaan tehty keskivertopeli valittavilla vaikeusasetuksilla ja koko genreä ei olisi syntynyt. Sama homma, kun porukka valittaa myrkkysoista ymmärtämättä, että niiden olemassa olo on usein keskeinen osa pelien tarjoamaa kokemusta ja matkaa.
Se on vähän niin kuin Henry Ford sanoi, että jos hän olisi kysynyt ihmisiltä, mitä he haluavat, niin he olisivat sanoneet haluavansa nopeampia hevosia.
Uskon kuitenkin, että kyseisen systeemin vaikutus ei ole ehkä niin iso kuin vaikuttaa. Voihan sitä silti käydä ottamassa vaikka kuinka paljon levuja healthiin ja staminaan jne... Ehkä halutaan vain varmistaa se, että porukka ei kävele DLC:hen level 800-hahmolla ja tykitä jokaisen pomon kumoon yhdellä Comet Azurilla.
Se on vähän niin kuin Henry Ford sanoi, että jos hän olisi kysynyt ihmisiltä, mitä he haluavat, niin he olisivat sanoneet haluavansa nopeampia hevosia.
Uskon kuitenkin, että kyseisen systeemin vaikutus ei ole ehkä niin iso kuin vaikuttaa. Voihan sitä silti käydä ottamassa vaikka kuinka paljon levuja healthiin ja staminaan jne... Ehkä halutaan vain varmistaa se, että porukka ei kävele DLC:hen level 800-hahmolla ja tykitä jokaisen pomon kumoon yhdellä Comet Azurilla.
Viimeksi muokattu: