hyvä että monelle peli maistuu, kesä on vaan itselleni huono aika pelata oikeastaan mitään, niin itselleni peli vaan ilmeistyi täysin väärään aikaan, kesällä kun olen tosiaan enemmän Fitness urheilija kun Gamer, eli talvet pelataan ja Kesät sitten treenaillaan ja nautitaan auringosta. siihen päälle vielä nuo futikset EM-Kisat koska oikean "urheilun" lisäksi olen myös intohimoinen penkkiurhelija, niin peli ilmestyi pahimpaan mahdolliseen aikaan, vielä tuo juhannus siihen päälle, aiemminhan tosiaan sanoin että hommaan pelin sitten paremmalla ajalla, mut sit hetken mielijohteesta ostin pelin.
meitsi on siis aika Extreme tason ihminen tuossa treenamisessa kesäsin, kävelen noin 10 kilsaa per päivä 3-5 viikossa, vedän oman vatsalihastreeni rutiinin joka on itseasissa hyvin extreme ja sieltä vaikeimmasta pääästä joka päivä, kyseessä on siis Crossfit ammattilaisen vatsalihas liike, siihen päälle käyn vielä 4-5 kertaa viikossa salilla, mulla on vaan ihan huippu geenit tohon touhuun.
Avaan nyt tässä minkä takia kesä on itselleni huono aika, koska en pysty yhdistämään järkevästi noita kahta asiaa.
Valitettavasti minulla on myös Nivel Reuma Sairaus sitten haitta puolena, joka enemmän näkyy sitten peleissä, eli minuun sormeeni alkaa sattumaan jatkuva liipaisemien käyttö, peukalon käyttö ei niinkään, pahin esimerkki on pelit joissa ei voi vaihtaa buttoneita, kuten esimerkiksi Wuthering Waves siinähän siis väistö on L1,ssa tai R1:ssa ja sitä et voi vaihtaa, sen takia minun oli pakko pistää peli tauolle, koska mun on valittava haluanko treenata vai pelata, pahimissa tapauksessa tuo aiheuttaa minulle niveltulehduksen. eli minun pitää ottaa myös nuo huomioon pelatessa. onneksi myöskin Elden Ringissä pystyi vaihtamaan nappuloita,.
se sitten näkyy myös välillä omassa fiiliksessäkin ja ulos annissa, koska turhauttaa henkilökohtaisesti koska mun pitää valita noista kahdesta, se myös siis määrittelee jonkun verran sen että minkälaisen buildin valitsen, eli mitä vähemmän klickkejä niin sitä parempi, eli minun pitää ottaa myös tällainen asia huomioon. en voi siis pelata mitä tahansa buildeja, niin kun perus terveet ihmiset voivat, koska minulla on toi autoimmuuni sairaus.
oonhan mä siis tästä ennenkin täällä maininnut muistaakseni, mut se vaan tuntuu menevän ihmisiltä ohi.