Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
oho, kaksikko saa oman elokuvan.

En näe miksei elokuva voisi toimia, toki uutta tuotantokautta olisin itsekin ennemmin toivonut. Viimeinen tuotantokausi ei laadullisesti ollut enää lähelläkään kahta ensimmäistä, joten odotukset tälle ei itselläni ole kovin korkealla. Trailerin perusteella näytti visuaalisesti hienolta, mutta vähän tulee sellaiset cash grab -vibat.

En näe miksei elokuva voisi toimia, toki uutta tuotantokautta olisin itsekin ennemmin toivonut. Viimeinen tuotantokausi ei laadullisesti ollut enää lähelläkään kahta ensimmäistä, joten odotukset tälle ei itselläni ole kovin korkealla. Trailerin perusteella näytti visuaalisesti hienolta, mutta vähän tulee sellaiset cash grab -vibat.
Tulee mieleen esimerkiksi Stargaten (tai siis Stargåten) elokuvat, joiden tarpeellisuutta en myöskään oikein ikinä ymmärtänyt kun olisi mieluummin voineet vain tehdä samat asiat sarjamuodossa. En toki valittanut että sai lisää Stargatea mutta oudolta se tuntui ja tuntuu nytkin tämän kohdalla.

Nykyisin muutenkin ottaisin melkeinpä mistä tahansa mieluummin sarjan kuin elokuvan. Toki sillä ehdoin ettei tahallisesti venytetä sarjaksi vaan tehdään vaikka minisarja elokuvan sijasta. Tai jos kyse jostain pitkästä kirjasta saati kirjasarjasta niin sitten varsinkin ihan suoraan sarjamuotoon vain. Tietysti myös tuotantoarvot pitää olla kohdallaan.

oho, kaksikko saa oman elokuvan.

Valitettavasti Grogu pilaa koko fiiliksen, en vaan kestä tuommoista huonosti ja jäykästi animoitua yksitoikkoista "nukkea".. hahmossa ei vaan ole mitään kiinnostavaa.
Kas kun ei hessu hopo aiemmista star warseista tule grogun avuksi tekemään tästä täydellistä :D

Hämmästelin ton Dune ja Dune 2 leffan tossa uudella töllöttimellä. Olihan muuten erittäin hyvät elokuvat nuo. Jos ei tunne / tiedä yhtään mistä puhutaan niin vihjeenä annan että nuo on nautittava kyllä molemmat peräjälkeen. Eli ei ole irrallaan.
Katsoin Disney+ kautta ja oli kyllä laatutavaraa kuvanlaadullisesti.
Yritin etsiä mutta ei ainakaan minun Disney+:sta löydy noita leffoja.

Ykkönen on katsottavissa HBO Maxilla ja Viaplayssa ja kakkososa HBO Maxilla ja Netflixissä.
Joo, varmasti ne jostain voi katsoa mutta kun mainittiin Disney+, johon minulla olisi vielä tilaus hetken päällä.

En minä noiden takia jaksa alkaa useampaa palvelua tilaamaan. Kakkonenhan näkyi jo jostain perinteiseltäkin kanavalta ja sitten jos haluaisi katsoa molemmat striimaten niin ei ilmeisesti onnistu edes yhdellä palvelulla. Huoh.

Joo, varmasti ne jostain voi katsoa mutta kun mainittiin Disney+, johon minulla olisi vielä tilaus hetken päällä.
Juu, kommentoin lähinnä sitä että mistä löytyvät.
En minä noiden takia jaksa alkaa useampaa palvelua tilaamaan. Kakkonenhan näkyi jo jostain perinteiseltäkin kanavalta ja sitten jos haluaisi katsoa molemmat striimaten niin ei ilmeisesti onnistu edes yhdellä palvelulla. Huoh.
Onnistuu toki yhdellä tilauksella molempien katselu. HBO Maxilla.

Siis HBO Maxillahan ne näkyy molemmat, siellä on vielä kohtuuhintainen kk maksu jos ottaa vaan 1kk ni halvemmaksi tulee kuin esim vuokrata.

Joo, toki ne näköjään siis näkisi yhdenkin palvelun kautta mutta kun ihmettelin että miksei minun Disney+:sta noita löydy. En koskaan tilaa mitään palveluita useampaa kerralla kun en edes yhtä näistä käytä niin paljon että pitäisi päällä kovin kauaa. Disney nyt ollut poikkeus kun mokansa vuoksi sai vuoden 10 eurolla. Ja olen striimannut sieltä 10 kuukauden aikana 0 minuuttia. Nyt toki jatkoin Andorin kolmatta toista kautta että jos edes sen saisi katsottua.

Dyynit olisi voinut katsella samaan hintaan - muttei muusta palvelusta - mutta eipä ne tuolla ole vaikka niin mainittiin.

Viimeksi muokattu:
Joo, toki ne näköjään siis näkisi yhdenkin palvelun kautta mutta kun ihmettelin että miksei minun Disney+:sta noita löydy. En koskaan tilaa mitään palveluita useampaa kerralla kun en edes yhtä näistä käytä niin paljon että pitäisi päällä kovin kauaa. Disney nyt ollut poikkeus kun mokansa vuoksi sai vuoden 10 eurolla. Ja olen striimannut sieltä 10 kuukauden aikana 0 minuuttia. Nyt toki jatkoin Andorin kolmatta kautta että jos edes sen saisi katsottua.

Dyynit olisi voinut katsella samaan hintaan - muttei muusta palvelusta - mutta eipä ne tuolla ole vaikka niin mainittiin.
Siinä on erehdyksessä sanottu Disney+. Nuo leffat eivät ole olleet ikinä siellä.

Ylös Bottom