Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erikoisohjaimet: lasit, pyssyt, stickit ja multitapit

  • Viestiketjun aloittaja anaalirankaisia
  • Aloituspäivämäärä
Rahastus

Sony rahastaa.Jo että PS/PS2:ssa on vain kaksi ohjainporttia,on jo aivan röyhkeää.Minulla on PSonen Multitappi ja 4 ohjainta.Kyllä vaan ketutti kun sain tietää,että sillä ei voi pelata PS2:hen pelejä nelistään.

EDIT:ups,tää ei ois ihan kuulunu peliosastolle,mutta olkoon.
 
p*ska zägä! Kaikkihan sen tietää et $ony on aina $ony:rolleyes:

Eiku kipase kauppaan hakemaan "PS2"-multitapin....
 
Onhan se ikävää, mutta älkää sortuko Nykon multitappiin, jonka väittävät toimivan sekä PSonessa että PS2:ssa.
Meinasi mennä PES-peli-ilta piloille, kun puolet pelaajista hävitti kontrollit vähän väliä :mad: .
 
Re: Rahastus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
Minulla on PSonen Multitappi ja 4 ohjainta.Kyllä vaan ketutti kun sain tietää,että sillä ei voi pelata PS2:hen pelejä nelistään.

Jeps

Sony on aivan Pe"#¤4, kun ei tajunnut PSX:n aikoihin tehdä PS2:n ohjaimia tukevia multitappeja. Samalla olisi voinut jättää PSX:n tuen pois. Eihän muittenkaan konsolit ole taaksepäin yhteensopivia.

Vaadimme tasa-arvoa ja selvännäkijä kykyä !
 
Joo veikkaan, että Sonyn (ylivoimainen) markkinointi-osasto on tutkinut, että vain 10 % tms. pelaa nelinpelejä. Jätetään portit pois -> valmistukustannukset pienenee -> voitto suurenee.

Itseäni kyllä ottaa pannuun ihan älyttömästi tuo multitapin kanssa pusailu. Onneksi sain ohjaimet halvalla virallisesta ps2-nettikaupasta, ennenkuin se lopetti.
 
Mistä arcadetikku(ja)?

Eli mistäpäin Suomen maalta saisi laadukkaita arcadetikkuja? VF4:sta pitäisi päästä tahkoamaan kunnolla eikä perusohjaimella moisesta tahdo syntyä mitään...
 
Ite oon ettiny samaa, stikeillä saa paljon liikkeitä aikaan .. SPoD;)
Jos on rahaa, niin kannattaa ostaa VF4-stikkejä netist, 50-60 kipalelta:D
Toinen vaihtoehto on etsii Ascii-stikkejä käsiin. Uutena, halvimmillaan, 20-40 kipale.
 
Stickit

Joo,näitä on metsästetty jo pidemmähkö aikaa.Joku sais alkaa smuglaamaan näitä sieltä japanin mantereelta tännepäin.Haluaa päästä jo jauhamaan capcom vs. snk:ta.:D
 
*tahtoo FIFA arkdestikit:D *

Kannatta tsekata Funstationeista, sieltä saattaa löytyy Ascii-stikit, jotka ovat ihan ok!
Täs ite yritän suostutella kaverini et voisin viedä DC.n stikit, 1#, modifioitavaksi VF4 varten;)
Sit taas päästään matsaa kunnolla, kunnollisella stikeillä ilman valituksia: "miks tää pikanousu ei toimaa, voi viddu et nappien takii en saa SPoDia toimaa:p "
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Uusimmassa Pelitissä (huhtikuu 4/2002) arvosteltiin Fun Stationeissa myytävä Blazen arcade-ohjain (n. 30). Muuten ilmeisesti ok, mutta nappulat arvostelun mukaan vähän mättävät, eikä vehje toimi peleissä jotka vaativat analogi-ohjainta.
Thrustmasterin ohjaimia tuntuu tulevan aika hyvin Suomeenkin asti, joten toivoa lienee tämänkin tulosta: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T115&fam=12.


Tänään tuli käytyä Marmorikujan funstationissa mutta kyseistä Blazen tikkua ei siellä ollut.
Hitusen perseestä tämä tilanne kun ei pääse kunnolla pelaamaan vf:ää :/
 
Re: Valopyssy, joka toimii varmasti 100hz TV:ssä ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan crashi
kertokaapa valopyssyjä, jotka toimivat 100hz TV:ssä varmasti, ilmeisesti GunGon2 ainakin?

Mulla ei pelittänyt yhteen 100hz töllön kanssa (JVC Interi Art 32L2). Täytyy mennä tänää palauttamaan.
Huomasin, että muillakin oli ollut ongelmia (amazon.com arvostelussa joku moitti samaa asiaa).
 
eipä noi valopistoolit yleensä taida toimia 100Hz töllöjen kanssa. Jos mahdollista, kannattaa tv vaihtaa 50Hz tilaan. Muuten ei taida oikein mikään auttaa.. Ongelmahan ei sinänsä ole itse pistoolissa, vaan tekniikassa jolla noissa telkkareissa tuplataan toi piirtotaajuus.
 
PS2 Multitap ja PSX:n ohjaimet

Onko kellään kokemusta/tietoa siitä, toimivatko pleikkari ykkösen ohjaimet myös PS2:n multitapissa?

Kiinnostaisi NHL:n pelailu neljästään ja kun kerta vanhakin pleikkari löytyy, niin ei viitsisi ostaa uusia tikkuja...
 
Re: PS2 Multitap ja PSX:n ohjaimet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Onko kellään kokemusta/tietoa siitä, toimivatko pleikkari ykkösen ohjaimet myös PS2:n multitapissa?

Kiinnostaisi NHL:n pelailu neljästään ja kun kerta vanhakin pleikkari löytyy, niin ei viitsisi ostaa uusia tikkuja...

Toimii, ainakin mun n.30 mk maksanut tarvikeohjain toimii joten eiköhän sitten muutkin :) Ja multitap on mallia Joytech.
 
Re: Kellään rikkaalla kokemuksia videolaseista?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Konsolinet.fi kauppaa näitä eyetrek videolaseja, ja kieltämättä houkuttelis vaikkakin hinta on kova (n.470 euroa) mutta onko kellään kokemuksia vastaavanlaisista videolaseista, tai niillä pelaamisesta. kuulemma pelaamisen mullistava kokemus:)

En omista mutta oon testannu prismas...
Ohan ne aika siistit.
ihan kun olis elokuvis kattomas eturivis!

Mutta aika tyhmän näköset noi lasit ja vähän liian kalliit...
Jos vaan joltakin löytyy tarpeeks rahaa niin kandee ostaa
 
Ylös Bottom