Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Espn Hockey (nhl2k5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juha81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Espn Hockey (nhl2k5)

Anzi23 sanoi:
Ei kai ne mihinkään häviä, sillä ainakin minulla pysyivät ne pelaajat siinä tiimissä, jotka olin valinnut joukkuetta tehdessä. Itse tehdyt pelaajat saa joukkueeseen varmaan tekemällä joukkueellisen pelaajia free agentseihin, ja valitsemalla ne sieltä joukkuetta tehdessä omaan tiimiin. Kyllä niiden pelaajien pitäisi käsittääkseni pysyä sinun tiimissä, kun aloitat franchisen. Jotta oman joukkueen voi pistää franchiseen, pitää roster-asetuksista (siinä valikossa mikä tulee franchisea aloittaessa) olla valittuna 'Current'.

Jep jep, kyllä tuo 'current' on valittuna ja 'fantasy draft'iäkin olen jo kokeillut, mutta jostain syystä pelaajat vain mystisesti katoavat joukkueesta kun franchisen aloittaa. Oma tehty joukkue kyllä tulee mukaan mutta sen pelaajat tosiaan korvaantuu aina kyseisen joukkueen pelaajilla jonka tilalle sen tuo. Lisäksi näitä itse tehtyjä pelaajia ei löydy Franchisesta sen jälkeen mistään.. ei edes Free agencystä.

Toinen ongelma on tappelut: Kahdessa ekassa pelaamassani matsissa niitä oli yksi per matsi. Tämän jälkeen ei ole tullut yhtään tappelua vaikka 'fighting' asetuksenkin olen laittanut ääriasentoon. Nyt pelannut jo yli parisenkymmentä matsia näin.

Clansman sanoi:
Jep jep, kyllä tuo 'current' on valittuna ja 'fantasy draft'iäkin olen jo kokeillut, mutta jostain syystä pelaajat vain mystisesti katoavat joukkueesta kun franchisen aloittaa.

Toinen ongelma on tappelut: Kahdessa ekassa pelaamassani matsissa niitä oli yksi per matsi. Tämän jälkeen ei ole tullut yhtään tappelua vaikka 'fighting' asetuksenkin olen laittanut ääriasentoon. Nyt pelannut jo yli parisenkymmentä matsia näin.

Jaa-a, no enpä osaa sanoa. En ole niin tarkkaan tutustunut tuohon luodulla joukkueella pelailuun. Tuo tappelu "ongelma" on minusta pelkästään hyvä, sillä minulla niitä tuli useita per ottelu, vaikka olin vääntänyt ne minimiin. Ja mikä pahinta, tappelijat olivat yleensä tyyliin Saku Koivu vs. Paul Kariya, eli sellaisia poikia joita ei tunneta tappeluinnokkuudesta.

Onko muilla sellaista ongelmaa, että maajoukkueilla pelattaessa peli loppuu aina ajassa 18.59? Siis tämä bugi ilmenee vain 3. erässä. Itselläni näin tapahtuu joka h**vetin kerta :mad:

aadi sanoi:
Onko muilla sellaista ongelmaa, että maajoukkueilla pelattaessa peli loppuu aina ajassa 18.59? Siis tämä bugi ilmenee vain 3. erässä. Itselläni näin tapahtuu joka h**vetin kerta :mad:
Tuo liittyi jotenkin siihen, että oli kellosäädöissä International (tai Auto?) ja viimeinen minuutti reaaliajassa päällä. Eli jos pelaat NHL-kellolla ei bugia ilmene.

NviperO sanoi:
Tuo liittyi jotenkin siihen, että oli kellosäädöissä International (tai Auto?) ja viimeinen minuutti reaaliajassa päällä. Eli jos pelaat NHL-kellolla ei bugia ilmene.

Kiitos neuvosta! Muutenkin peli on kyllä todella buginen, esim. pelaan kautta Montrealilla ja 22 pelin jälkeen peli kaatuu aloittaessa uutta sarjapeliä! Kyllä ottaa päähän tämmöinen.. Pitää kait kohta siirtyä EA:n sarjaan takaisin!

aadi sanoi:
Kiitos neuvosta! Muutenkin peli on kyllä todella buginen, esim. pelaan kautta Montrealilla ja 22 pelin jälkeen peli kaatuu aloittaessa uutta sarjapeliä! Kyllä ottaa päähän tämmöinen.. Pitää kait kohta siirtyä EA:n sarjaan takaisin!

Kuulemma peli kaatuu, jos jonkun joukkueen kokoonpanossa on täyttämättömiä pelipaikkoja.
Joten ei muuta kuin tarkistamaan asia ja täyttämään kokoonpanoja.

Sattui tänään taas sarjassamme huvittavia bugeja. Toisen erän lopussa syntyi paitsio samalla hetkellä kun summeri soitti erän päättyneeksi. Pelikellon alla luki pelin jo päätyttyä "Offside". Omituiseksi meno meni siinä vaiheessa, kun joukkueet luistelivat kolmanteen erään takaisin erätauolta. Aloitus nimittäin suoritettiin siltä siniviivalta, jossa paitsio syntyi. :)

(Niin, ja revikka julkaistu)

theorid sanoi:
Kuulemma peli kaatuu, jos jonkun joukkueen kokoonpanossa on täyttämättömiä pelipaikkoja.
Joten ei muuta kuin tarkistamaan asia ja täyttämään kokoonpanoja.

Mitenkäs niitä toisten joukkueiden kokoonpanoja täytetään, kun ei anna tehdä niihin muutoksia? Nyt alkaa olla jo todella lähellä, että NHL2K5 lentää seinään bugisuuden takia!!!! :mad:

Mihin asentoihin Fatigue-asetukset (time, recovery ja effect) pitää laittaa, jotta pelaajat väsyy mahdollisimman nopeasti ja palautuu hitaasti? Ja väsymyksen pitäisi vaikuttaa myös mahdollisimman paljon pelaajan ominaisuuksiin. Itse en huomaa eroa, että onko palkit täydessä vai nollassa. Jeesatkaa...

tuosa sanoi:
Mihin asentoihin Fatigue-asetukset (time, recovery ja effect) pitää laittaa, jotta pelaajat väsyy mahdollisimman nopeasti ja palautuu hitaasti? Ja väsymyksen pitäisi vaikuttaa myös mahdollisimman paljon pelaajan ominaisuuksiin. Itse en huomaa eroa, että onko palkit täydessä vai nollassa. Jeesatkaa...
Eli aina kun fatigue arvo on isommalla, sitä nopeampaa ja enemmän mies väsyy.
Ja mitä isommalla recovery arvo, sitä hitaampaa ukot palautuu.

Eli näin:

Speed burst recovery maksimiin, palautuu hitaasti, ennen kuin voi buustata uudestaan.
Fatigue recovery täysille, kentällisen voimat palautuu hitaasti.
Fatigue time täysille, kentällinen väsyy nopeasti.

Pystyykö niitä muiden joukkueiden kokoonpanoja täyttämään mitenkään, kun minulla peli kaatuu aina kun aloitan uuden pelin franchise-tilassa?

Mitenkäs kun olen tallentanut pelin kesken kauden ja kun yritän avata tallennusta niin sitä ei ole tai en ainakaan saa mistään jatkettua tuota kautta, eli miten voin jatkaa tuota kautta? :confused: Entä miten tuo kun vaihdan joukueen kentällisiä, niin pelissä ne ovat aina ne normaalit, eivätkä ne muokatut.

Lurkki sanoi:
Mitenkäs kun olen tallentanut pelin kesken kauden ja kun yritän avata tallennusta niin sitä ei ole tai en ainakaan saa mistään jatkettua tuota kautta, eli miten voin jatkaa tuota kautta? :confused: Entä miten tuo kun vaihdan joukueen kentällisiä, niin pelissä ne ovat aina ne normaalit, eivätkä ne muokatut.

Siellä on tod. näk liikaa loukkaantuneita jossain tietokoneen jengissä= you're fucked. Ei muuta kuin uusi kausi käyntiin, ilman cpu tradingia ja loukkaantumisia.

Sniper sanoi:
Siellä on tod. näk liikaa loukkaantuneita jossain tietokoneen jengissä= you're fucked. Ei muuta kuin uusi kausi käyntiin, ilman cpu tradingia ja loukkaantumisia.

Sanonpa vielä kerran, että minulla ei ole kaatunut tuo franchise koskaan. Pidän loukkaantumispalkkia ykkösellä. CPU trading on myös päällä.

Ei onnistu tuo lataus.Eli homma menee näin: pelaan kautta, ja sitten sammutan xboxin ja pistän uudestaan päälle ja missään ei ole mitään tietoa tuosta kaudesta jota pelasin.Pitäisikö tuota kautta pystyä jatkamaan heti kun rupeat taas pelaamaan, vai pitääkö se ladata jostain?Itse en ainakaan onnistunut jatkamaan tuota kautta. :mad:

Lurkki sanoi:
Ei onnistu tuo lataus.Eli homma menee näin: pelaan kautta, ja sitten sammutan xboxin ja pistän uudestaan päälle ja missään ei ole mitään tietoa tuosta kaudesta jota pelasin.Pitäisikö tuota kautta pystyä jatkamaan heti kun rupeat taas pelaamaan, vai pitääkö se ladata jostain?Itse en ainakaan onnistunut jatkamaan tuota kautta. :mad:

Optionseissa on Load/Save tai joku muu sellainen. Sieltä ladataan se tallennus.

.Joo Nyt tuo tallennuskin pelaa.En hokannut että jos pelaa tuota franchisea niin pitää se tallentaa painamalla save franchise.Olin aina ennen painanut pelkkää savea.

Olisiko jollakin tähän jotkut hyvät säädöt, jolla saisi pelin oikeasti muistuttamaan nykylätkää?

Otin sieltä foorumeilta, jotkut jotka olivat jonkun mielestä tosi hyvät ja muistutti nykykiekkoa mutta:

- peli oli matelevaa
- syötöt hitaita ja epätarkkoja
- vedot löröjä
- taklaukset munattomia
- äijät ei jaksa polkea yhtään (väsyy nopeasti)

Kummallinen käsitys joillakin ammattilaiskiekosta. Senhän pitäisi olla NHL:n moton mukaan 'fastest game on ice' eikä mikään puuropallo.

Ei tuota ollut yhtään kiva pelata, suuria vaikeuksia muutenkin tykätä tästä pelistä, kun olen jo niin pitkään pelannut EA:n pelejä. Tässä ei ole yhtään vaan vauhtia ja taklauksissa ei voimaa. Palasin pian takaisin PES4:n kimppuun. Enin jäkisbuumi muutenkin laskemassa MM-kisojen jälkeen, mutta jos tuon saisi hyvin toimimaan niin voisi olla mukava moninpeli.

Taklausten ei tietenkään pidä olla mitään NHL2005 tyyliä jossa se on vedetty ihan överiksi, mutta joku kompromissi.

seppohevonen sanoi:
Olisiko jollakin tähän jotkut hyvät säädöt, jolla saisi pelin oikeasti muistuttamaan nykylätkää?

Otin sieltä foorumeilta, jotkut jotka olivat jonkun mielestä tosi hyvät ja muistutti nykykiekkoa mutta:

- peli oli matelevaa
- syötöt hitaita ja epätarkkoja
- vedot löröjä
- taklaukset munattomia
- äijät ei jaksa polkea yhtään (väsyy nopeasti)

Kummallinen käsitys joillakin ammattilaiskiekosta. Senhän pitäisi olla NHL:n moton mukaan 'fastest game on ice' eikä mikään puuropallo.

Ei tuota ollut yhtään kiva pelata, suuria vaikeuksia muutenkin tykätä tästä pelistä, kun olen jo niin pitkään pelannut EA:n pelejä. Tässä ei ole yhtään vaan vauhtia ja taklauksissa ei voimaa. Palasin pian takaisin PES4:n kimppuun. Enin jäkisbuumi muutenkin laskemassa MM-kisojen jälkeen, mutta jos tuon saisi hyvin toimimaan niin voisi olla mukava moninpeli.

Taklausten ei tietenkään pidä olla mitään NHL2005 tyyliä jossa se on vedetty ihan överiksi, mutta joku kompromissi.

Nosta hit poweria itseltä, game speed 4 tai 5 kliksiä vasemmalta, pass assist vähän alle puolen ja pass accuracy itsellä vähän yli puolen. Fatigue effect voi auttaa väsymiseen, tosin sitten on turha valittaa ettei tietsari peluuta kolmos- ja nelosktjuja lainkaan. Jos käytät manuaalivaihtoja niin sun tarttee pelata "realistisesti" eli heittää kiekko päätyyn että pääset vaihtaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom