Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

sawelle muutama kysymys

-Onkos se kameran etäisyys sama kuin mitä oli niissä videoissa espn sivuilla vaiko vieläkin lähempänä? mitä tarkoitat,että ongelmia moninpelissä?
-tuleeko pelissä erilaisia maaleja ja millainen on maalivahtien taso?

Olisin kiitollinen jos vastaisit näihin kysmyksiin.
-kiitos jo etukäteen-
 
Turnausta ei ole vielä tullu testattua.

Mutta international joukkueilla pikaisesti kun näytosottelua testattiin, niin ei näyttänyt uusintoja mistään tilanteesta :(
 
Re: Turnausta ei ole vielä tullu testattua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sawe
Mutta international joukkueilla pikaisesti kun näytosottelua testattiin, niin ei näyttänyt uusintoja mistään tilanteesta :(

Tuosta onkin ollut paljon porua enkä itsekään siitä kovin ilahtunut ole. PS2-versiossa nimittäin on replay-puskuri uhrattu grafiikan alttarille eikä tauolla paljon näe aikaisempia torjuntoja, taklauksia tai edes rangaistuksia uusintoina. Elleivät ne ole sattuneet juuri ennen katkoa.

XBox-versiossa homma toimii kuten ennenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ja joku väittää että EA:n ja Segan lätkän ero oli sama kuin PES:sin ja FIFA:n!Paskanmarjat...

Itse pidän sekä PES:stä, että ESPN:stä. Molemmat oman alansa parhaita. Mutta siinä mielessä "väittämäsi" on täysin paikkaansa pitävä että PES -sarja on huomattavasti viimeistellympi kuin ESPN (ent.NHL2K*). Näin ollut jo ensimmäisistä versioista lähtien. Tietenkin molemmista peleistä löytyy omia hölmöyksiä. Mutta PES:ssä näitä hiomattomia kulmia on vähemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
sawelle muutama kysymys

-Onkos se kameran etäisyys sama kuin mitä oli niissä videoissa espn sivuilla vaiko vieläkin lähempänä? mitä tarkoitat,että ongelmia moninpelissä?
-tuleeko pelissä erilaisia maaleja ja millainen on maalivahtien taso?


- Kamera on niin lähellä, ettei joukkuekavereita näe, ja syötöt pitää heittää sokkona. just katoin www.ign.com sivuilta power play videon, ja sama oli etäisyys.
Ongelmaksi muodostuu se että hyökkäysalueella ei näe onko pakit viivassa, ja onko toinen laituri ottamassa rännikiekkoa, jos heittää siniviivalta esim. ristikulmaan.

- Moninpelissähän tuo vaikeuttaa noiden ohella merkittävästi puolustusta, koska jos pelataan samalla puolen, niin kaveri ei pysty varjostamaan toista hyökkääjää, kun puolustetaan.

- Maalivahdit on "huonompia" kuin ennen(mm. sivuttaisliikkuminen ja reaktiot reboundeihin näyttää paljon hitaammilta) mutta maalinteko variaatioita tuntuisi olevan vastaavasti huomattavasti enemmän.

siinä lyhyesti....takaisin pelaamaan :)
 
Eikä ollut paha toimitusaikakaan

Ordered On: Monday, September 8 2003, julkaisu mahtoi olla 12 päivä.

Items Shipped on Thursday, September 18 2003
1 of: ESPN NHL Hockey @ $70.95ea.

Ja perillä oli siis eilen 24. päivä

www.dvdboxoffice.com
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mikä toki onnistuu jo 2k3ssa. :D
Valitettavasti aivan ylämummoon vetäminen oli 2k3:ssa melkeinpä mahdotonta, "ylämummo" oli tekijöiden mukaan verkon keskiosa, tai pari senttiä ylempänä... :(

sawe, onko tämä asia korjattu?
Pystyykö nyt rannaamaan kunnolla ylämmmoon?
 
Ylämummo

Kyllä, nyt saa kudit menemään sinne minne haluaakin, mutta ei mummo mitenkään autuaaksi tee, meinaa aika nätisti on tähän asti piparit poimittu, molarien toimesta siis ;)

Nyt vaan kyrsii yli kaiken nuo pelikatkot, kun ei tule enää mitään replayssa esim. edellisen vaihdon kohokohtia ym. , vaan aina vaan näytetään jotain pelaajaa jota sitten selostajat kehuu kilpaa, ei hyvä :(

Ja jos tuo higlight/replay homma on kunnossa xboxilla, niin kauppareissuksi menee?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Valitettavasti aivan ylämummoon vetäminen oli 2k3:ssa melkeinpä mahdotonta, "ylämummo" oli tekijöiden mukaan verkon keskiosa, tai pari senttiä ylempänä... :(

sawe, onko tämä asia korjattu?
Pystyykö nyt rannaamaan kunnolla ylämmmoon?
Omasta mielestä ja hidastuksista katsomalla olen kyllä saanut ylämummoihinkin vetoja. Myös lämärit siniviivalta kohdistuvat hyvin pesiin ja on ihan hienon näköistä kun hanska heilahtaa siellä.
 
YeAh!

En ole pelannut aikaisempia NHL 2K sarjasta, mut 2K3:n toi luistinten liikkeen todella elävästi konsolipeliin.
EA:n sarjoissa pelaajat vain menivät eteen päin ja täyskäännös
oli hetkessä tehty! Joten miten on, onko ENH:ssa luistinten liikkeitä parannettu entisestään?
NHL 2K3:ssa kiekko pysyi kuin mangneetti mailan lavassa!
Onko tämä entisensä ENH:ssa?
 
Luistimet ja magneetit

- Eli tuo luistelu on hieman muuttunut, vaikea vielä näin lyhkäisellä sanoa tarkemmin, ainoastaan se että animaatiot ovat hypänneet roimasti eteenpäin, sulavaa jätkät sulavaa :)

- Kiekon fysiikka on loistava, ja kiekko on irtonaisempi kuin koskaan, joka on minun makuuni.

- Tilanteita tulee ihan jo siitä jos ukko kurvaa liian tiukkaan liian kovassa vauhdissa niin kiekko voi karata lavasta, tai yleensäkkin kiekko ei enää saavu miehen "magneettikentän piiriin" josta se tarttuu äijään, vaan se voi tilanteesta riippuen liukua läpikin.
 
T-A-I-T-O kiekko

Vaikkei tämä liitykkään itse peliin,mut tääl on jääkiekon ystäviä sen verran paljon.
Kesän ehkä paras uutinen oli Paul Kariyan ja Teemu Selänteen
siirtyminen Colorado Avalanceen. Kun katsoo Coloradon pelaaja
listoja nyt, ei välty ajatukselta että tässä voisi olla jääkiekon
Real Madrid. Mielestäni NHL on pitkään kaivannut jotain tällaista, että yhdessä joukkueessa on todellaa paljon taitoa.
Vielä kun Colorado hankkii pari taitavaa venäläistä, mut ei mitään
yksilö suorittajia kuten Kovalschuk.
Ehkä tällainen taitava pelaaja voisi olla vaikka NHL pehmeä kätisin pelaaja eli Alexei Kovalev(NYR).
Olisi todella ilo seurata NHL joukkuetta joka pelaisi T-A-I-T-O kiekkoa!
 
Entä AI puolustaminen! NHL 2K3 AI puolustajat useasti surutta ajoivat poikittaisella mailalla kiekottomat pelaajat maalin edestä, ja näin estäen maalin teon! :mad:
 
Entäs onko maalivahtien tekoäly parantunut? Siis siinä mielessä, et jos ylivoimalla tulee purku omaan päähän, niin oma moke lähtee hakemaan kiekkoa kulmasta tai tulee kiekkoa vastaan..?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lindros88
Entä AI puolustaminen! NHL 2K3 AI puolustajat useasti surutta ajoivat poikittaisella mailalla kiekottomat pelaajat maalin edestä, ja näin estäen maalin teon! :mad:

Eikös tuo pidä ollakin noin. Poikittaista mailaa tarjoillaan melko surutta myös "oikeassa" NHL:ssä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lindros88
Entä AI puolustaminen! NHL 2K3 AI puolustajat useasti surutta ajoivat poikittaisella mailalla kiekottomat pelaajat maalin edestä, ja näin estäen maalin teon! :mad:
Et ole varmaan koskaan kattonut yhtään NHL-ottelua jos et ole nähnyt koskaan oikeassa pelissä tämmöistä tapausta. Yleistä ainakin aluehyökkäyksissä että puolustaja menee blokkaamaan vastustajan maskimiehen lähes laittomasti. Onko pelissä helppo tehdä niin sanottu 1-Timer maaleja, ainakin videoista päätellen ne uppovat muita helpommin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Et ole varmaan koskaan kattonut yhtään NHL-ottelua jos et ole nähnyt koskaan oikeassa pelissä tämmöistä tapausta. Yleistä ainakin aluehyökkäyksissä että puolustaja menee blokkaamaan vastustajan maskimiehen lähes laittomasti.
oot ehkä oikeassa. Oulun Kärppien suurena fanina inhoan kun pelataan sikaa! Mut voi pelata aggressiivista ja kovaa kiekkoa ilman sikailua kaukalossa! Ja kiekottoman pelaajan voi ottaa irti kiekosta muullakin tavalla kuin poikittaisella selkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lindros88
Oulun Kärppien suurena fanina inhoan kun pelataan sikaa! ... Ja kiekottoman pelaajan voi ottaa irti kiekosta muullakin tavalla kuin poikittaisella selkään.

Niin, kuten vaikkapa roikkumalla maila kainalossa koko ajan :D

Enää alle kuukausi ESPN hokiin, mikäli playstation.finin julkaisuaikataulu pitää. Onneksi PES3 tulee lieventämään sporttimaniaa reilun parin viikon päästä.
 
Ylös Bottom