Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

pziuz, Se varmaan laskee, kuten tyypillistä, hintaan mukaan Full HD telkun, 24 megasen nettiyhteyden, ruuan, vaatteet, asuntolainan jne.

Trollispämmerin jutuissa ei tartte paljon pointtia olla, kunhan saa vääntää vastaan.
 
Vastaus: Eye of Judgment

pziuz, Se varmaan laskee, kuten tyypillistä, hintaan mukaan Full HD telkun, 24 megasen nettiyhteyden, ruuan, vaatteet, asuntolainan jne.

Trollispämmerin jutuissa ei tartte paljon pointtia olla, kunhan saa vääntää vastaan.

Jep. Tätä hieman epäilinkin. Tosin, niihin Pokemonkortteihinkin kannattaisi laskea mukaan vaatteet, kengät, psykiatrin kulut, ym.
Että taitaa niistäkin kalliita tulla...
 
Vastaus: Eye of Judgment

Zoukka on katsonut liikaa
PHP:
japani pokea
kun on pakkomielle pissiä toisten muroihin. Kummaa kärvistelyä ja selostusta miksi EoJ on huonompi kuin MtG, se kun ei ole, se on erilainen. Mitä hiton väliä sillä on jos MtGtä on voinut netissä aiemmin pelata? Paremmin EoJ tavalliselle tallaajalle kelpaa kuin elitistinen MtG. Onhan se nyt paljon helpommin lähestyttävässä muodossa ja sitä myydään ihan muiden pelien vierellä kun MtGn löytää vain sitä etsivät.
 
Vastaus: Eye of Judgment

pziuz, no tietty kun pitää hankkia televisio mitä kenelläkään ei entuudestaan ole. :)

EDIT: en huomannut että oltiin menty jo seuraavalle sivulle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Ja edellä mainittujen lisäksi vahvistin + 7 kaiutinta ja subbari. Ei Sonyn logiikan mukaan korttipeliä muuten voi pelata. :D

Mutta hiukan vakavamminkin, kyllä minä ainakin kuulun niihin jotka videopelaajina saadaan tämmöisillä tutustuun aiemmin tuntemattoman CCG:n maailmaan. Tosin voin olla sitten nichen-niche ryhmää (Ei MtG:tä pelanneet mutta videopelejä pelaavat oudoista härpättimistä kiinnostuneet -ryhmä) mutta ainakin siis omalta osaltani allekirjoitan väitteen.

Lautapelejäkin on tullut pelattua mutta siitä huolimatta vasta PS3:sen myötä eka kokeilut tämmöistä.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Alkaa kyllä kieltämättä Zoukan jutut hermostuttamaan. Yleensä ottaen olen puolustellut niitä jotka ottavat vähän kriittisemmän näkökulman peleihin - itsekin tulee tehtyä, mutta sen verran kovaa ylilyöntiä tulee noissa kommenteissa ettei voi välttyä trollauksen ajatukselta.



EDIT:
Liitynpä itse keskusteluunkin tässä samalla. Itse en ollut fyysisiä keräilykorttipelejä pelannut lähes kymmeneen vuoteen (jolloin lopetin MtG:n), nyt EoJ:n myötä tuli taas alettua tähän leikkiin mukaan. Puhuu kyllä sen puolesta että EoJ on helpommin poimittava kuin uudet keräilykorttipelit, joista en itseasiassa tiedä mitään. Ei minulla ole mitään havaintoa jos tässä välissä olisi vaikka tullut joku maailman täydellisin korttipeli, kun ei tuolla fantasiapeleissä tule juuri muuten asioitua.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ei jeesuksen parta lukekaapa tuo alkuperäinen Harzun viesti ja mun vastaus siihen. Seinähullua menoa.

Kommentoin siinä vain ja ainoastaan pelin lähestyttävyyttä. En sen huonommuutta/paremmuutta MTG:hen verrattuna tai mihinkään muuhunkaan vastaavaan.

Jätkät sitten pisti taas oman ringin pyörimään :rolleyes:

Ja sen toista tonnia voitte lukea sitten vaikka, että "vitusti rahaa" jos ei muuten aukene.

Sen verran molempia läpysköjä on tullut nähtyä, että voin vakuuttaa EoJ ei ole graafiselta tyyliltään lähelläkään kumpaakaan mainitsemaasi referenssiä.

En tiedä onko WoW:issa sitten valaskuninkaita, mutta empä ole peliä koskaan pelannutkaan.

EDIT:
Alkaa kyllä kieltämättä Zoukan jutut hermostuttamaan.

*man tears*
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ehkä tämä on myös yksi sille miksi jotkut MtG elitistit nyrpistävät nokkaansa tälle, koska tämä on liian helppo käyttää ja pelata. Pelaamisen alkuun pääsemisen helppous taas jättää aikaa keskittyä pelin taktisiin puoliin.
Ihan mielenkiinnosta: kuinka monta tuntia olet pelannut MtG:tä? Milloin aloitit? Nykyään alkuun pääsee helposti, kun säännötkin saa suomeksi. Eikä tarvitse kameraa ja nenäliinaa.

Olisi kiva jos sekä EoJ:n että MtG:n disauttajat viitsisivät kokeilla pelaamista ennen Oikeiden Mielipiteiden laukomista.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Eikä tarvitse kameraa ja nenäliinaa.

Mun mielestä kamera ja "nenäliina" (itse otin tussin ja piirsin viivat suoraan pöytään, raivostuttava koko liina) on aika pieni paha verrattuna siihen että jokaista matsia varten pitää AINA sopia joku face to face tapaaminen.

Ja kaikki MtG-hihhulit vois painua tästä threadistä ettimään sitä peliseuraa läpysköilleen, itkemisen sijasta.

EoJ on tulevaisuutta ja monet pelaa mieluummin sitä, hajotkaa siihen. Ei se turha dissaaminen "toisen tonnin" kuluista lopeta kenenkään pelihaluja.
 
Vastaus: Eye of Judgment

MtG-pelaamisen viehättävyys vähenee ainakin itselläni kumulatiivisesti sen mukaan kuinka monta kilometriä tulee matkaa lähimpään "peliluolaan". Tällä hetkellä kysessä on sekä töistä että kotoa n. 30-45 minuutin matka yhteen suuntaan. Kun otetaan huomioon vielä se, että usein menee töissä n. viiteen ja siitä päälle koululla kello 19-20 asti, niin MtG-pelaamisen mielekkyys on kaukana, jos pitää lähteä peliseuraa loskasateessa etsimään.

EoJ on siksi tehnyt pelaamisesta itselleni helpommin lähestyttävää. Kotona voi omalta sohvalta pelata ihmisvastuksia vastaan, mutta kuitenkin säilyttää oikeiden korttien keräilystä syntyvän fiiliksen, jota ilman keräilykorttipelit ovat vähän mitä ovat. MtG toimii teknisesti sähköisessä muodossa ihan hyvin, mutta korttien keräilyn fiilistä siinä ei tietenkään synny. EoJ hoitaa itselleni kaksi kärpästä yhdellä iskulla = lähestyttävämpi peli itselleni.

Toki jos korttipelaamista harrastavalla on aiheesta kiinnostuneita kavereita tai jos matkaa lähimpään pelipaikkaan on kävelymatka tai haluaa muuten vaan viettää aikaa moisessa paikassa (voisi tulla itselleni huutia avovaimolta jos hilluisin illat jossain pelaamassa korttia :D) niin suosittelen ehdottomasti MtG:tä.

Ja EoJ:n korttitaide on oikeasti syvältä. Paitsi taioissa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Peace.
On tyypillistä että kun jostain uudesta jutusta innostutaan niin innostus tuppaa ärsyttämään niitä jotka ovat pitemmin alaa harrastaneet. Tämä liittyy moneen hypeen.

EoJ on kiva peli joka tuo jonkin verran uusia harrastajia CCG:n pariin. Mikään MtG:n korvike se ei ole enkä edes usko että molempien yhtäaikaisia käyttäjiä hirveästi löytyy.

Tämä ketju on kuitenkin EoJ ketju, ei MtG vs. EoJ ketju, joten tälle aiheelle voisi tehdä oman ketjun.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ja sen toista tonnia voitte lukea sitten vaikka, että "vitusti rahaa" jos ei muuten aukene.

Olisiko sulla Zoukka linkkiä jonnekin Suomi-Zoukka-Suomi -sanakirjaan, kun ei nuo sinun kommenttisi ole tainneet (tuon yllä olevan perusteella) aueta. En osaa tuollaista lähteä tulkitsemaan. Olen tottunut, että kun Suomessa voi tekstin tulkita suoraa, ilman monimutkaisia äänteitä.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Olisiko sulla Zoukka linkkiä jonnekin Suomi-Zoukka-Suomi -sanakirjaan, kun ei nuo sinun kommenttisi ole tainneet (tuon yllä olevan perusteella) aueta. En osaa tuollaista lähteä tulkitsemaan. Olen tottunut, että kun Suomessa voi tekstin tulkita suoraa, ilman monimutkaisia äänteitä.

Itse olen tottunut luetun ymmärtämiseen ja jos joku vaikka sanoo, että peli x on miljoona kertaa parempi kuin peli y niin onko se kirjaimellisesti niin?

Sanotaan nyt sitten vaikka ~500 koneesta ja ~100 euroa pelistä =~600 eunukkia.

EDIT: Ja tarkoitus oli ilmaista "vähän alle tonni" alunperin, mutta tuli oikosulku termin "toista" kanssa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Itse olen tottunut luetun ymmärtämiseen ja jos joku vaikka sanoo, että peli x on miljoona kertaa parempi kuin peli y niin onko se kirjaimellisesti niin?

Sanotaan nyt sitten vaikka ~500 koneesta ja ~100 euroa pelistä =~600 eunukkia.

Kas kummaa kun itse maksoin vain pelistä ja korteista. Ostatko joka peliä varten oman konsolin ettei tarvitse levyjä vaihtaa??

Oma laskelma;
~70 pelistä ja ~100 korteista = ~paljon kivaa pitkäksi aikaa
 
Vastaus: Eye of Judgment

Itse olen tottunut luetun ymmärtämiseen ja jos joku vaikka sanoo, että peli x on miljoona kertaa parempi kuin peli y niin onko se kirjaimellisesti niin?

Sanotaan nyt sitten vaikka ~500 koneesta ja ~100 euroa pelistä =~600 eunukkia.

EDIT: Ja tarkoitus oli ilmaista "vähän alle tonni" alunperin, mutta tuli oikosulku termin "toista" kanssa.

Niin siis, mitenkä näitä sinun viestejäsi nyt tulisi oikein tulkita?
Lisäksi haluaisin oikeasti tietää, mistä sitten se vähän alle tonni (tai mitä tämä sitten taas tarkoittakaan) oikein tulee?
 
Vastaus: Eye of Judgment

jos tälle linjalle lähdetään.. WiiFitin hinnaksi muodostuu 55 + 299 , että eipä sekään kovin halpaa ole.. ;)

ja sitten takaisin itse topiciin, ihan kivalta näyttää kakkos-setin parit cardit, vielä kun saisi kunnollisen laudan alle..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Ihan mielenkiinnosta, mitenkäs tykkikäyttäjät? Soveltuuko peli, jos meinaa tykillä pelata? Eli riittääkö kamerassa potku hieman hämärämpään valaistukseen?
 
Vastaus: Eye of Judgment

En tiedä onko aikaisemmin ollut puhetta, mutta saako boostereita halvalla muualta kuin eBaysta? Halvin tietämäni on fantasiapelien 5kpl 19. Muistelisin että play.com myi näitä joskus n.3,50 / kpl, mut ei niilläkään enää ole kuin itse peliä ja theme deckejä (n.8/kpl).
 
Ylös Bottom