Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

juu no mä luovutan paikkani varakuskille,oon kuitenkin niin kilpailu viettinen, et en jaksa avut päällä ajaa, ja jos ei aja niin aina miettii et oliko muilla! siinä vaan voittaa niin paljon jos ajaa ja voi sanoo mitä vaan. kyl mä oon nähny sellasii jarrupoikkoja et hu hu.
Mun täytyy aamulla vähän katsoa tilannetta, joten älä tee mitään hätiköityjä päätöksiä. Voi olla, että siirretään omaan lohkoonsa kaikki, jotka haluavat ilman apuja pelata. Mutta nyt nukkumaan :p

Ainakin nyt ensimmäinen kisa mennään näillä kokoonpanoilla ja asetuksilla. Katsotaan sitten tilannetta uudestaan. Ja kukaan ei lähde tässä vaiheessa enään siitä syystä, että asetukset ei miellytä, muuten joutuu kyllä mustalle listalle kaikkeen, mitä olen järjestämässä.

Noniin tänään se sitten alkaa, toivottavasti kaikki pääsevät paikalle. Laittakaapas joku mulle sitten niitä tuloksia ja kuka ajoi paalupaikalle ym. Ja laittakaa kaikki myös nopein kierrosaika.

Hostaanko mä vai haluaako joku muu tuomareista tehdä tämän?:)

Vedetäänkö tuomariston kesken vuorotellen viikko kerrallaan? Harjoituksissa tulee aina kokeiltua hostin yhteyden riittävyys ja hosti pääsee harjoittelemaan sen kuvion ennen sunnuntain kisaa.

Sitten jos sattuu olemaan estynyt, seuraava listalla paikkaa.

Edit: Minäkin otan sitten kuvat tuloksista (aika-ajo ja kisa) niin tulee varmennettua.

Vedetäänkö tuomariston kesken vuorotellen viikko kerrallaan? Harjoituksissa tulee aina kokeiltua hostin yhteyden riittävyys ja hosti pääsee harjoittelemaan sen kuvion ennen sunnuntain kisaa.

Sitten jos sattuu olemaan estynyt, seuraava listalla paikkaa.

Edit: Minäkin otan sitten kuvat tuloksista (aika-ajo ja kisa) niin tulee varmennettua.
Juuri tätä tarkoitin, hyvä :)

Eli tuleekos sieltä invite joltakulta n klo 19.30? Ja pitääkö lisätä joku kaveriksi ennen tuota?

Eli tuleekos sieltä invite joltakulta n klo 19.30? Ja pitääkö lisätä joku kaveriksi ennen tuota?
Lohko 3:ssa CT Fighter teki servun tuossa vartin yli, ja juuri nyt aloittivat aika-ajot, joten varmaan 10-15 minuuttia ennemmin olisi hyvä mennä jo pleikalle.

Oon mielestäni laittanut kaikille ystävän lisäys pyynnön jo torstaina.
Teen tuon servun hetken kuluttua ja pistän kutsut tulemaan. Mutta mitä apuja tässä piti nyt bannata? Ajolinja, braking assist ja varikko hommat?

Teen tuon servun hetken kuluttua ja pistän kutsut tulemaan. Mutta mitä apuja tässä piti nyt bannata? Ajolinja, braking assist ja varikko hommat?

Kaikki muut paitsi ajolinja?

Ajolinjaa ei ole bannattu, ainakaan vielä. Mutta joo nuo kaksi muuta.

Miten menetellään tilanteessa jossa joku ei pääse lobbyyn verkko-ongelmien takia?

Joo hyvin alko, en päässy koko ??t?n kisaan mukaan, tuli vaan connection failed koko ajan:mad: Hyvi on tähän asti F12010 toiminu invite, mut eipä nyt kun pitäs, PRKL sanon minä!!!

Ylös Bottom