Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online

Vastaus: F1 2010 Online

Itse ajelen pädillä mutta ratti on ollut mietinnässä, saa nähdä tuleeko koskaan ostettua.

Kuinka moni on halukas osallistumaan xbox:in ja ps3:n väliseen hotlap-kisaan tämän sarjan ohella jotta saataisiin selville kummalla konsolilla on paremmat kuskit. Eli samalla kun harjoittelee viikolopun gp-kisaa varten niin samalla ajetaan kisaa ps3:n kuskeja vastaan parhaasta kierrosajasta. Kierroksen pitää olla löytyä leaderboardilta ja olla puhdas eli nurmikolle meneet kierrokset hylätään. Ps3:n puolella Player9 on kysynyt ylläpidolta privaatti-aluetta formula-kisoja varten ja sinne laitettaisiin ketju hotlap-kisaa varten johon ajat ilmoitetaan. Aikataulu on sama kuin gp-sarjassa eli
27.9-3.10 Bahrain (aika pitää ilmottaa ennen gp-kisan alkua)
4.10-10.10 Australia (Albert Park, Melbourne)
11.10-17.10 Malesia (Sepang)
jne...
Yksityiskohdat kaipaavat vielä hiomista ja todennäköisesti tarvitaan pari vaapaaehtoista jotka tarkistaa että ilmoitetut ajat pitävät paikkansa.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Hyvä ja mukava idea tuo hotlap-kisailu! .. Miksipä ei sitä siihenkin sitten osallistuisi.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Juu voishan tuohon hotlap jutskaan osallistua. Ja ohjaus kysymykseen niin pädillä meinasin vetää.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Ilmeisesti Harjoitukset vedetään myös siinä säässä, missä kyseisen radan kisakin?

Ja eikös ollutkin mahdollista laittaa omat varikkopysähdykset automaatille?
Tai siis mielelläni hoitaisin pit-limiterin painamisen itse, mutta tuossa huolettaa vaan tuon pysähtyminen.. tuntuu vähän tököltä se ja tulee vaikeuksia sen pysähtymisen ja lähtemisen kanssa varmaan...?
 
Vastaus: F1 2010 Online

Hep. Tänään tai viim. huomen illalla aika-ajo/kisa servu pystyyn.
Jos kiinnostaa niin kaverikutsua vaan ja sitten mennään.
Ei tosikoille...

Peli on upea.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Saattaa tehä tiukkaa ton ens torstain harjotuksien kanssa. Työt loppuu siinä puol kaheksan. Yritän parhaani että kerkiän! :)
 
Vastaus: F1 2010 Online

Pitkästä aikaa taas viestiä tänne.Hiukan ollut kiirettä töissä ja sama homma ensi viikolla mutta eiköhän ajot saada ajettua.

Joo ajetaan kisa samassa säässä kuin harjoitukset.Ja varikkopysähdykset saa olla automaatilla.Itse ajelen padilla.

Vähän kyllä mietityttää miten kisat menee ainakin omalta osalta sen verran tuntuu olevan vaikeuksia saada ehjää kierrosta edes aika-ajoissa.Mites täällä on porukalla mennyt ura.Itse olen vasta Bahrainin ajanut ja aika-ajoissa sijoitus oli 14.Itse kisa sitten päättyi seinään.Melbournessa olen vasta ajanut harjoituksia ja säädöt on kyllä aika hakusessa P1:ssä olin 23.

Mites tehdään sään kanssa.Arvonko minä missä säässä mikäkin kisa ajetaan vai onko jotain muita ajatuksia?
 
Vastaus: F1 2010 Online

Bahrainissa kuiva keli, koska ei siellä oikeastikkaa ole satanut koskaan. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online

Joo saatan jäädä sarjasta pois koska sen verran paskaa on tullut jo tuosta pelistä että en varmaan osta sitä.... :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online

Joo saatan jäädä sarjasta pois koska sen verran paskaa on tullut jo tuosta pelistä että en varmaan osta sitä.... :mad:


sehän on aivan loistava peli! bottejakin vastaan ajaessa pitää tehdä tosissaan töitä jos meinaa päästä edes 10 sakkiin.. :rolleyes:

milläs ajo-asetuksilla ootte ajanu??
 
Vastaus: F1 2010 Online

Joo saatan jäädä sarjasta pois koska sen verran paskaa on tullut jo tuosta pelistä että en varmaan osta sitä.... :mad:
Joo ei kannata aina muitten mielipiteitä kuunnella, mitä tuossa on nyt 3-4 onlinekisaa vedetty KFIN porukalla niin aivan loistavaa on ollut.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Joo kannattaa ostaa varsinkin jos laji kiinnostaa! .. .ite ajelin tuossa yöllä (tietoisena kaikesta "paskasta") loistavan career kisan. Sääolot,pito, renkaat, AI , fiilis autosta.. kaikki yhteensä luo mahtavan tunnelman! :D
 
Vastaus: F1 2010 Online

Kohta se alkaa. Jo torstaina pitäis painaa harjoituksia. Onko kaikki täällä jo virittäytynyt tunnelmaan? Aika rauhas jos on. Toivon kyl et täst sarjast tulis jotain. Itse ajellu livessä moni rikkaita kilpailuja, ja vaikka bugeja on sattunu eteen, niin fiilis on katossa ja sehän tärkeintä on. Aikamoista romurallia useimmiten, mutta ainakin pelissä on tapahtumia tosimaailman sijaan. Online-sarjassa meno on varmaankin hieman rauhallisempaa (tai sit ei).
JJV92FIN on siis oma gamertag ja padilla koitan taistella.
 
Vastaus: F1 2010 Online

En nyt jaksa koluta koko ketjua läpi, mutta mukaan ei vissiin pääse? Vai pääseekÖ?
 
Vastaus: F1 2010 Online

Ihan jees fiilis, vaikka tuon bahrainin uus rataosio on mielestäni täysin turha.

Tarviiko tuota mikkiä käyttää jossain vaiheessa? Itsellä on vähän paska juttu kun en saa tota steelseriesin adapteria kiinni tuohon rattiin, kun se on niin syvällä se liitin :cool:
(kun kuulokkeilla siis pelaan)
 
Vastaus: F1 2010 Online

En nyt jaksa koluta koko ketjua läpi, mutta mukaan ei vissiin pääse? Vai pääseekÖ?

Laitoin sut varalle et varmaankin jossain vaiheessa pääset kyllä ainakin tuuraus hommiin.

Eli huomenna olisi tarkoitus ajaa harjoituksia,itse en ole edes vielä koittanut pelata livessä että saas nähdä miten homma toimii.Ja muutenkin pelaaminen on jäänyt aika vähälle,voi olla että pyörähdyksiä tulee.Mutta laitan kutsuja huomenna n.20 aikoihin niin nähdään sitten ketä tulee.
 
Vastaus: F1 2010 Online

Tuli muuten mieleen...jos kaverin kanssa alotan pelaamaan netissä ja otetaan vaikka 6 kisaa, mutta ei yhdeltä istumalta pelata kaikkia, niin tallentuuko peli johonkin, niin että sitä voi sitte myöhemmin jatkaa?
 
Ylös Bottom