Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Jännä juttu vaikka sielä on mutkissa ne etäisyyskyltit mut silti jostain syystä vetelee mutkat pitkiksi..

Juu, ja kokeileppa vetää Singapore ilman mitään apuja, niin että olisi vertailukelpoinen aikakin... :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.aappo1
8. Pelaaja1
9. Jaba82
10. Leija_Spede
11.akitus79
12.

Jospa sitä tällä kertaa pääsis ajamaan :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.aappo1
8. Pelaaja1
9. Jaba82
10. Leija_Spede
11.akitus79
12.Player9

Kaipa sitä voisi tulla.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Tänk kaat sä tuut :D Saat sitte tehä huoneen siinä 20.25 ja sitten tiedoksi kaikille, että viimeistään varttia vaille 21 on startti... Joten tulkaa ajoissa :rolleyes:
Joo mulla onkin suurimman osan PSN :p Mitkäs on asetukset?

Lisäilkääs muuten karppane listalle, niin on helpompi laittaa kutsua ;)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mä en kerkee vielä tuohon ennen ysiä starttiin mut seuraavaan kisaan siitä sitten voisin tulla.. ja ajolinja olisi hyvä olla päällä kun ei radat vielä tuttuja
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Spa:
Aika-ajot meni varsin hyvin. Ajoin varsinaisesti ajakseni 1.49, mutta bugasi ja tuli 1.21.
Kisa sitten olikin perseestä.. Lähtöruudurangaistuksen takia lähdin ruudusta 6, mutta nousin alussa kolmanneksi. Sitten pari kertaa osuin Nunnukkaan, suuret pahoittelut siitä.
Kerran Playeriin osuin kanssa, pahoittelut siitä. Kolmannella kierroksella La Sourcen jälkeen ajoin seinään ja keskeytin..
Autokin tuntui todella huonolta kun ei ollut säätöjä vaa jouduin ajamaan huonoilla säädöillä, joilla auto ei kääntynyt lainkaan.

Melbourne:
Aika-ajot meni ihan kohtalaisesti taas. Melbourneen minulla on jo säädöt valmiina tehtynä, mutta säädöt eivät toimineet Mercedeksen autossa ja ajoinkin vasta ruutuun 6.
Kisassa osuin SuomiFINiin ja Timppaan ja menetin etusiipeni kun spinnasin seinään. Muuten tasaisen varmaa ajoa seitsemänneksi. Ensimmäinen hyvä kisa.

Tähän sitten jätinkin, olisin voinut ajaa Hockenheimin mutta en jaksanut kun se rata on perseestä.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Span ja Melbournen vedin tuossa mukana. Ensimmäisessä lähdin riskillä kisaan kovilla renkailla kun tiesin, että pehmeät kuluisivat nopeasti alta. No riski ei kannattanut vaan jäin pikku hiljaa kärjelle ollen lopulta 4. Ensimmäisessä mutkassa tuli vähän kolhua, joten siinäkin menivät mahdollisuudet.

Melbournen aika-ajot onnistuivat itseltäni hienosti. Sain kellotettua viimeisellä viidellä minuutilla hyviä aikoja, ja nappasin paalupaikan 0.5 sekunnin turvin. Kilpailussa pääsin hyvin liikkeelle ja Tontsaz pysyi noin sekunnin päässä koko ajan. Sitten viimeistä edellisellä kierroksella alkoivat renkaat olla jo niin loppu, että tein rutkasti virheitä ja Tontsaz pääsi todella lähelle ja menikin sitten ohi hienosti ulkokautta. En siinä viitsinyt mitään röhkeyksiä ruveta tekemään vaan annoin ulkopuolen täysin auki. No sitten taisi Tontsaz tehdä virheen siinä nopeassa vasen oikea yhdistelmässä, ja pääsin jo rinnalle, kunnes renkaamme osuivat toisiinsa ja vedimme seinään. Pääsimme vielä jatkamaan, mutta akitus79 siirtyi kärkeen. Viimeisellä kierroksella molemmat yrittivät epätoivoisesti saada akitus79 kiinni, mutta turhaan. Sain ohitettua Tontsazin viimeisissä mutkissa ja varmistin kakkospaikan. Oli kyllä viihdyttävimmät kaksi kierrosta tähän mennessä :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Aivan päin helvettiähän se meni mutta siis kokemuksia ajokerrasta :

Spa: Bugilla paalupaikka, ilmeisesti ottaa keskisektorin ajan lopulliseksi ajaksi, todellinen aika jossain 1.47 tai 1.48 tienoilla. Kisa alko hyvin mutta tahto jarrutukset venyä pitkäksi pari kertaa ja kontaktin kautta joku (?) sai kärkipaikan ja ite möhlin taas jarrutuksia. Sitten tulikin nämä yhteenotot Slex:in kanssa jolloin kyllä kieltämättä kirosanoja pääsi ilmoille :P Pari ihan normaalisti ajolinjalla jarrutusta ja kaveri hyvän etäisyyden päässä kunnes rysähtää. Mutta anteeksipyyntö hyväksytty :) Lopussa pientä kiriä ja kolmanneksi

Melbourne : Hyvää kisaa aika-ajoissa mutta ei tullut ehjää hyvää kierrosta ja kolmas sija suurin toivein kisaan. Noh, hyvä lähtö ja jarrutus eka mutkaan, jarruttelin hyvissä ajoin kun karppasen ja tontsaz:n kontissa kiinni etten vaan osu. Kunnes taas paukahtaa perään, en tiedä kenen toimesta mutta pitkälle hiekalle mentiin ja aika lailla joukon perälle. Sieltä sitten nousua neljänneksi ja sain hyviä kierrosaikoja kunnes takarengas paukahtaa vikalla kierroksella, koitin taistella maaliviivalle mutta pari kaveriahan sieltä viiletti vielä ohi

Hockenheim: Paska rata joten ei kauheesti mielenkiintoa ku en ollu ees ajanu tässä pelissä vielä. Noh, kakkosruutu ja hyvää kisaa Tontsaz:n kanssa ekalla kierroksella, hän meni mun virheen jälkeen johtoon ja kasvatti sitä uusien virheiden jälkeen. Hälläki kuitenki meni mutka pitkäksi ja pääsin rinnalle, tuli kontaktia mutta en oikeen tiedä mitä siinä tapahtu, koitin kyllä jättää tilaa. Kärjessä sitte vikalle kierrokselle asti mut toinen takarengas oli niin kulunu et joka mutkassa ja jarrutuksessa auto poikittain ni Leija_Spede pääs sitten ohi vikoissa mutkissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Spassa kumipuhki ja yksinajelua koko kisa ei siitä sen enempää..

Melbourne aika ajot sujuivat hienosti 2 ruutu, vaikkakin vika stintti jäi kesken bensan loppumisen vuoksi :D
Kisa oli mun nettikisoista mukavin tähän mennessä, karppasen kun pääsin ohittamaan oli hyvä fiilis, muutaman mutkan kulutta kuitenki ilmoitti että molemmat vasemman taka- ja eturankaan punaisella ja auto aliohjasi sitten nurmikolle, lähdin spinnaamaan ja osuin karppaseen:o kolarin jälkeen pääsin nopeammin liikkeelle kuin karppanen, mutta viimeisellä kierroksella renkaat jo niin huonossa kunnossa että karppanen heittämällä ohi, en muista puhkesko multa peräti jompikumpi eturenkaista :confused:

Hockenhaim meni myös hienosti aikaajossa lähtöruutu 3 vai 4,ei voi muistaa
Kisassa pääsin nousemaan kärkeen suht nopeasti ja alkoi nunnukan kanssa kissa hiiri leikki, 4 kierroksella tuli kierroksella ensimmäinen ohitettava timppa, hänelle ilmeisesti näytettiin sinistä lippua ja timppa tokas mikkii jtn vastaavaa "en päästä ohi, se o tallimääräys saatana" :D repesin niin pahasti että ajoin melkeen timpan perään seuraavassa mutkassa, mutta kohta hymy kaikkosi kun TAAS rengas puhki, sieltä tuli sitten timppa ja nunnukka mun ohi samaan aikaan ja vähän mä osuin siinä nunnukkaan sori siitä :o varikolle siitä sitten ja loppukisa taas tylsää yksinajelua
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Spa: Bugilla paalupaikka, ilmeisesti ottaa keskisektorin ajan lopulliseksi ajaksi, todellinen aika jossain 1.47 tai 1.48 tienoilla. Kisa alko hyvin mutta tahto jarrutukset venyä pitkäksi pari kertaa ja kontaktin kautta Tontsaz sai kärkipaikan ja ite möhlin taas jarrutuksia.

En ollut minä spassa ekana, mulla puhkes kumi heti ekkalla kierroksella:D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Kylläpä rytisi ekamukassa, pääsin ainoastaan spa:ssa ilman kolaria läpi, ja neljä kisaa ajoin.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Spa ja Melbourne meni ihan pieleen kun en hoksannut ajolinjaa laittaa päälle. Melbournessa joku startissa mun perään ja mä siitä sit ajauduin Nunnukan perään.. Onnistuin jossain muussakin kohtaa törttöileen nunnukkaa päin..
Hockenheim menikin sitten jo paremmin kun ajolinja käytössä.. Viimesen kierroksen puoliväliin asti olin sijalla neljä, mutta sitten oli renkaat jo niin kulunut että leveäksi pari mutkaa ja menetin kaksi sijaa. Monacossa olikin melkoista romutusta ja päätin poistua kun onnistuin jälleen kerran törmään nunnukkaan.
 
Ylös Bottom