Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Kylläpä rytisi ekamukassa, pääsin ainoastaan spa:ssa ilman kolaria läpi, ja neljä kisaa ajoin.

Näitä vois kyllä hioa porukan kesken että vähä maltettais, eka mutkan jälkeen ku se kisa vasta alkaakin. Hitusen tympeää joka kerta mennä kylmä hiki perseessä ja rukousten kera ekaan mutkaan ;)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hmm, oli muka kirkkaana mielessä että oisit ollu :o Noh, pieleen meni anyway :p

Minä ajoin sun perään spa:ssa, mut päästin sut kuitenkin viimisel suoral takas kärkeen, vedit sit viimisen shikaanin pitkäksi ja mä pääsin kärkeen:D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Minä ajoin sun perään spa:ssa, mut päästin sut kuitenkin viimisel suoral takas kärkeen, vedit sit viimisen shikaanin pitkäksi ja mä pääsin kärkeen:D

Niinpäs olikin :D Oli time trialin säädöissä ni ei yhtään osunu noi tiukat jarrutukset kohilleen :p
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

kisat oli kivoja... paitsi kolarit... ja sitte viel ku hävis yhtäkkiä p**kassa maassa ajolinjajututki :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Kisa oli mun nettikisoista mukavin tähän mennessä, karppasen kun pääsin ohittamaan oli hyvä fiilis, muutaman mutkan kulutta kuitenki ilmoitti että molemmat vasemman taka- ja eturankaan punaisella ja auto aliohjasi sitten nurmikolle, lähdin spinnaamaan ja osuin karppaseen:o kolarin jälkeen pääsin nopeammin liikkeelle kuin karppanen, mutta viimeisellä kierroksella renkaat jo niin huonossa kunnossa että karppanen heittämällä ohi, en muista puhkesko multa peräti jompikumpi eturenkaista
Joo tämä oli myös ehdottomasti mukavin itsellekkin, kun sai kunnon taistelua :p Autoa oli todella vaikea hallita kun renkaat näyttivät jo punaista viimeistä edellisellä kierroksella, niin pääsit sitten iskemään siinä ensimmäisen sektorin lopussa. Sitten mentiinkin rinta rinnan kaksi seuraavaa mutkaa, jonka jälkeen jätit jarrutuksen aavistuksen verran myöhäisempään kuin minä ja pääsit ulkokautta luikahtamaan :D

Huomasin vaan, että sulla meni pitkäksi se oikealle kääntyvä mutka, joten päätin laittaa kaikki tai ei mitään, no eihän siinä hyvin käynyt :D Mutta hauskaa oli :p
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Itsellä spassa aika-ajo ei ollut mikään unelma vasta yhdeksäs. Kisassa ihme kyllä vältin ensimmäisen mutkan kolarit mutta pyörähdin ja putosin taemmas. Kisan lopussa kävin ``kovaa`` taistelua timpan kanssa ajoimme ensinmäisen mutkan jälkee rinta rinnan ear rougen ylämäkeen asti jossa ``hieman`` osuin timppaan ja hän seinään.Hän oli kuitenki juuri päässyt edelle viimeiseen shikaaniin tullessa ja ohitin hänet siinä, paitsi shikaanin ulos tulossa molemmat spinnasivat. Sain huonomman lähdön siitä ja jäin vasta sijalla 10.

No, Australiassa aika-ajossa seinään ja se siitä,sitten pleikkari bugas ja piti sammuttaa koko p**ka. joku toinen kerta uudestaan.
Mutta hauskaa oli.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mun mielestä näistä tälläsistä kisoista vois jättää aika-ajot kokonaa pois, kerkeis enemmän kisailee, ei sil lähtöjärjestyksellä oo mitään väliä näin lyhyissä kisoissa...
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mun mielestä näistä tälläsistä kisoista vois jättää aika-ajot kokonaa pois, kerkeis enemmän kisailee, ei sil lähtöjärjestyksellä oo mitään väliä näin lyhyissä kisoissa...

Ekas mutkas rytisee niin perhanasti jostain käsittämättömästä syystä aina...ihan sama mist ruudust lähtee..eli samaa mieltä
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ja jos ajetaan näin lyhyitä kisoja, niin voisi tuon renkaiden kulumisen ottaa pois.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ja jos ajetaan näin lyhyitä kisoja, niin voisi tuon renkaiden kulumisen ottaa pois.

mut toisaalta renkaan kuluminen tuo lisämausteen kisan loppuvaiheeseen. Tiukassa voittotaistossa kisan voittaa se, joka saa pidettyä auton radalla myös kuluneilla renkailla ;) ...tai on kenties valinnut kovemmat pyörät?

itse en tosin ole vielä koskaan voittotaistossa ollut edes mukana :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

mut toisaalta renkaan kuluminen tuo lisämausteen kisan loppuvaiheeseen. Tiukassa voittotaistossa kisan voittaa se, joka saa pidettyä auton radalla myös kuluneilla renkailla ;) ...tai on kenties valinnut kovemmat pyörät?

itse en tosin ole vielä koskaan voittotaistossa ollut edes mukana :D
No joo se on kyllä totta, vaikka eilen laitoinkin Spa:n kisaan kovemmat renkaat niin ei siitä kyllä loppupeleissä hyötyä ollut :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo samaa mieltä eli aika-ajo pois ja enemmän kisoja kauteen. Koskas muuten on seuraavat kisat?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo samaa mieltä eli aika-ajo pois ja enemmän kisoja kauteen. Koskas muuten on seuraavat kisat?
Tänään suurin osa vetää noita online-sarjojen "harjoituksia" joten varmaan huomenna taas voidaan järjestää kisoja
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Kyllä kisat maistuis itse olen mukana jos ajetaan joten pistäkääpä kutsua sitten
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hyvät kisat oli Hockenheimissa. Aika-ajoissa ei tullut oikein ehjää kierrosta ja sijoitukena niistä toiseksi viimeinen. Kisassa oli muutama kierros kovaa vääntö jonkun espanjolin kanssa, mutta neulansilmä meni pitkäksi ja siitä hiekalle. Yksinajelua oli melkeinpä koko kisa, mutta rengasrikko iski kohdalleni kisan loppupuolella. Varikolta päästyäni Tontzasilta oli hajonnut etusiipi jonkun ihmeen takia ja siitä tuli yksi sijoitus vähän lahjana. Pari kierrosta myöhemmin otin kyllä tyhmän rangaistuksen, kun en päästänyt Larzia kierroksella heti ohi. 20 sekunnin aikasakko ja Tontza pääsi sitten ohitseni. Lopullinen sijoitus toiseksi viimeinen...

Sitten olikin jo vuorossa Melbourne, jota en ole oppinut ajamaan koskaan. Eroa jäi aika-ajoissa n. 5 sekuntia kärkiaikaan. Kisan ensimmäisessä mutkassa tapahtui jonkunnäköistä kolaria ja pääsin siitä hässäkästä kolmanneksi. Spinnailin kuitenkin kolme kertaa saman kierroksen aikana ja myöhemmin tuli vielä diskaus :D

Pitää sanoa, että kovaa pojat kyllä tulevat! Vähän amatöörimäinen fiilis iski näissä kisoissa. Vähän tietysti menojuoman piikkiin.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Oisit vaa leija ajanut loppuun. Siellä oli monenlaista kohellusta Melbournessa (ainakin mulla) kahella viimesellä kierroksella. Tipuin toisesta viimeiseksi :D

ps. Porukka vois tulla tonne #varikkosuora -kanavalle, niin ois helpompi saada peliä pystyyn ;)
 
Ylös Bottom