Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Missä pääsee katsomaan millä säädöillä tallikaveri ajaa?
Ja jos ajaa pitkiä viikonloppuja, R&D-viikonloppuna tehtävä tulee jokaiseen harjoitussessioon ja tavoiteaika pitää läpäistä jokaisessa sessiossa jotta kehityspaketin saa käyttöön.
Olisi muuten kiva jos saisi itse säätää tuota dynaamista säätä. Joku propability of rain asteikko.Tuo dynaaminen sää on tosi kiva ominaisuus tässä pelissä.
Ärsyttää tässä pelissä auton säätämisen hankaluus. Mistään ei saa oikein apuja, jos on ihan yössä.
Ärsyttää tässä pelissä auton säätämisen hankaluus. Mistään ei saa oikein apuja, jos on ihan yössä. Kisainssi on päälle liimattu vuoden turhake, telemetriatietoja ei ole(täysin käsittämätön puute muuten), huippunopeuksia ei näe mistään paitsi ruudulta kun ajaa, mutkanopeuksia ei näe yms. Minkä ihmeen takia yritetään tehdä vakavasti otettava peli, kun dataa ei saa mistään? Ei jumalauta edes kolmossektorin aikaa kiekastaan! Voishan sen itekin laskea, mutten taida viitsiä.
Aika-ajot on ihan turhat, koska vain oma ja tallikaverin sijoitus säilyy kisaan, muut tuntuu vaihtuvan lähes joka kerta. Kisoja on ihan jännää ajaa, kunhan ei vaan puhkea rengas. Aika paljon on parannettavaa tässä tekeleessä.
Aika hassua on muuten kanssa se, jos Q1:sessä alkaa sataa ja on monsuunikeli, niin Q2:sessa voi olla jo ihan kuiva rata ja aurinko paistaa! Menee siinä varmaan viisi minuuttia kun Q1 loppuu ja alkaa kakkonen, aika dynaamista.
Olisi muuten kiva jos saisi itse säätää tuota dynaamista säätä. Joku propability of rain asteikko.Tuo dynaaminen sää on tosi kiva ominaisuus tässä pelissä.
Aijaa, mulle se toinen dry-asetus sopii täydellisesti. Ajon aikana vaan lisään siipeä, en muuta, eikä auto aliohjaa mulla juuri lainkaan. Tietenkin riippuu hieman siitä, että onko fuel simulation on vai off, mutta itselläni se aliohjattavuus katoaa fuel simulation onilla ajaessa, kun käyttää niitä vaihteita hieman eri lailla.Osissa ratoja ne quick setupit toimii suht hyvin mutta toisissa ne ei vaan istu ollenkaa, esim. Span quick setupit on niin aliohjaavia että.