Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä noi säännöt ja liput saa käännettyä pois? Alkaa palaa päreet kun ei saa edes 3 kierroksen kisaa ajettua ilman rankkuja.
Halusin testata minkälaiset on autojen ääripäät.
Eli eroa tuli noiden autojen välille tuolla tavalla samalla radalla, yli 6sekuntia
Mitä helvettiä oon vielä iha alkutäpinöissä ku tänää vast tullu peli ja testaillu oon jo jonku verran mut mistä pystyy alottaa ura oikeilla kuljettajilla? en tarkoita tuota omalla nimellä pelattavaa juttua et aloittaa huonommista talleista jne??!
Ei pysty uraa pelaamaan oikealla kuljettajalla. Kauden tai yksittäisiä kisoja pystyy ainoastaan pelaamaan.
Eipä onnistu. Sehän tuossa urassa juuri ideana on, että aloitat uran omalla kuskilla ja etenet sitten pikkuhiljaa parempiin talleihin.mistä pystyy alottaa ura oikeilla kuljettajilla? en tarkoita tuota omalla nimellä pelattavaa juttua et aloittaa huonommista talleista jne??!
No mistä sen kauden sitten pystyy aloittaa?
Pelin ku käynnistät ekaa kertaa niin kysyy kaikki tiedot uraa varten, sit siel asuntoautossa sen agentin vierestä pääset uraan
Niin kysehän oli mistä pystyy aloittamaan yksittäisen kauden?
Pädillä lähtee perä helposti, joten siirryin rattiin aika nopeasti.
Peli oli kyllä aluksi padilla melko schaisseä, mutta nykku muutama tunni ajanu niin silläkin jo tottunu. =)
Sattui muuten upea ulosajo Bahrainin ekas mutkas=) Ajoin vettelillä agressiivisesti ekaan mutkaa ja hamilton jäi minun ja buttonin välii ja siitä seuras et hamilttoni lens komean ilmalennon katolleen =D
Mutta yksi ongelma multiplayeris.. Miksei pysty yli puoleen servereistä liittyä? Tulee aina "connection failed" Voisko johtua et serverin kisa on jo käynnis eikä pysty liittyä keskeneräiseen kisaan?