Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no sit mä hostaan..ei me nyt ruveta kesken kauden muutelemaan noita sääntöjä..se on kaikille sama.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no sit mä hostaan..ei me nyt ruveta kesken kauden muutelemaan noita sääntöjä..se on kaikille sama.

Arvasin että tähän syöttiin napataan :)

Mut kaikki jo väsyneet f1 2012 kuskit tulkaa ny ajeleen sunnuntaina kyll me tää kausi vielä loppuun asti kunnialla saadaan...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Arvasin että tähän syöttiin napataan :)

Mut kaikki jo väsyneet f1 2012 kuskit tulkaa ny ajeleen sunnuntaina kyll me tää kausi vielä loppuun asti kunnialla saadaan...

Tulisin jos vaan muistaisin miten tota ajetaan. Ei oo tullu harjoiteltua niin nyt on ajat huonontuneet :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tulin sitte perjantaina kipeeksi että voi olla aika tuskaa tulla ajamaan mutta voin yrittää mutta onhan se aika vaikeet ajaa 38.0 kuumeessa
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mahtuu mahtuu.

Muistutuksena kaikille että tänä viikonloppuna näkyy formulatkin ilmaisena. Ei tarvi kenenkään kattoa jälkilähetystä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Harmi kun taitaa tänään jäähä väliin, koska lähen pelaileen säbää. :p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla meni viimesunnuntai ja tää viikonloppu pilalle ku lapissa alko taas kairaushommat, mut ens viikonloppuna tuun kisaamaan jos mahtuu. Joka toinen viikonloppu oon vapaana, et silleen pääsen aina kisaileen...:(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

d9440.jpg


Kimibest1: Sori siitä lopusta
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kisasta vois sanoa että v***u mitä p***aa. Vauhtia oli kisan voittoon mutta vähän oli huonoa tuuria matkassa. Ensimmäisen turva-auton lähdettyä radalta kierroksen lopussa tais Coke ajaa ekana mutkan pitkäksi ja samassa paikassa joku tuuppas mulle vähän lisää vauhtia ja mulla auto seinään ja etusiipi paskaks. Siinä tais jotkut muutkin kolaroida? Siitä sitten ylimääräinen varikkopysähdys ja ajamaan joukkoa kiinni. Pääsinkin 2. ja 13sek päähän Cokesta kunnes tuli toinen turva-auto. Turva-auton tullessa pois Coke melkein pysäytti vauhdin enkä kerennyt jarruttamaan ja osuin Cokeen ja siitä vielä varikon läpiajorangaistus kun oli vissiin 4 kierrosta matkaa maaliin. Omasta mielestä Coke vähän turhan agressiivisesti jarrutti kun turva-auto oli tulossa pois radalta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tossa olis startti mun silmistä :) ihan kauhee kisahan se taas oli ja loppujenlopuks pääty rengasvalliin

[video=youtube;YF9-R5lm6ZU]http://www.youtube.com/watch?v=YF9-R5lm6ZU[/video]



Sori pletor tästä osumasta..

[video=youtube;ib4QR_o6ybE]http://www.youtube.com/watch?v=ib4QR_o6ybE[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

freezingfinn voisi ottaa vähän rauhallisemmin tuon alun.... kuten antimikaelin videossa näkyy kahdessa peräkkäisessä mutkassa ajaa mun perään ja toisessa osumassa rikon siiven ja putoan kauas muista. Kun olin pudonnut kauas muista ei keskittyminen ollut ihan kohdallaan ja seinäänhän se kisa sitten päättyi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

freezingfinn voisi ottaa vähän rauhallisemmin tuon alun.... kuten antimikaelin videossa näkyy kahdessa peräkkäisessä mutkassa ajaa mun perään ja toisessa osumassa rikon siiven ja putoan kauas muista. Kun olin pudonnut kauas muista ei keskittyminen ollut ihan kohdallaan ja seinäänhän se kisa sitten päättyi.

tuo toinen tilanne ihmetyttää kun omalla ruudulla väistin sut selvästi mut tuossahan selvästi osuu. :( Vaikka en olisikaan sinuun osunut niin tuossa vasemmalla puolella olevaan joka tapauksessa osuin vaikka kenen ruudulta katsoo.

johtuikohan ensimmäisen kisan innostuksesta vai mistä mut yleensä olen sieltä puhtaammasta päästä kuskina.

pahoittelut noista ja ymmärrän hyvin jos ei seuraaviin kisoihin ole asiaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kisasta vois sanoa että v***u mitä p***aa. Vauhtia oli kisan voittoon mutta vähän oli huonoa tuuria matkassa. Ensimmäisen turva-auton lähdettyä radalta kierroksen lopussa tais Coke ajaa ekana mutkan pitkäksi ja samassa paikassa joku tuuppas mulle vähän lisää vauhtia ja mulla auto seinään ja etusiipi paskaks. Siinä tais jotkut muutkin kolaroida? Siitä sitten ylimääräinen varikkopysähdys ja ajamaan joukkoa kiinni. Pääsinkin 2. ja 13sek päähän Cokesta kunnes tuli toinen turva-auto. Turva-auton tullessa pois Coke melkein pysäytti vauhdin enkä kerennyt jarruttamaan ja osuin Cokeen ja siitä vielä varikon läpiajorangaistus kun oli vissiin 4 kierrosta matkaa maaliin. Omasta mielestä Coke vähän turhan agressiivisesti jarrutti kun turva-auto oli tulossa pois radalta.

Peli pysäytti mut

[video=youtube;ib4QR_o6ybE]http://www.youtube.com/watch?v=ib4QR_o6ybE[/video]

KFIN parkkipaikka :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja


Miten te meette noin kovaa?

Itse kävin kokeilemassa omaa vauhtia SPA:ssa McLarenilla Time Trialissa ja 1:46.5 pääsen tasaisesti, ehkä 1:46.0 jos ois jaksanut yrittää kierrosta jolla sektorit sattuu kohdalleen.

Mut tuo Time Trialhan on paljon nopeampi kuin online equal-kalusto. Eikä nuo teidän A-A kierrokset varmaan mitään täydellisiä ollut.

En ihan hetkeen keksi mistä sitä vauhtia sais lisää jos ei setupissa sitten ole jotain parantamisen varaa.

Oisko kellään mitään vinkkejä setuppiin tai muualle että saisi vähän vauhtia lisää?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

tuo toinen tilanne ihmetyttää kun omalla ruudulla väistin sut selvästi mut tuossahan selvästi osuu. :( Vaikka en olisikaan sinuun osunut niin tuossa vasemmalla puolella olevaan joka tapauksessa osuin vaikka kenen ruudulta katsoo.

johtuikohan ensimmäisen kisan innostuksesta vai mistä mut yleensä olen sieltä puhtaammasta päästä kuskina.

pahoittelut noista ja ymmärrän hyvin jos ei seuraaviin kisoihin ole asiaa.

Joo noita sattuu :) ja tuo toinen osuma näytti vähän np, ja turhaan tulistuin kun kisa meni heti alkuun v*tuiksi. Ja tervetuloa viikon päästä myös korean kisaan!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pisteetkin on muuten laskettu.

ja tänä sunnuntaina taas ajetaan/ ajatte klo 18. Tulkaahan kaikki mukaan jolla vaan kiinnostaa.

Tätä tuli tahkottua alkukaudesta niin paljon että itellä ei vaan yhtään kiinnosta... Toivottavasti tämä ei ketään suuresti haittaa, laskeskelen kyllä pisteet ja hoidan sarjan kunnialla loppuun asti, toivotaan että ku illat pimenee ja alkaa tulee kylmä niin taas tästä innostuis. olishan se kiva olla ainakin Brasiliassa mukana :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikäs kisa seuraavaks pitäs ajella? kun hieman sekottaa ajetaanko kauden12 vai 13 mukaan. Omasta mielestä toi Japani olis seuraava kuten 2012 kaudella menee. Mut ihan sama, mielipiteitä?

edit: siis ajetaanko korea vai japani, ja voi olla että en ihan kerkee klo 18:00 paikalle hostaileen. Mutta hyvän kärsivällisyyden omaamat F1 kuskit toki jaksaa hetken venailla :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos ajetaan 12 mukaan, Japani seuraavasi, jos 13 mukaan niin Korea seuraavaksi. Muuten menee samassa järjestyksessä loput. Nyt on vaan hankala tehä päätöstä ku ei tiedä mitä kisaa kuskit on harjotellu.. Koittakaapa pistää omia mielipiteitä niin katotaan huomenna päivällä että kumpi ajetaan seuraavaksi. Tavallaanhan se olis vissiin realistisempaa ajaa se Japani ku kerta 2012 vuoden peli kyseessä?
 
Ylös Bottom