Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No just äskön ajelin Malesian aika-ajoa, joka alkoi kuivana ja päättyi sateeseen. Tietenkin ajoin aikani kuivan kelin säännöillä ja Parc Fermen ansiosta koko kisa meni hiukan liukasteluks, kun kisa alkoi sateessa, joka sitten yltyi yltymistään. Melkeinpä kaikki aloitti välikelin renkailla ja heti ekan kierroksen jälkeen koomisen näköinen F1-jono lähtee suoraan varikolle sadekelin nakkeja vaihtamaan. Grosjeani kyllä jatkoi urheasti välikelin renkailla luistelua, mutta meni sitten myöhemmin vaihtamaan ne sadekelin renkaat.Onkos muuten vielä teillä tullut Dynamiseen-säähän mitään kommentoitavaa? Onko tullut sateita useammin ja onko sateet olleet pitkiä / koko kisan kestäviä / lyhyitä.
Oliko se niin et nuorten kuljettajien testi määräs sen, että mihin talliin pääsee uralla? Mitkä on parhaat tallit joihin voi päästä. Tässä kahtena aikaisempana vuonna lotukselta lähteny liikenteeseen niin nyt tekis mieli parempaa heti alkuun.
Eikös ahvenmaan toimituksissa ollu jotain ongelmia.Ite tilasin coolshopista ja eilen tuli s-postia,ett maanantaina postittavat pelin vasta.Onko porukka saanut verkkokaupan ahvenanmaan varastolta jo peliä tänään? Perkele jos kusti jo käynyt, mutta ei ollu si mitään postia...
Eikös ahvenmaan toimituksissa ollu jotain ongelmia.Ite tilasin coolshopista ja eilen tuli s-postia,ett maanantaina postittavat pelin vasta.![]()
Edit: Pitäiskö tehdä perinteinen kikka, että hakee lähikaupasta kalliilla ja palauttaa verkkokaupasta tulevan pelin. Aina vaan pelottaa jos onkin eri etiketit ja viivakoodit?
Nyt kerpele gigantti petti minut :/ eipä ollu aamulla 11:00 mennessä tänne Kotkan Giganttiin ainakaan vielä tullut F1 2012 pelejä .. Mutta tähän ratkaisuun sopii Prisma joka pelastaa. Prismasta 65e maksava peli löytyi + Prismassa joku kampanja niin -15% pois pelin hinnasta, lopulta 55eElikkä Prisma korvas tänä vuonna Gigantin
![]()
Ajomallinnus on kyllä hyvä, mutta ensimmäinen suht v:mäinen bugi ehti jo löytyä ja helposti löytykin. Onnistuin nimittäin räjäyttämään moottorin Williamsista neljä kertaa ennen kun pääsin ensimmäisiä aika-ajoja läpi uramoodissa. Kolme kertaa tuli samassa mutkassa ja aina jarruttaessa ja alaspäin vaihdettaessa. Bensa seos oli standard ja moottori oli vihreänä "telemetriassa". Eikä voi olla omasta ajotyylistä kiinni jos kolme kertaa räjähtää sellaisessa kohtaa, jossa vaihdetaan vain kutoselta vitoselle ja joka kerta oli vasta toinen tai kolmas kierros meneillään. Onko muilla ollut vastaavaa vai oisko pitäny ottaa Mersun koneet eikä luottaa siihen Renaulttiin?