Tuota vaikeustasoa ei tosiaan voi kesken session muuttaa, mutta esimerkiksi jos huomaa harjoitusten tai vaikkapa aika-ajon jälkeen, että taso on vääränlainen kuin toivoisi, niin sitä voi muuttaa sillä, että menee päävalikkoon ja tulee takaisin, niin siinä kohtaa tuo options ikkuna aukeaa, josta sitä voi muuttaa. Eli kesken viikonlopunkin onnistuu kyllä kaikkien sessioiden välissä. Siinä vaiheessa kun hengailet läppärillä siellä varikkotiloissa, niin takaisin vaan päävalikkoon ja lataa uran uudestaan
Alkaa kyllä turhauttamaan tuo McLarenilla ajaminen. Suorilla turpiin rajusti vaikka mutkikkaammatkin radat ajan suoravauhtia korostavilla asetuksilla, jolla yritän kompensoida sitä. Nyt Unkarissa sentään repäisin aika-ajossa yhdeksänneksi, joka yllätti kun tuntui, että ei harjoituksissakaan saanut kunnon kierrosaikaa millään vaan pyöri siellä 16-20 sijoilla.
Itse pelaan pädillä ja vaikeustaso on siinä välillä 86-89 riippuen vähän viikonlopusta. Jos tulee kunnolla kuokkaan, niin annan itselleni "armoa" ja otan pykälän-pari alaspäin jne. Aika hyvin on saanut pidettyä sellaisen hyvän keskitien, eikä ole tullut suurempia floppeja tai liian hyviä tuloksia autoon nähden. Parissa kisassa saanut toistaiseksi pisteitä ja niissäkin apua tuli parin-kolme kärkiauton keskeytyksistä.
Nyt kun vielä pelissä on ilmeisesti tosiaan bugi, jonka takia McLarenin moottorin päivitykset eivät paranna autoa, niin turhauttavaa alkaa olemaan.
Näköjään tuli jo kuitenkin parista kovemmasta tallista sopimustarjouksiakin, mutta en nyt viitsi kesken kauden ruveta vaihtamaan, kun tuntuu jotenkin väärältä.
Toisaalta tuo turhautuminen tuntuu tavallaan myös hyvältä, kun saa oikeasti taistella kunnolla niistä sijoituksista eikä ole mitään riemukulkua jatkuvilla palkintopalleilla ja kärkisijoilla. Jokaisen mutkan ja kierroksen saa vetää itsensä äärirajoille.
Nautintohan näitä autoja on ajaa kun pitoa riittää ja kaasun voi avata aikaisin. Joskus tuntuu, että varoo vieläkin avaamasta liian aikaisin kun on tottunut edellisissä peleissä pumppaamaan sitä kaasua mutkissa, kun nyt saisi painaa jo pohjaan, niin välillä huomaa ettei uskalla antaa mennä. Luistonesto kun on tosiaan pois päältä.
Yllättävän vaikeita nuo haasteet muuten. Nytkin juuri ajoin varmaan seitsemän kertaa Ferrarilla Austinissa, kun yritin ohittaa kaikki autot, jotka lähtivät aikaisemmin liikkeelle. Lopulta sitten kevyellä syöksyllä kerkesin viimeisessä mutkassa 1998 McLarenin ohi, mutta tiukkaa teki. Pari-kolme ekaa vetoa meni vielä Austinin lyhyen version opetteluun ja radan hyödyntämiseen, mutta silti tuotti sen handlattuakin todella tiukkaa keretä tuon McLarenin perään. Muiden kanssa ei niin suurta vaikeutta ollut.