Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Nyt on peli päästy hyviksellä läpi. Aikani jaksoin tutkia paikkoja, mutta lopulta päätin vain juosta pääjuonen läpi. Nyt voisi aloittaa pelin pahiksella, jolloin pelaamisesta saattaa tulla huomattavasti hauskempaa. Lisäksi täytyisi tutkia koko kartta ajan kanssa läpi...

Lopun jättirobotti oli kyllä aika badass...Tesla Armoreita ei taida saada kun vasta Enclave Basessa? Peli helpottui lopussa aika mielettömästi, kun vastaan alkoi tulla kasapäin Tesla armoreita ja kypäriä, plasmakiväärejä sekä -kranaatteja.
Onhan tämä täyden kympin peli.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Auttamatta on hyviksenä tullut pelattua. Tarina toistaiseksi kesken, mutta uudelleen lähtee pahiksena.
Tulipa mieleen että miten käy sidequestien kanssa jos tyyliin tapat kaikki/ ignoraat toisten anelut? Jääkö jäljelle enään muuta kuin päätarina ja kartan koluaminen?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tulipa mieleen että miten käy sidequestien kanssa jos tyyliin tapat kaikki/ ignoraat toisten anelut? Jääkö jäljelle enään muuta kuin päätarina ja kartan koluaminen?
Kyllä siinä saa olla kyynärpäihin asti veressä jos meinaa kaikki sivuquestien ja "vinkkien" antajat tappaa... :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

LOL, tänä aamuna sattui taas sellainen Fallout moment pelaillessani peliä:D.. Eli oli tuolla minefieldin lähistöllä tutkimassa maastoa kun näin kaukana edessäni minua kohti jouksevan *siviilin*. Tämä tuli luokseni kauhuissaan ja rukoili minua purkamaan POMMIN jonka raidereit olivat häneen virittäneet. No minäpä very evil karman saattelemana käskin kaveri painua tiehensä ja niin tämä tekikin tosin räjähti palasiksi vain muutaman askeleen otettuaan:D!! No mähän sain tietenkin järkyttävän nauru kohtauksen(tervettä, eikö?) ja kesken tän kohtauksen vissiinkin nämä samaiset raiderit jotka olivat pitäneen hauskaa sen wastelanderin kanssa olivatkin jo kerenneet hiippailemaan mun lähelleni ja ampuivat mut palasiks raketinheittimellään:D.. Oijoi, kyllä tämä peli on aivan liian hyvä kaikkine hetkineen...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

tää on kyl aivan ylivoimaisesti bugisin PS3-peli mitä olen omistanut. tänään on tullut pelattua koko päivän ja saldona neljä kaatumista. kolme kertaa ruutu jämähti ja kerran hahmo juuttui johonkin koloon eikä päässyt mitenkään pois vaikka kynnys on hyppykorkeudella. kun aloitin pelaamisen niin kelasin, onko tuo jatkuva autosave ylireagointia, mutta autosave toimiikin laastarina bugeille.

edit. assassin's creed vetää vertoja bugisuudessa FO3:lle. tosin AC ei jämähdä kesken aavikolla juoksun.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ite en oo kyllä kovin moneen bugiin törmännyt. Osa tietämistäni questien antajista on kyllä hävinnyt kokonaan esim. megatonin lucy west (onkohan oikea nimi?), mutta ainakin sen tehtävän sai ilman sitäkin suoritettua.

Ainoa häiritsevä bugi oli se, että menetin pääjuonta tehdessäni kaikki keräämäni tavarat aseita (ja muutamaa bobbleheadia) lukuunottamatta. Vieläkin on pelaamatta se väli, joka edellisestä savesta siihen asti on. Ajattelin kyllä aloittaa jo pahana, kun onnistuin muutenkin ihan vahingossa skippaamaan pääjuonen alun (tiesin, että se skippaa, mutta silti jostain syystä menin puhumaan eräälle henkilölle ennen ekaa tehtävää).
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Taisi käydä mulla sitten tuuri noitten bugien suhteen. ~35h pelikellossa kun päätin vetää pelin lopulta läpi ja saldona tasan yksi jäätyminen wastelandissa ja yksi koloon jumittuminen.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

hah, ainoa bugi mitä omalle kohdalle on tähän mennessä sattunut oli kun kuolleiden vihollisten päät räjähtelivät itsekseen maassa..

Säikäytti kyllä aluksi hieman etää mitäs nyt tapahtuu, kun tapoin pari raideria keskivartaloon ampumalla, kaatuivat maahan ja parin sekunnin kuluttua kului yhtäkkiä poksahdus ja veristä mössöä lensi ympäriinsä... :D

Vajaan tunnin verran peli jatkoi samalla linjalla, sitten bugi mnei itsekseen ohi.

(nojoo, kerran jäin romukasaan jumiin mutta se oli kyllä ihan oma moka kun väkisin änkeydyin niin ahtaaseen paikaan. Tuostakin selvisi kun ammuskeli ensin viholliset ympäriltä ja hyppäsi sitten quick travelilla mualle)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

kaksi tuntia takana ja taas jämähti. aika erikoinen tapa pakottaa pelaajan pitämään pienen tauon pelaamisesta.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

kaksi tuntia takana ja taas jämähti. aika erikoinen tapa pakottaa pelaajan pitämään pienen tauon pelaamisesta.

Ikävää. Itselläni ei ole vielä mitään merkittävää kaatuilua ilmennyt pelin kanssa. Muutenkin tuntuu vaihtelevan käyttäjien kommentit tän pelin osalta melko laajasti.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

nyt tuli tahkottua päätarinan läpi. jos vertaa tän aiempiin osiin, FO3 tuntuu tarinavetoisemmalta kuin aiemmat osat. päätarinan tehtävät vievät tarinaa eteenpäin. omasta mielestäni alkuperäisissä osissa päätarinan tehtävät tuntuivat niin "etäisiltä". tunnelma on loistava, aika suorastaan lentää kun pelaa (tulihan tätä hakattua läpi yön). taisteluista selviää melko hyvin vanhoilla counter-strike -taidoilla (pelasin siis normal-tasolla), mikäli kudit riittävät. ei kai auta kuin aloittaa pelin uudestaan...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onko PS3 ja x360 versioden välillä mitään eroa? Oon ajatellu ostaa tämän, mutta ps3:lla tuntuu olevan bugeja tätä foorumia kun lukee.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onko PS3 ja x360 versioden välillä mitään eroa? Oon ajatellu ostaa tämän, mutta ps3:lla tuntuu olevan bugeja tätä foorumia kun lukee.

No meitsi osti ps3:n ihan sen takia, että pääsi tätä pelaamaan, kun boksilla se ei toiminut. Boksi vaan naarmutti tän pelin dvd:n ja muutenkin oli aika epävakaa. Itsellä ei ole ps3-versiossa ilmennyt mitään muuta vikaa kuin ärsyttävä bugi pääjuonessa, jossa menetin kaikki ammukset yms., mutta luultavasti sen saa kierrettyä helposti.

Erojahan xo ja ps3 -versioiden välillä on vaan grafiikassa, ps3:lla se on hieman huonompaa ja boksi saa muistaakseni lisää pelattavaa yksinoikeudella jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

No meitsi osti ps3:n ihan sen takia, että pääsi tätä pelaamaan, kun boksilla se ei toiminut. Boksi vaan naarmutti tän pelin dvd:n ja muutenkin oli aika epävakaa. Itsellä ei ole ps3-versiossa ilmennyt mitään muuta vikaa kuin ärsyttävä bugi pääjuonessa, jossa menetin kaikki ammukset yms., mutta luultavasti sen saa kierrettyä helposti.

Erojahan xo ja ps3 -versioiden välillä on vaan grafiikassa, ps3:lla se on hieman huonompaa ja boksi saa muistaakseni lisää pelattavaa yksinoikeudella jossain vaiheessa.

Oikeastaan molemmilla konsoleilla Fallout 3 näyttää aika huonolta jos niitä vertaa PC versioon :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Pelasin jo Main Questin läpi, kun olin tehnyt suurimman osan muista questeista ja hahmokin oli jo lähellä 20 leveliä.
Kertakaikkiaan erinomainen peli, kun jaksaa tutkia ja uppouta, sillä MQ on kuitenkin aika lyhyt. Bugeja tuli vastaan pari. 1. Tavarat putoilivat joskus maan läpi 2. Peli jumi aina yhteen tiettyyn kohtaan, kun yritti poistua talosta. Muita ongelmia ei minulla ollut. Pienen taon jälkeen pitää aloittaa uudestaan ja pelata hieman eri tyylillä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

En malta odottaa että pääsen pelaamaan tätä. Jouluksi pitäisi tulla.
Nuo gameplay videot ovat vaan niin hienoja! Ja pelattavaa löytyykin paljon kuulemma!
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kertokaas joku miksi minulla ei toimi tuo v.a.t.s nappi pitäisi olla r2 mutta mitään ei tapahdu kun sitä painaa tai pitää pohjassa?
 
Ylös Bottom