Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä toimi L2 kaan... Kahdella ohjaimellakin jo koitettu, ja ei niin ei..
Kertokaas joku miksi minulla ei toimi tuo v.a.t.s nappi pitäisi olla r2 mutta mitään ei tapahdu kun sitä painaa tai pitää pohjassa?
Kerrakin joku on kanssani samaa mieltä.En tiedä johtuuko nyt vaan yleisestä väsymyksestä vai mistä, mutta ensimmäiset pari tuntia mitä pelasin oli sellasta paskapuuroa, että huhhuh. Toivottavasti pelissä nyt olis vähän enemmän potkua kun pääsee ulkomaailmaan.
Kertokaas joku miksi minulla ei toimi tuo v.a.t.s nappi pitäisi olla r2 mutta mitään ei tapahdu kun sitä painaa tai pitää pohjassa?
Tuttu bugi, keksin syyn siihen:
Jos ohjaimesi on jokin muu kuin numero 1, kun käynnistät pelin XMB:stä niin V.A.T.S. ei toimi. Pelin alkuvalikosta ei voi edes käynnistää peliä vaihtamatta ohjainta ykkösohjaimeksi ja näin ollen pelin joutuu lataamaan kokonaan uusiksi. R2 on default V.A.T.S:lle.
VATSin saa toimimaan, jos buuttaa ohjaimen kesken pelin. Näin siis ainakin minulla. Guitar Heron donglesta tuo bugi varmaan Niblesilläkin johtuu....
Ei niitten kanssa pakko sinne kävellä ole?Siis ihan hirveen buginen tää peli mulla nyt, teen sen Hannibal questin ja kävelen niitten kans sinne Lincoln memorialiin ja tää peli menee koko ajan tilttiin, saan pelata korkeintaan 5min ja sitt jäätyy.
Siis ihan hirveen buginen tää peli mulla nyt, teen sen Hannibal questin ja kävelen niitten kans sinne Lincoln memorialiin ja tää peli menee koko ajan tilttiin, saan pelata korkeintaan 5min ja sitt jäätyy.
Ei niitten kanssa pakko sinne kävellä ole?
Voi pikamatkustaa paikalle ja odotella siinä waypointilla (*ei* memorialilla, ne ei tule sinne asti vaan siihen mall/metrolle).
Semmoinenkin mukavuus löytyy että otat rakennuksen sisällä hostilen ja juokset ovesta ulos, niin tuurilla pääset heti hengestäsi ulkopuolella kun kaikki muutkin ovat hostileja. Pelin uudelleenlataus tietty tapahtuu ulkopuolella hostilen kanssa jolloin kuolemanpyörä on valmis.
Tuotakin olen testannut, olen odottanut siellä varmaan viikon eikä ketään sinne ole koskaan tullut
Päätin sitten tehdä itse vaellusretken itse mutta eihän siitä tuu mitään ku se vaan jäätyy.