Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Miten ihmeessä pääsen noista kumppaneista eroon ? Yritin siirtää Valentinen linnaan, mutta nyt se seuraa mua joka paikkaan ja en saa sitä enään komennettua pois.
 
Vastaus: Fallout 4

Miten ihmeessä pääsen noista kumppaneista eroon ? Yritin siirtää Valentinen linnaan, mutta nyt se seuraa mua joka paikkaan ja en saa sitä enään komennettua pois.
Kyllä sen pitäisi hävitä jos keskustelun kautta sen lähettää johonkin toiseen settlementtiin... oisko joku random bugi. Kuin monta kertaa olet kokeillut lähettää sen matkoihin?
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä sen pitäisi hävitä jos keskustelun kautta sen lähettää johonkin toiseen settlementtiin... oisko joku random bugi. Kuin monta kertaa olet kokeillut lähettää sen matkoihin?

Sehän siinä onkin kun ei se näytä vaihtoehtoo että sen sais lähteen.
 
Vastaus: Fallout 4

Nyt kun kerta olet kokeillut kyseistä kikkaa, niin huomaatko mitään erikoista? Kuten tippuuko FPS kun pyörit siinä alueella tai mitää muuta outoa, vai etkö vielä ole rakentanut uudella mittarilla mitää mielettömiä määriä? Olis kiva tietää, tekis itekki kovasti mieli rakentaa lisää hökkeleitä. Lisää väkee saa kai ihan vaan sillä, että sulla on se radio beacon, sit tarpeeks sänkyjä, vettä, ruokaa asukaslukuun nähden ja sit vaan oottelet niin kyl sinne alkaa lappaa porukkaa. Karismallaki taitaa olla jokin merkitys että paljonko niitä sinne tulee, mulla on sanctuary hillissä tällähetkellä ennätys 17 ihmistä. En tiedä mikä on se maksimimäärä, mutta googlettamalla tyypeil on ollut jopa yli 20 selviytyjää kylässä.

Noniin nyt on sitten rakennettu reilusti lisää ja mitään eroa en ole vieläkään huomannut. Eli rakensin 6 kerrosta ja niiden päälle se isoin mökki mitä löytyy, nyt on terassi sen maston korkeudella :) Mukavat maisemat, seuraavaks kalustaan ja laittaan sähköt.
 
Vastaus: Fallout 4

Itse olen jäänyt jumiin kun pitää listiä isompi örkki joku mirelurk joku tuollainen eikä mulla tietenkään ole kunnon aseita ei kuole ainakaan liekinheittimellä en ole nyt pariin päivään yritänyt kun ei onnistu jotkut pelanneet aiemmin näitä niin osaatte hyvin

Mikäli se on mirelurk queen niin ite tapoin sen suunilleen 15 raketilla ja parilla granaatilla. Pistin etukäteen parit miinat sinne mistä se tulee. Käytin psychojettiä vielä lisäksi. Mene sinne muurin päälle ampumaan sitä. Sinne tulee sitten yksi normi mirelurkkiki niin pistä portaikkoon kolme miinaa vielä sitä varten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Noniin nyt on sitten rakennettu reilusti lisää ja mitään eroa en ole vieläkään huomannut. Eli rakensin 6 kerrosta ja niiden päälle se isoin mökki mitä löytyy, nyt on terassi sen maston korkeudella :) Mukavat maisemat, seuraavaks kalustaan ja laittaan sähköt.


Mahtava juttu, taidan itekin käyttää kyseistä kikkaa ainakin jonkin verran!

Kuvia kun pyydettiin niin jotain mun hökkeleitä sanctuary hillistä, pientä taukoa nyt tästä paikasta, kun aloin rakentaa muualle:

Näytä liitetiedosto 15105
Näytä liitetiedosto 15106
Näytä liitetiedosto 15107
Näytä liitetiedosto 15108
 
Vastaus: Fallout 4

Tiesittekö että Lone Wonderer perkki toimii Dogmeatin kans? Eli jos ei ole aikomus hankkia muita companioita kuin Dogmeat ja tarvii lisää repputilaa niin kannattaa ottaa tää perkki. Erittäin hyödyllinen.
 
Vastaus: Fallout 4

Tiesittekö että Lone Wonderer perkki toimii Dogmeatin kans? Eli jos ei ole aikomus hankkia muita companioita kuin Dogmeat ja tarvii lisää repputilaa niin kannattaa ottaa tää perkki. Erittäin hyödyllinen.

Mitä, puhutaanko täällä lisää repputilasta!!! Aina se on lopussa ja ottaa päähän kun menee tekee tehtävää niin ennenku pääsee tehtävälle, on jo reppu täynnä eikä viiti ravata aina heittämäs roinia sinne sun tänne, koira ollut kovassa käytössä sekä deep pocked armorit päällä ja tota lone wonderer perkkiä miettinyt. Enkä ole ajatellut luopua koirasta, todellakin otan käyttöön kun luulin että ei saa ottaa ketää messiin jos on toi perkki käytös, tämä muuttaa kaiken!
 
Vastaus: Fallout 4

Hö hö tuli vain semmoinen asia mieleen ettö pelasin varmaan vuorokauden ennen kuin huomasin että voi ampuessa kurkata suojasta nurkan takaa :D
 
Vastaus: Fallout 4

Ja mä huomasin äskö, että vaikka olen olevinaan kuinka tehnyt tehtäviä ja mestoja käyny läpi jne, on mulla vain 2kpl main questeja tehtynä. Taitaa tästäkin pelistä tulla mulle ikuisuusprojekti.

Nimim: Skyrim vieläki kesken.
 
Vastaus: Fallout 4

Voi järki.. Ei ole käynyt edes mielessä, joten aika paljon on tullut otettua turhia osumia.
 
Ylös Bottom