Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

No enemmän mun mielestä perseestä olisi se että tyhjennät paikat vihollisista eikä niitä koskaa syntyisi uudestaan, lopputulos--> wasteland täynnä tyhjyyttä!
 
Vastaus: Fallout 4

No seki.. Tai sit seuraavalla kerralla ois toiset tyypit vallanneet paikan tai super mutantit.. Voisivat olla kovempia tai heikompia, mut tuo on huonoin vaihtoehto, että samat kovempina.
 
Vastaus: Fallout 4

On kyllä persiistä!! Tää oli kyllä huippu löytö sivutehtävien saralta [emoji38]

kiinalainen sukellusvene löytyi rannikolta. Vahingossa näin merellä liikettä. Katoin, että mikä hitto siellä laskeutui veteen.. Piti uida paikalle ja huomasin, että sehän on periskooppi pentele! Nyt autan 200v veneessä jumissa ollutta Kiinalaista.

Pääsitkö tuonne sukellusveneeseen sisälle tai sinne kannelle millään ? Vai puhutaanko me samasta paikasta.
 
Vastaus: Fallout 4

Periskoopin luo ja siitä sisään. Sanotaanko, että perusmestan verran koluttavaa, hakkerointia ja tiirikointia [emoji106] jos haluat tarkempaa karttapaikkaa niin onnistun laittaan illan päälle kuvan.
 
Vastaus: Fallout 4

Periskoopin luo ja siitä sisään. Sanotaanko, että perusmestan verran koluttavaa, hakkerointia ja tiirikointia [emoji106] jos haluat tarkempaa karttapaikkaa niin onnistun laittaan illan päälle kuvan.

Juu laittele kuvaa vaan, kiitos.
 
Sama paikka [emoji106] arvelin, että pelkkä kuva ois jättänyt enemmän etsittävää [emoji57]

Mut näiden takia tää on aivan yber peli! Mikä on todennäköisyys, että kolutessa bongaa tuon? Nytkin liike paljasti. Luulin merihirviöksi. [emoji23]
 
Vastaus: Fallout 4

Onko muilla samaa ongelmaa havaittavissa että omat kylät eivät houkuta noita asukkaita oikein millään? Esim Sanctuaryssä on tällä hetkellä 9 tyyppiä, vaikka ruokaa, vettä, sänkyjä ja turrettejakin on vaikka muille jakaa?
 
Vastaus: Fallout 4

Tuo linkki Falloutin ja Skyrimin välillä oli aika vänkä.
Olenko ainoa jolla on vaikeuksia löytää ammuksia Gaugerifleen? Siisti pyssy Deathclaw lakoaa kahdesta laukauksesta.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko muilla samaa ongelmaa havaittavissa että omat kylät eivät houkuta noita asukkaita oikein millään? Esim Sanctuaryssä on tällä hetkellä 9 tyyppiä, vaikka ruokaa, vettä, sänkyjä ja turrettejakin on vaikka muille jakaa?

Onko sulla se jengiä paikalle houkutteleva radiotorni siellä pystyssä? Hahmon karisma myös vaikuttaa settlereiden määrään. Voit myös lähettää muista tukikohdista porukkaa Sanctuaryyn, jos ne eivät älyä ilman tulla.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko sulla se jengiä paikalle houkutteleva radiotorni siellä pystyssä? Hahmon karisma myös vaikuttaa settlereiden määrään. Voit myös lähettää muista tukikohdista porukkaa Sanctuaryyn, jos ne eivät älyä ilman tulla.


Kyllä on tornit pystyssä ja sähköt vedetty. Voiko settlereitä muka lähettää toisiin, eikö niitä voi ainoastaan käskeä luomaan suplu linen? Karisma on melkein tapissa.
 
Vastaus: Fallout 4

Nyt tuli vasta eka häiritsevä bugi. Lähellä country crossing settlementtiä sain distress signaalin ja vaikka on 98% se voimakkuus nii eipä löydy mitään. Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Fallout 4

Nyt tuli vasta eka häiritsevä bugi. Lähellä country crossing settlementtiä sain distress signaalin ja vaikka on 98% se voimakkuus nii eipä löydy mitään. Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
Liittyy The Lost Patrol -tehtävään. Suosittelisin vielä välttämään tuon signaalin seuraamista jos ei Danse oo antanut tuota tehtävää. Itse lähdin kanssa tuosta kohdasta sitä tehtävää suorittamaan, ja oli muistaakseni hieman haastavaa löytää se ensimmäinen signaali. Jos taas olet jo siinä tehtävässä, niin
sitten menet joko ovesta sisään, tai katse ylöspäin.
 
Vastaus: Fallout 4

Liittyy The Lost Patrol -tehtävään. Suosittelisin vielä välttämään tuon signaalin seuraamista jos ei Danse oo antanut tuota tehtävää. Itse lähdin kanssa tuosta kohdasta sitä tehtävää suorittamaan, ja oli muistaakseni hieman haastavaa löytää se ensimmäinen signaali. Jos taas olet jo siinä tehtävässä, niin
sitten menet joko ovesta sisään, tai katse ylöspäin.
Tein tuon jo ja toisenkin ja tämä on jo kolmas... mutta niin niinku sanoin edellisessä.... [emoji20]
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä on tornit pystyssä ja sähköt vedetty. Voiko settlereitä muka lähettää toisiin, eikö niitä voi ainoastaan käskeä luomaan suplu linen? Karisma on melkein tapissa.

Kyllä voit, ite olen lähettänyt niitä paikasta toiseen. Rakennus modissa painat neliöö ja siitä valitset kylän johon kyseisen hahmon haluat lähettää. Mulla kyllä välillä bugaa sillee että oon lähettänyt niitä, ja lukee vaikka että kylässä asuu 4 jantteria mutta näkyy vain 2, eilen sit ku tein tehtäviä ym ja menin takas kylään niin olivat ilmestyneet sinne. Olen myös huomannut, että mitä enemmän asukkaita sen bugisempaa touhua, mulla on sanctuaryssä 18 tyyppiä ja aina ku meen sinne, nii siel ne kaikki vaa möllöttää pelloilla. Sitten yhessä kylässä on 3 tyyppiä ja siel kaikki toimii ja tekevät puutarha hommia ym. Eipä sillä ny nii väliä, möllötäkööt jos siltä tuntuu.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyllä on tornit pystyssä ja sähköt vedetty. Voiko settlereitä muka lähettää toisiin, eikö niitä voi ainoastaan käskeä luomaan suplu linen? Karisma on melkein tapissa.

Juu, voi tosiaan lähettää rakennusmoodin kautta. Itselläni on pari tukikohtaa, jotka imevät jostain syystä hirveää tahtia porukkaa, vaikka en ole tehnyt sinne edes perustason palveluita. Sieltä olen sitten ohjannut tyyppejä Sanctuaryyn, jossa mulla taitaa olla jo esim. yli 25 sänkyä, defense 150 ja kolme teollisuustason pumppua jyskyttämässä vettä asukkaille.

Noilla pumpuilla saa myös hyvää tahtia Purified Water -purnukoita, jotka voi sitten käydä hakemassa workbenchistä ja myydä vaikka suoraan oman tukikohdan kauppialle. Eli periaatteessa ilmaista rahaa loputtomasti.
 
Vastaus: Fallout 4

Mökkiäni mun piti esitellä Sanctuart Hillssistä mut mut :D
[video=youtube;xRJKe4GkCaU]https://www.youtube.com/watch?v=xRJKe4GkCaU[/video]
 
Ylös Bottom