Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 5

Tuleeko tähän peliin joku jättikokoinen day one päivitys kun pelin pistää päälle ensimmäistä kertaa?
 
Tässä taas video miten paljon yksityiskohtia jätetty pois sitten far cry 2 ajoilta:


Osa noista pois jääneistä johtuu siitä, että konsolien tehot ei riitä, pakko karsia jostakin, että saa jotakin.
Koko tämä nykyinen sukupolvi on kompromissien tekemistä, koska nykykonsolit tippuu juuri siihen pahaan välimaastoon tehojen puolesta.
 
Tietenkin jos haluaa tehää yhä isompia ja yhä kauniimpia openworld pelejä jne, on toki jostain karsittava. Ite en panis pahakseni jos pelimaailma olis hieman pienempi ja täynnä just kaikki pieniä yksityiskohtia. Tiedä sitten onko osasyynä myös hieman laiskuus että ei jakseta panostaa kun kukaa nyt välittää että tippuuko oksat kun ampuu puuta jne, en tiedä. Rockstar on hyvin tunnettu tommosista pienistä yksityiskohdista ja monesti tekevät ihmeitä vanhalla teknologialla, onkin siis mielenkiintoista nähdää miten paljon yksityiskohtia tullaa näkemään RDR2ssa.

Mutta takas far cryin, en usko että olis jäätävän paha idea tehdä just joku täysin survival tapainen far cry, vähä niiku far cry 2 mutta jotenkin vielä järkevämmin toteutettu.
 
Vastataan itselle nyt kun pelin postista hain eli ei tule mitään älyttämän suurta day one päivitystä. Vähän päälle 700 megaa näytti olevan päivityksellä kokoa eli ei paha.
 
Tässä taas video miten paljon yksityiskohtia jätetty pois sitten far cry 2 ajoilta:


Tästä tulee mieleen kun jotkut vertailivat Horizonia ja Breath of the Wildia. Ensimmäinen näyttää aivan päättömältä, mutta jälkimmäisen maailma sisältää kaikenlaista elävää ja oivaltavaa yksityiskohtaa.
 
Osa noista pois jääneistä johtuu siitä, että konsolien tehot ei riitä, pakko karsia jostakin, että saa jotakin.
Koko tämä nykyinen sukupolvi on kompromissien tekemistä, koska nykykonsolit tippuu juuri siihen pahaan välimaastoon tehojen puolesta.

No mutta onhan ne tehot riittäny edellisellä konsolisukupolvella noihin FC2:n ominaisuuksiin? Pitää vielä koittaa antaa tälle mahdollisuutta, mutta ehkä tää nyt ei vaan oo sitten mun juttu. Priorisoinnit on mun makuun menny väärin päin.
 
Vähän heittelee näköjään laidasta laitaan fiilikset pelin suhteen. Nyt ensimmäinen alue nuohottu niin, että vain niistä turhahkoista keräiltävistä on jotain hakematta ja niitä vihujen omaisuuden tuhoamisia tekemättä. Niitä ei näy (kaikkia) kartalla, joten päätin etten niitä tässä vaiheessa etsi tuurin varassa vaan siirryin sitten Faithin alueelle kun siellä näytti olevan vähän vähemmän tehtäviä kuin Johnilla.

Hiippailu ei ole kummemmin vieläkään onnistunut satunnaisia alueita lukuunottamatta mutta kun ottaa sellaisen asenteen että "fuck it" niin kyllähän tuo maistuu. Aiemmin harmitti siis kovasti aina se, ettei tuossa saa sitä rauhaa ja hiippailu on kovin vaivalloista mutta jos unohtaa sen samantien kun paljastuu niin ihan kivaa on. Tuli samalla vaihdettu vaimennettu snipu johonkin järeään konekivääriin ja sinkoon, joten pelityylin vaihdos on aika lailla ääripäästä toiseen.

Ehkä "vika" siis oli pelaajassa(kin) ja peli tosiaan on räiskintää. Tosin kuten jo olen sanonut, on aiemmissa peleissä voinut hyvin hiippailla tukikohdat läpi. Odotin siis samaa mutta sain vastaani ehkä jotain muuta.

Mennäänpä siis Hurkin kanssa tästä eteenpäin.

Faithin alue on muutenkin ollut vähän mielenkiintoisempi jo itse Faithin vuoksi. Kunnon häröä se, mitä siellä alkaa tapahtua kun alueelle pääsee. Lisäksi koko Bliss alkaa kunnolla olla kuvioissa vasta tuolla. Se kävi toki puheissa jo ensimmäisellä alueella(ni) mutta jäi sitten jotenkin taka-alalle vaikka on selvästi merkittävä (merkittävin?) tekijä koko juonessa.

Toki kuten jo aiemmin sanoin, ei tämä huono peli ole ja tuntuu ihan Far Cry:lta. Ainoa nyppimisen aihe tosiaan oli se vihollisten (sekä muidenkin) järkyttävä määrä joka paikassa. Jos siihen saa oikean asenteen/mielentilan niin ongelmaa ei välttämättä ole. Paljon on kiinni myös lähtöasenteesta, millä peliä alkaa pelaamaan.
 
No mutta onhan ne tehot riittäny edellisellä konsolisukupolvella noihin FC2:n ominaisuuksiin? Pitää vielä koittaa antaa tälle mahdollisuutta, mutta ehkä tää nyt ei vaan oo sitten mun juttu. Priorisoinnit on mun makuun menny väärin päin.
Pelaamatta sekuntiakaan FarCry5:a, pitää sen verran peliä puolustella, että onhan nyt kyllä polycountit, kenttäsuunnittelu yms. aivan eri lukemissa mitä FarCry 2:n aikoihin. Eli olisihan tuo nykypeli vaatinut paljon enemmän työtä maaliin saamiseksi, jos oltaisiin lähdetty samanlaisia ominaisuuksia peliin tuomaan, mitä FarCry 2:en tuotiin. Pelit ovat kuitenkin mittakaavaltaan aivan eri luokkaa. Siinä missä FarCry 2 oli enemmänkin tiimin teknologiademo täysin tyhjänä karttana ja voisi jopa sanoa, että aivan liian yksinkertaisena pelinä, mikä oli pitkitetty aivan ylipitkäksi.
 
Pelaamatta sekuntiakaan FarCry5:a, pitää sen verran peliä puolustella, että onhan nyt kyllä polycountit, kenttäsuunnittelu yms. aivan eri lukemissa mitä FarCry 2:n aikoihin. Eli olisihan tuo nykypeli vaatinut paljon enemmän työtä maaliin saamiseksi, jos oltaisiin lähdetty samanlaisia ominaisuuksia peliin tuomaan, mitä FarCry 2:en tuotiin. Pelit ovat kuitenkin mittakaavaltaan aivan eri luokkaa. Siinä missä FarCry 2 oli enemmänkin tiimin teknologiademo täysin tyhjänä karttana ja voisi jopa sanoa, että aivan liian yksinkertaisena pelinä, mikä oli pitkitetty aivan ylipitkäksi.

Tähän vois sanoa että kyllähän nuo uudemmatkin Far Cry:t on kaikki ihan turhaan pitkitetty ja niissä on kaikennäköistä turhaa tehtävää mitkä vaan keinotekoisesti pitkittää peliä. Tietty ajan hengen mukaan "more is more" niin minkäs teet. Itse kyllä ottaisin mielummin pienemmän pelialueen missä on vähemmän aktiviteettia. On totta että Far Cry 2 oli ehkä just hieman tollanen teknologiademo mutta jotain ainutlaatuista ne on siinä kuitenkin onnistunut välittämään ja mun mielestä se että kartta on aika tyhjä sopii just tuohon teemaan. Et eihän missään afrikan savanneilla ja viidakossa oo jengiä joka kulmalla hengailemassa. Tosin niitä vihuautoja oli välillä teillä vähän turhankin tiuhaan.

Jos kattoo noita tehtäviä niin eipä ne kummoisesti oo kehittynyt kymmenssä vuodessa. Samaa ne nykyäänkin toistaa, mene johonkin ja tapa lauma jengiä. Nykyään on vaan kasa sivutehtäviä naamioitu jollain "pelasta vangit" tms. mutta samaa ne silti on: mene johonkin ja ammu kaikki hengiltä.

Tuosta vertailuvideosta vois muuten sanoa sen verran että kyllä Far Cry 2 näyttää aika todella hyvältä kun ajattelee et peli on 10 vuotta vanha. Mulle ainakin just tuollaiset yksityiskohdat tuo just siihen peliin todella paljon ja lisää sitä immersioa ja tunnelmaa. Ubisoftin tapauksessa veikkaan että kyse on vain ja ainoastaan laiskuudesta että miksi käyttää aikaa ja resursseja sellaiseen mihin kovin harva kuitenkaan kiinnittää huomioa. Sääli sinänsä mutta ymmärrettävää vaikka sit taas Rockstar tekee vielä isompia ja suositumpia pelejä kuin Ubisoft ja ihan eri mentaliteetillä. Et jokainen tyylillään, Ubilta tulee pelejä monta vuodessa ja Rockstarilta muutaman vuoden välein. Tykkäs niiden peleistä tai ei niin onhan ne ihan eri luokassa totetutukseltaa ja yksityiskohdiltaan kuin Ubisoftin nykyiset pelit.
 
Tähän vois sanoa että kyllähän nuo uudemmatkin Far Cry:t on kaikki ihan turhaan pitkitetty ja niissä on kaikennäköistä turhaa tehtävää mitkä vaan keinotekoisesti pitkittää peliä. Tietty ajan hengen mukaan "more is more" niin minkäs teet. Itse kyllä ottaisin mielummin pienemmän pelialueen missä on vähemmän aktiviteettia. On totta että Far Cry 2 oli ehkä just hieman tollanen teknologiademo mutta jotain ainutlaatuista ne on siinä kuitenkin onnistunut välittämään ja mun mielestä se että kartta on aika tyhjä sopii just tuohon teemaan. Et eihän missään afrikan savanneilla ja viidakossa oo jengiä joka kulmalla hengailemassa. Tosin niitä vihuautoja oli välillä teillä vähän turhankin tiuhaan.

Jos kattoo noita tehtäviä niin eipä ne kummoisesti oo kehittynyt kymmenssä vuodessa. Samaa ne nykyäänkin toistaa, mene johonkin ja tapa lauma jengiä. Nykyään on vaan kasa sivutehtäviä naamioitu jollain "pelasta vangit" tms. mutta samaa ne silti on: mene johonkin ja ammu kaikki hengiltä.

Tuosta vertailuvideosta vois muuten sanoa sen verran että kyllä Far Cry 2 näyttää aika todella hyvältä kun ajattelee et peli on 10 vuotta vanha. Mulle ainakin just tuollaiset yksityiskohdat tuo just siihen peliin todella paljon ja lisää sitä immersioa ja tunnelmaa. Ubisoftin tapauksessa veikkaan että kyse on vain ja ainoastaan laiskuudesta että miksi käyttää aikaa ja resursseja sellaiseen mihin kovin harva kuitenkaan kiinnittää huomioa. Sääli sinänsä mutta ymmärrettävää vaikka sit taas Rockstar tekee vielä isompia ja suositumpia pelejä kuin Ubisoft ja ihan eri mentaliteetillä. Et jokainen tyylillään, Ubilta tulee pelejä monta vuodessa ja Rockstarilta muutaman vuoden välein. Tykkäs niiden peleistä tai ei niin onhan ne ihan eri luokassa totetutukseltaa ja yksityiskohdiltaan kuin Ubisoftin nykyiset pelit.
Itse en kyllä ymmärrä tuota muodissa olevaa Ubisoft-vihaa. Mielestäni ovat tehneet kuitenkin erittäin laadukkaita pelisarjoja järjestään, ja vaikka tiettyä toistoa noissa onkin, niin onhan niissä peleissä aivan järjetön määrä tekemistä, ja on kuitenkin täysin oman itsensä valittavissa, että mitä kaikkea niistä haluaa loppujen lopuksi tehdä. Jos haluaa edetä suoraviivaisesti juonen kanssa, niin kyllähän se FC ja AC sarjoissa esim. onnistuu vallan mainiosti.

Itse pelaan noita Ubin pelejä niin, että pelaan aina jonkin aikaa rauhassa eteenpäin. Välillä keräilen rauhassa tehtäviä alta pois ja ehkä keräilen muutaman trophynkin, ja sitten jos alkaa kyllästyttää, niin etenen enemmän juonen kanssa, tai sitten ihan vaan vaihdan joksikin aikaa toiseen peliin. Silloin saattaa tulla Ubin peliin kuukausien tai enimmillään jopa vuosienkin tauko. Mutta melkeinpä aina olen lopulta pelin pariin palannut ja sen loppuun asti lopulta pelannut. Oikeastaan ainoa poikkeus taitaa olla tuo Far Cry 2, jonka loppuun pelaamista eivät hermoni ole kestäneet. Niin pahasti on ottanut päähän siinä useampikin asia. Eniten nyppii tietenkin nuo uudelleen spawnaantuvat outpostit, mutta sen lisäksi ovat myös malaria sekä aseiden satunnainen hajoaminen ja jumittuminen olleet niin ärsyttäviä peli-iloa syöviä seikkoja, joita en vain jaksa pelinautintoani pilaamassa toistuvasti kokea. Elävässä elämässä saan kohdata ihan tarpeeksi sellaista ärsyttävää skeidaa, johon en juurikaan itse voi vaikuttaa, etten halua sellaisia säännöllisesti toistumaan viihteessäni.

Outpostien lisäksi todella pahasti immersiota FC2:ssa on minun osaltani syönyt puutteellinen eläimistö, josta puuttuvat petoeläimet ja muutenkin aivan liian moni Afrikalle tyypillinen eläin. Aika surkea esitys kaiken kaikkiaan oli tuo FC2, vaikka toki siinäkin omat hyvät puolensa oli. Eivät kuitenkaan mitenkään riittäneet pelastamaan kyseistä peliä ainakaan itselleni. Muut Far Cry-pelit ovatkin sitten olleet kaikki itselleni FPS-seikkailujen parhaimmistoa, kuten olen kokenut muutkin Ubisoftin pelit ihan kovan luokan peleinä pääsääntöisesti. Itselleni on jostakin syystä ollut puuduttavampaa pelata esim. GTA-pelejä, kuin mitään Far Cry-pelejä, tuota jo mainitsemaani FC2:ta lukuunottamatta.
 
Ensimmäisenä päivänä kävi jo mielessä lopettaa pelaaminen, kun tuntui että noita vihuja on joka puolella niin helvetisti.
Siinä mielessä tää eroaakin FC4:sta paljon, että tää on aikalailla selviytymistä jatkuvasti. Ainut paikka missä on vähän rauhallisempaa, on mehtä.

Ei tätä oikein voi edes verrata mielestäni nelososaan. Päivä päivältä tästä diggailee enemmän. Lisäksi nämä Seedin sisarukset on aika karismaattisia, ja viihdyttäviäkin.

Nyt sain sen Johnin(?) Ensimmäisen alueen vallattua. Onko aseita tosiaan noin vähän myytävänä, vai ilmestyykö uusia pelin edetessä lisää?

Fc3 pitäisi ilmeisesti ilmestyä psneloselle joskus kesällä, se on pakko-ostos, itellä pelaamatta se.
 
FC1 oli loistava peli joka sai myös arvoisensa jatko-osan. Sen jälkeen on tullut FC3 A, B, C ja D. Pari näistä käyttää yllättäen jopa samaa karttaa. Hyi vttu.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tässä ole kyse mistään ubisoft vihaamisesta, itse tykkään ubisoft peleistä, watch_dogs, assassins creed, the division ehkä yks mun lempipeleistä. Kyse on vaan siitä että monissa ubisoft peleissä olis potentiaalia niin perkeleen paljon parempaan mutta ne syystä tai toisesta pusketaan ulos hieman keskeneräisinä jonka takia ainakin itse toivoisin kovasti, että käyttäisivät hieman lisää aikaa peleihin niin niistä saatais oikeesti todella laadukkaita tekeleitä ulos. Ovat myös kuunelleet ja myös parantaneet pelejä mutta matkaa on vielä jäljellä, ubisoft tekee kuitenkin todella kauniita openworld pelejä mutta yleensä sen kauniin kuoren alta paljastuu aina se laiskuus kun olis potentiaalia niin paljon parempaan.

Veikkaan et niillä olisi myös olisi varaa kehittää pelejä hieman kauemmin, mutta syystä tai toisesta niitä silti (lukuunottamatta tiettyjä, division, beyond good and evil ym) pusketaa ulos joka vuosi pienillä uudistuksilla.

The Division myös erittäin hyvä esimerkki siitä mitä se oli julkkarissa ja mitä se on tällähetkellä, täynnä sisältöä ja parannuksia. Siitä kun olisivat saanut vaikka vuoden lisääaikaa olisi varmasti seki ollut julkaisussa mitä se on nyt. Division 2 pitäisi olla vähintää mitä division on tällähetkellä ja vielä enemmän+ sit vielä ne mahdolliset tulevat laajennukset.
 
Ei tässä ole kyse mistään ubisoft vihaamisesta, itse tykkään ubisoft peleistä, watch_dogs, assassins creed, the division ehkä yks mun lempipeleistä. Kyse on vaan siitä että monissa ubisoft peleissä olis potentiaalia niin perkeleen paljon parempaan mutta ne syystä tai toisesta pusketaan ulos hieman keskeneräisinä jonka takia ainakin itse toivoisin kovasti, että käyttäisivät hieman lisää aikaa peleihin niin niistä saatais oikeesti todella laadukkaita tekeleitä ulos. Ovat myös kuunelleet ja myös parantaneet pelejä mutta matkaa on vielä jäljellä, ubisoft tekee kuitenkin todella kauniita openworld pelejä mutta yleensä sen kauniin kuoren alta paljastuu aina se laiskuus kun olis potentiaalia niin paljon parempaan.

Veikkaan et niillä olisi myös olisi varaa kehittää pelejä hieman kauemmin, mutta syystä tai toisesta niitä silti (lukuunottamatta tiettyjä, division, beyond good and evil ym) pusketaa ulos joka vuosi pienillä uudistuksilla.

The Division myös erittäin hyvä esimerkki siitä mitä se oli julkkarissa ja mitä se on tällähetkellä, täynnä sisältöä ja parannuksia. Siitä kun olisivat saanut vaikka vuoden lisääaikaa olisi varmasti seki ollut julkaisussa mitä se on nyt. Division 2 pitäisi olla vähintää mitä division on tällähetkellä ja vielä enemmän+ sit vielä ne mahdolliset tulevat laajennukset.
Ehkä sinun tapauksessasi ei olekaan tosiaan Ubisoftin vihaamisesta kyse, mutta kyllä monella täällä kirjoittavalla tuntuu sellainenkin asenne olevan, kun suoraan on Ubisoftia ja sen tekemisiä kovalla kädellä mollattu.

Ei siinä mitään, saahan sitä olla oma mielipide asiasta kuin asiasta. Itse en vain pysty sitä mielipidettä Ubisoftista jakamaan, vaan kyseinen pelifirma on itselleni yksinkertaisesti yksi laadukkaimmista ja tuotteliaimmista pelijulkaisijoista, jonka pelejä pelatessa olen saanut kokea valtavasti pelimaailman parhaita elämyksiä.

Moni muukin pelifirma on samaan pystynyt, mutta kyllä tuo Ubi itselleni ihan kärkipäähän sijoittuu.

Toki mm. AC sarjassa on ainakin Unity ollut alkuunsa erittäin buginen ja hätäisesti kasaan parsittu kokonaisuus, mutta itse asiassa lukuisien isojen päivitysten jälkeen tuokin peli on nykyään jopa aika pirun hyvä. Jokainen AC-peli on ottanut upeasti historiasta todella monia todellisia hahmoja peleihinsä ja se tarkkuus ja historiallisuus mikä on poimittu noihin peleihin on ollut historia-fanille mahtava ja joskus suorastaan kutkuttavan huvittava juttu noissa peleissä.

Far Cry peleissäkin on ollut mielestäni ihan mukiinmenevät juonet psykopaattisten pääpahisten sekä etnisten ympäristöjen ja niihin liittyvien kulttuurien ansiosta. Itse arvostan näitä asioita Ubin peleissä äärimmäisen korkealle. Lisäksi kyseisten pelien pelimekaniikka on ollut ainakin itselleni erittäin toimivaa ja usein jopa suorastaan nautinnollista pelaamisen kannalta.

Henkilökohtaisesti olen siis tosiaan aika suuri Ubisoftin fanittaja, joten tässä nyt siis vähän perusteltua puolustuspuheenvuoroa Ubille.
 
Viimeksi muokattu:
FC1 oli loistava peli joka sai myös arvoisensa jatko-osan. Sen jälkeen on tullut FC3 A, B, C ja D. Pari näistä käyttää yllättäen jopa samaa karttaa. Hyi vttu.
Mitä jengi täällä puhuu että liian samalaista ku kaikki aikasemmat osat jne.. jos on pelisarja niin miten te itse sitä muuttaisitte pelillisesti? Onhan näis kuitenkin uusi tarina ja maailma joka pelillä, primalin kartta tais olla far cry 4:sta, mutta täysin eri teemalla. Esim. Call of duty muutti peliään menemällä tulevaisuuten, koska jengiä alko ärsyttämään jo moderni sota, pari vuotta tulevaisuudessa jengiä ärsyttää sekin sitten takas ww2 ja sekään ei käy, niin mitä ihmiset haluavat pelisarjoilta, pitäiskö tuotanto lopettaa kun ei voida keksiä enään mitään uutta ja järkevää sarjojen uusin peleihin.

Imo ubisoftilta tulee parhaat pelisarjat tom clancyt, assassins creedit, far cry.....
 
Itse pähkäilin nyt pitkään pelin ostoa ja kun tänään kävimme vaimoni veljellä niin selvisi että hän oli pelin ostanut niin sieltähän sen saa lainaan kunhan se on läpi pelattu :D ei ole ubin pelejä tullut ostettua sitten läpi paskan watch dogin ja pitänytkin siittä periaatteesta kiinni ettei niitä osteta kun käytettynä.. Nyt olisi tullut vahva poikkeus kun far cry 4:stä on aikaa ja se olikin ihan kelpo peli vaikka kesken jäi.. Kultti hihhuleita ja murikkaa open worldina niin kyllähän se houkuttelee vaikka ubin peli onkin, annetaan mahdollisuus.
 
Itseä tämä kiinnostaa kovasti, mutta niin kiinnostaa tuleva dlc myös joten lykkään ostoa kunnes kaikki on julkaistu.
Itsellä on erittäin vaikeaa palata jo läpäistyn pelin pariin monen kuukauden jälkeen kun taas täytyy kaikki mekaniikat opetella uudestaan ja onhan se myös kiva tietää onko se dlc hyvää vai ei.
Toki trailerissa kaikki näytti hyvälle, mutta jos vaikka itse pelattavaa on 1.5 tuntia / lisäri niin aika turhia nuo on siinä vaiheessa.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Viimeinen alue menossa ja pelikello näyttää 15h. Epäilen kyllä tuota hiukan, jossain vaiheessa löin pelin tulille kun näytti 10h ja lopettaessa 12h vaikka pelasin vajaa kuusi tuntia? No mutta joka tapauksessa. Aikaisemmin kirjoitin, että rupeaa maistumaan ja kyllähän tämä maistuu. Loppujen lopuksi nuo vihut ei enää edes vituta, ajaa vain ohi jos ei kiinnosta tappaa. Jos kingdom come deliverance ei lasketa, niin ei ole hetkeen tullut pelattua mitään peliä näin paljoa "yhteen putkeen". Ohan tämä aika suoraviivaista pelaamista, mutta välillä mukava tällainen aivot narikkaan meininki. Tehtävät ei ole liian pitkiä, joten tätä voi oikeasti pelata vain hetken. Katsotaan saisko tällä viikolla vielä pelin pelattua loppuun, loppuviikosta rupeaa nuo työt vaikeuttamaan harrastuksia :D
 
Päivitystä pukkaa maanantaina konsoleille, PC-versio taisi päivittyä eilen. Alla lisäinfoa:

Hello Rookies!

We hope you've been enjoying your adventure in Hope County! The development team has prepared a new update to help you on your journey. Title Update 4 is now available for PC, and will be available for consoles on Monday April 9th. Details as follows:


Stability & Performance
  • Fixed low occurrence crashes and walkthrough breaks
  • Additional quality bug fixes
  • Fixed low occurrence save corruption


Companion, Enemy, & Animal AI
  • Fixed low repro AI issues


Design & Mission Progression
  • Fixed issues preventing silver bar purchase
  • Fixed minor bugs


Gameplay & UI
  • Fixed minor bugs


COOP and Online
  • Improved COOP connectivity
  • Fixed low occurrence COOP specific walkthrough breaks
  • Fixed voice communication issue where players could be permanently muted
  • Hurk was blowing up the client player when in a helicopter, fixed that.


Far Cry Arcade
  • Improved map download efficiency
  • Fixed various Arcade gameplay issues
  • Fixed issue where map textures would be extremely low
  • Improved PVP matchmaking
  • Fixed lobby loadout selection and map selection issues


Map Editor
  • Fixed issue with Arcade Editor crashes
 
Ylös Bottom