Murdoc
Well-Known Member
Tai sitte mulla bugaa. Sama juttu sen koiran kanssa. Hyökkää joka hiton elukkaa ja äijää vastaan kokoajan.
Onkohan noissa kavereissa sitten eroja? Joku on vähän toista trigger-happympi.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tai sitte mulla bugaa. Sama juttu sen koiran kanssa. Hyökkää joka hiton elukkaa ja äijää vastaan kokoajan.
Täälläkin päästiin kokeilemaan ja dutchin saari läpäisty ja arcade avattu. Alustana Xbox one x. Peli näyttää hyvältä, mutta kärsii ihan vähän screen tearingista, onko muilla samanlaista vai voiko vika olla mun laitteissa?
Yksi isompi bugi vasta muuten tullut vastaan, joka esti etenemisen. Tuli aika alkuvaiheessa ja piti aloittaa peli uusiksi. Quittasin pelin ennen hahmon kustomointia ja kun palasin, oli ukkeli bunkkerin ulkopuolella eikä päässyt sisään. Tehtävä oli kuitenkin vaatteiden vaihto...
Yo. Bugeja ja screen tearingia lukuunottamatta oikein sujuvaa ja hauskaa pelaamista näteissä puitteissa.
Joo samat oireet on. Tuliskohan korjausta patchilla. Huomasin myös että mapissa se screen Testing näkyy erityisen selvästi."screen tearing" vaivaa ainakin mapissa, alustana xbox one x myöskin. HDR kaipaa parempia asetuksia kirkkaudelle, peli kun näyttää hivenen liian kirkkaalta omaan makuun. Muissa peleissä en ole moiseen törmännyt, vaan on aina säädöistä saanut mieleiseksi silmälle. Muilla samaa?
Ubi on itsekin saanut nuo ihanriitvästi toimimaan. Vieläpä samaan aikaan kolme AI:ta. Wildlandsissa.Kaverihahmo oli kiva ja osasi olla hiljaa jos itsekin olin. Kerran tuli jokin hälytys enkä ole varma mistä. Onhan tuossa vähän samaa kuin The Last of Usissa, jossa kaveri juoksi vapaasti ja äänekkäästi eikä silti viholliset huomanneet. Ymmärrän silti miksi näin, sillä vaihtoehdot on joko se tai jatkuvat hälytykset. Toki sekin että sen tekisi toimivaksi mutta jos Naughty Dog ei siinä onnistunut...
Itseäni ärsyttää eniten ehkä se, miten paljon on koko ajan jotain joka paikassa. Erityisesti vihollisten autoja. Ei voi olla teiden varsilla tutkimassa tai tekemässä mitään kun koko ajan tuntui menevän auto ohi. Ainakin siitä kohtaa. Sama metsissä: koko ajan joku ukko siellä tekemässä ties mitä. Näissä oli kuitenkin ehkä puolet tai enemmän ystävällisiä hahmoja mutta silti. Kumman aktiivinen metsälaakso (tms.). Olisi paljon hienompi jos autoja näkisi harvemmin niin ne tuntuisivatkin merkityksellisemmiltä. Nyt ei jaksa vaivautua niiden kanssa äheltämään kun keskittyy hiippailemaan.
Esim siinä aloitussaaren vieressä on se omenafarmi tms.Mitä helvettiä, Omenalla on kyl joku alpha versio pelistä kun tapahtuu ihan ihme asioita, en ole ainakaan itse koskaan nähny omassa outpostissa ketään vihua
Esim siinä aloitussaaren vieressä on se omenafarmi tms.
Siinä se outposti menee sen tien molemmille puolille. Siihen väliin jää niitä omenapuita jne, niin siellä partioi 3-4 vihua aina kun menee takaisin. Sen lisäksi siellä puolen missä on se autokauppa, sen edessä on aina pari vihua, samalla kun omat jätkät nojailee omenalaatikoihin.
Sit menen ja ammun ne, omat on ihan kauhuissaan ku täällä ammuskellaan.
Wildlandsissa oot lomalla tähän verrattuna.Tuo jatkuva wiha ja ampuminen alkoi ärsyttää myös wildlandsissa, tässä näköjää ei voi edes hetken huilia niinkö? Että koko ajan joku riehumassa ja hönkimässä niskaan?