Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

No nyt on kokeiltu ratilla ja sen kanssa peli on aivan paska. Kyllä, näin se on todettava.
Force asetukset menee väärin ja kun vaihtaa vaihdetta ylöspäin on samassa napissa katsominen oikealle....eli aina vilahtaa oikea näkymä kun vaihtaa.

Autossa ei ole moottorijarrua ja sekä jarru että kaasu on enempi nappeja kuin analogisia polkimia. Niillä ilmoitetaan haluavansa lisää kaasua tai haluavansa pysähtyä. Selkeää tuntumaan niiden vaikutuksesta auton kulkuun ei tunne.

Itse kun olen tottunut pelaamaan PC:llä simuja niin tämä ei kyllä ole sinnepäinkään. Peli varmaan toimii padilla paremmin mutta kun luin arvosteluista tämän olevan simulaatio oli ehkä odotukseni korkeammalla. (tai edes lähellä autopeliä)

Tuohon ratin ominaisuuksiin jos saisi säätöjä niin sitten ehkä pelistä saisi pelattavamman. Nyt momo ratilla tuntuu forcet olevan väärään suuntaan, eli mutkassa auto kääntyy melkein itsestään kun force voima toimii väärin päin. (joissain PC simuissa sama ilmiö mutta niissä yleensä voi tuon säätää kohdilleen)

Testasin tuon jälkeen GT5:ttä ja voin kyllä todeta Prologuen olevan ajomalliltaan paljon lähempänä autolla ajamista kuin tuo ferrari. GT5:ssa voi autoa ihan oikeasti ajaa, Ferrarissa sitä vain yrittää sompailla haluamaansa suuntaan.

Ehkä tuossa tuo mun "ei PS" ratti pilaa mutta kun se toimii taas GT5:ssa hyvin niin en ymmärrä miksei sitä nyt saada tuossa toimimaan.

pitää vielä testata padilla jos se siitä paranisi..
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

No nyt on kokeiltu ratilla ja sen kanssa peli on aivan paska.

Näinhän se on. Itse en tuominnut ihan näin rankasti. :D

Jostain sai säädettyä ohjauksen herkkyyttä. Se vähän auttoi, mutta hommahan on niin, että jos ohjaus (ratilla) ei ole luonnollinen, ei pelissä ole ainakaan PC pelaajan mielestä oikein järkeä.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Hyvä peli tämä on.
On niitä paljon huonompiakin autopelejä koettu ja tulee olemaan.

Ei tämä nyt niin yksinkertainen ole että vain ohjaa johonkinpäin ja onhan se johonkinpäin ohjattava että radalla pysyy auto.
Esim. mutkistakin kun lähtee kiihdyttämään niin kaasua ei voi heti laittaa täysille muuten lähtee lapasista tai
jos joutuu nurmikolle se on hidasta ajamista eikä kulje siellä hana-auki niin kuin eräässä muussa.
Lisänä radoissa muummoassa notkoja ja niihin kuin ajaa liian kovaa niin pohja ottaa kiinne ja sitten lähtee jos lähtee käsistä.Jotkut autot alttiita kanttareille ym.

Imuapuja saa edellä ajavasta lähellä edellä ajavaa... todella lähellä eli jos joku on huippu ajamaan se saa ajaa rauhassa omaa ajoaa eikä kuminauha syteemi pilaa hänen ajotaitojaan.

Pelissä on paljon kisoja ja esim. voitoista avautuu perinteisiä kortteja (Ferrari autojen kuvat / tiedot siitä) ja autoja.
Ostetun auton voi väräjätä näin saa lisää race henkeä esim. nettikisoihin.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Taisipa olla kusetusta se elokuusta lähtien julkaistava jokakuukautinen DLC päkki. Hyvä System3! Nettisivuillakin tuoreimmissa uutisissa kerrotaan sennan voittaneen kesäkuussa jonkun kisan, jesss...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Joo saattaa olla tai ei, mutta mitään ei ole kieltämättä tullut.
Harmittava juttu.

Saisvat korjata pelistä ton time trial listan päivittymisen toi ei oikein toimi.
Muutaman kerran olen ajellut tota pelimuotoa, mutta todella harvoin olen saanut parasta aikaani listalle jos ollenkaan.
Eilen sain vihdoin ja viimein Vallelunga F355 challengella ajan listaan kauan yritin, mutta sekään aika ei ole paras minkä olen ajanut.
Sain sen jotenkin niin, että jäin linjoille pitkäksi aikaa jonka aikana se putkahti listaan, mutta sitten ajoin F50 ja sitä aikaa ei tullut ollenkaan listaan.

Jos time trial olisi toiminut kunnolla olisi ollut kiva heittää tänne haasteita toisille, mutta nyt siitä ei tule mitään.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Huomenna Sunnuntaina Ferrari kisat.
Alkaa klo 13.00 tervetuloa mukaan.

Perään ja kylkeen ajot kiellettyjä eli jälleen herrasmies ajotyylillä ajetaan.

( olettaen että nettipeli toimii...tänään ei illalla toiminut ).
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Huomenna Sunnuntaina Ferrari kisat.
Alkaa klo 13.00 tervetuloa mukaan.

Perään ja kylkeen ajot kiellettyjä eli jälleen herrasmies ajotyylillä ajetaan.

( olettaen että nettipeli toimii...tänään ei illalla toiminut ).

harmi, mä en pääse, kun eukko on pyytäny siskon, sen kersat, ukon ja äiteesä meille kylään, kaikki muut menee, mutta se vika vois jäädä väliin :D... mutta jos on mahdollisuus, ni tuun mukaan :)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

harmi, mä en pääse, kun eukko on pyytäny siskon, sen kersat, ukon ja äiteesä meille kylään,

Joo älä muuta viserrä.
Meitä ei ollut kuin kaksi suomalaista ja ajettiinkin pitkään kahdestaan ennen kuin ulkomaalaisia tuli.Lisänä ne monesti lähti heti pois kun ajoivat eka kertaa pihalle.

Autona ei kyllä ollut kuin 348 challenge, kun kaveri osti viikolla vasta tämän pelin silti parhaillaan meitä oli tupa täynnä,
mutta miten monta lie olisi ollut jos kuusitoista pelaajan systeemin olisin heittänyt.

Privat systeemi ei tunnu toimivan joten en voinut kutsulla pyytää kaveria mukaan.

Huomenna illalla on uusi kisa sessio ehkä alkaa klo 20.00
Ilmoitan huomenna tarkemmin päivällä kisan alkamisajan.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tänään Ferrari kisa sessio.
Alkaa klo 20.00.... tervetuloa mukaan.

Perään ja kylkeen ajot kiellettyjä eli jälleen herrasmies ajotyylillä ajetaan
( tietysti tekevällekin joskus tapahtuu vahinkoja ).

Privat ei todennäköisesti toimi tänäänkään joten kisaan on haettava.
Laita kaikkiin haku kohtiin any niin sitten valitset Kurvi35 kisa session.

Kiitos kaverini lisäksi sinulle suomalais pelaajalle, joka tulit mukaan kisa sessioon.
Todella harmillista, kun nyt ilmeisesti syksyn pelitulvan vuoksi ei pelaajia tule näihin kisoihin.

Autona ei ole nyt käytössä, kun 348 challenge tai ehkä kohta F355 challenge kun kaveri vasta osti pelin
eipä se autosta ole kiinne tuleeko hyvät kisat vai ei.
Mikki systeemi on hyvä laite jos vain sen haluaa, näin on parempi neuvotella suomalaisten keskenkin.

Lopuksi sain kahden ulkomaalaisen kanssa todella hyviä vääntö kisoja, mutta englanti ei ole hallussa niin vaikeaa neuvotella radoista ym.
Vissii alettava opetella ainankin lyhkäisiä kysymyksiä kelpaako rata tai auton vaihto ym.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

olisin tullut, mutta nyt vasta luin ja muistin koko kisan :eek: ... olen kyllä tulossa, kunhan vain muistini muistuttaa minua siitä :rolleyes::D
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

olisin tullut, mutta

No tiedoksi sinulle ja muille uusi Ferrari kisa sessio torstai iltana.
Alkaa kello 19.30 tai 20.00 ilmoitan keskiviikko iltana tai torstaina päivällä tarkan alkamisajan.

Auton jolla aluksi ajetaan niin ilmoitan senkin samalla.
Valitettavasti kaikki eivät ole paljoa ajaneet ja auto tulee olemaan sen mukainen mitä löytyy "aloittelijoilta".

Kisassa saattaa olla ulkomaalaisia joten älkää säikähtäkö.
Eilen eräs ulkomaalainen ajoi niin hyvin ja oli hyviä kisoja ja päätin laittaa viestiä todella huonolla englannilla.
Yllättäen hän laittoi ystävä kutsua perään joten jos hänkin pääsee mukaan on kisa "kansainvälinen".

Lisäksi privat kutsu ei ole toiminut pariin kertaan joten todennäköisesti kisaan on haettava jokaisen itse ja kaikkiin haku kohtiin any.
Sitten valitsee Kurvi35 servun.
Mutta kokeilen privaa ajoissa tuona iltana.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

No tiedoksi sinulle ja muille uusi Ferrari kisa sessio torstai iltana.
Alkaa kello 19.30 tai 20.00 ilmoitan keskiviikko iltana tai torstaina päivällä tarkan alkamisajan.

Onnistuisiko mitenkään klo:21 tai myöhemmin, kun siihen asti telkka on varattuna, enkä siis pääse pleikalle aiemmin, paras aika olisi klo 21:32 :cool:
Niin ja autot jotka majailevat autotallissani tällähetkellä, on F50 ja 575GTC rahaa on n. 50 000, joten yhen pirssin alkukaaroista on vara ostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tuli vasta nyt hommattua kyseinen peli (postissa viellä) lähinnä koska GT5 "simulaatio" ei kyllä oikein koskaan vakuuttanut... Toivonmukaan pelaajia viellä löytyy kunhan oon pikkasen treenannut ratoja ensin.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tuli vasta nyt hommattua kyseinen peli... Toivonmukaan pelaajia viellä löytyy kunhan oon pikkasen treenannut ratoja ensin.

Onnistuisiko mitenkään klo:21 tai myöhemmin, kun siihen asti telkka on varattuna, enkä siis pääse pleikalle aiemmin, paras aika olisi klo 21:32 :cool:
autot jotka majailevat autotallissani tällähetkellä, on F50 ja 575GTC rahaa on n. 50 000, joten yhen pirssin alkukaaroista on vara ostaa.

Totta hemmetissä pelaajia löytyy.Kaksi tuttua ostivat myös vasta pelin ja toinen koittaa sinnitellä kaiketi jouluun, kun osti vissiin lapselleen joululahjaksi.

Voi piru voi piru.Mulle kävisi lähes milloin vain, mutta kaverille ilmeisesti ei.
Kysyn siltä vielä tänään.En tiedä ulkomaalaisistakaan, mutta katotaan.
Meinaa yhden pelaajan jääminen pois on tällä hetkellä lähes liikaa, koska meitä ei välttämättä pahimmillaan ole kuin kaksi ja se menee yleensä tylsäksi.

Jep toi auto juttu on hankalaa.Voi olla, että ajettava sillä "jarruttomalla" F430 challegella, mutta sillä ei jaksaisi enää ajaa kun itse on tahkonnut sillä challenget läpi.
Ymmärrrän kyllä niitä jotka eivät ole kaikkia autoja saaneet.

Mä koitan ilmoittaa tänään startin ja auton.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ferrari kisa sessio huomenna torstaina
Sessio Start 20.00
myöhemminkin pääsee mukaan esim. 21.00 olettaen että kisaajia riittää siitä eteenpäin, etten aja jonkun kanssa kahdestaan siellä.Kaverini lopettaa 21.00.

Kisaan hakua haulla, koska privat ei ole toiminut jostain syystä eli
hakuun kaikkiin kohtiin Any ja Sitten Kurvi35 servuun mukaan.

Autona F355 Challenge jos se nyt on mahdollista tai 348 challenge tai sitten turvauduttava F430 challengeen, mutta toi on viimeinen vaihtoehto.
Kaverillani ei ole tällähetkellä kuin 348 challenge, mutta ehkä huomenna F355 challenge toivottavasti.

Lauantaina tai sunnuntaina uudet kisa sessio päivät tulossa, jolloin monella pitäisi olla vapaata.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ferrari kisa sessio huomenna torstaina
Sessio Start 20.00
myöhemminkin pääsee mukaan esim. 21.00 olettaen että kisaajia riittää siitä eteenpäin, etten aja jonkun kanssa kahdestaan siellä.Kaverini lopettaa 21.00.

Kisaan hakua haulla, koska privat ei ole toiminut jostain syystä eli
hakuun kaikkiin kohtiin Any ja Sitten Kurvi35 servuun mukaan.

Autona F355 Challenge jos se nyt on mahdollista tai 348 challenge tai sitten turvauduttava F430 challengeen, mutta toi on viimeinen vaihtoehto.
Kaverillani ei ole tällähetkellä kuin 348 challenge, mutta ehkä huomenna F355 challenge toivottavasti.

Lauantaina tai sunnuntaina uudet kisa sessio päivät tulossa, jolloin monella pitäisi olla vapaata.
Juu, mä tuun jos telkka on vapaana
Mitäs sanoisit, jos vaikka tekisit Ferrari Challengelle oman ketjun tonne Onlinepeliseura ketjuun :rolleyes::D Ni ois oikeessa osotteessa :p
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Juu, mä tuun jos telkka on vapaana
Mitäs sanoisit, jos vaikka tekisit Ferrari Challengelle oman ketjun tonne Onlinepeliseura ketjuun :rolleyes::D Ni ois oikeessa osotteessa :p

Olen miettinyt samaa asiaa eli tuumasta nyt sitten toimeen.

Mä teen jos kuka tajuaa, että Ferrari Challenge kisa sessio ilmoitukset ovat jatkossa tuolla Onlinepeliseura osastolla.
Eli laitan tämän myös nyt tämän tulevan kisa sessio ilmoituksen sinne.

Eli tuolla http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=60265
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Hienoa tämä suomen postin nopeus! play.comista tuote oli lähtenyt jo tiistaina mut eipä ole postiluukusta kolissu viel tänäänkään! tietysti tulee huomenna kun ei oo hetkeekään aikaa tutustua siihen! tyypillistä
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Hienoa tämä suomen postin nopeus! play.comista tuote oli lähtenyt jo tiistaina mut eipä ole postiluukusta kolissu viel tänäänkään! tietysti tulee huomenna kun ei oo hetkeekään aikaa tutustua siihen! tyypillistä

Noin viikko menee play.comista tilattaessa. Eli jos vasta 2.11. postittivat, voit odotella peliä saapuvaksi joskus ensi viikolla...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Huoh! Ostin pelin tänään käytettynä ja ajoin kovin odotuksin kotiin etenkin kun peli oli saanut arvosteluissakin pelit lehdessä aika hyvät arvosanat. Iskin lätyn koneeseen ja alku oli ihan hienoa ferrarin esittelyä ja musakin kohdallaan... Noh, siihen ne hyvät puolet sitten loppuivatkin...

Äänet... Miten voi Ferrari kuulostaakkaan noin kamalalle? Aivan järkyttävää... Vaihteen vaihdettua kuulostaa ihan kuminauhamaiselle kiihtymiselle ja ääni on kertakaikkiaan niin järkyttävä että jo siinä vaiheessa pelin hohto oli mennyt... Ehdottomasti karmeimmat äänet mitä koskaan missään pelissä ja tuo kiihtymisen ja vaihteenvaihdon luoma "kuminauha kiihtyminen" on aivan kamalaa.. Huh!

Noh, kun nyt pelasin sitten väkisin hetken niin huomasin, että kyllä se ajettavuuskin on täysin kuraa verrattuna Gran Turismoon tai Forzaan. Auto ei tunnu olevan lapasessa koskaan ja kokoajan tuntui jotenkin sille, että peli reagoi jotenkin jäljessä kaikkeen. Kaikenkukkuraksi etukamerasta ajaessa äänet häviävät pelistä täysin, ei kuulu enää yhtään mitään kunnes vaihtaa johonkin toiseen kuvakulmaan. Päivitys ei näköjään tuota korjannut vaikka se alussa päivityksen latasikin...

Grafiikkakin on auton kohdalla ihan hienoa mutta pelimaisemat on jotenkin ihmeellisen väriset. Sellaset kellertävän ruskeat, miksi ihmeessä?

Ei tätä peliä kyllä pelaa edes huvikseen vaikka mikä olisi... Suosittelen kiertämään kaukaa jos tykkää vähänkin realistisesta autopelistä...
 
Ylös Bottom