Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Nyt kun on jonku verran tullut ajeltua virtuaali ferrareilla niin vois tosiaan kokeilla nettipelaamistakin. Näyttää vaan olevan melko kuollutta tuolla netti puolella kun ei löydy yhtään pelaajaa enään.
Perjantain ajoista en tiedä, mutta saa pistää inviteä jos on ajoja menossa.


Jep niin on kuollutta sillä yritän kovasti, että saisin tiedät Ferrari pelien omistajat innostumaan kisa sessioon mukaan.
Ainut vika vaan, kun ei hajua, että kellä on mitä autoja ja kellä ei.
Oletan, että moni on ainankin saanut ja ostanut F355 challenge tai 348 Challenge.
360 GT kiinnostaisi eniten, mutta en tiedä onko tota kaikilla.

Eilen kävin ilta myöhään kokeilemassa, mihinkään en päässyt ja sitten kun pääsin ne lopetti.
Lopuksi tein itse kisan ja yksi tuli vaan mukaan ja se oli kunkku ja ajoi yhden kisan ja kyllästyi minun etana vauhtiin ja se siitä.

Moro,

yritän tulle perjantaina mukaan ajamaan. Vaikka en ole tätä peliä paljon ajanutkaan...

pakko toistaa itseään eli hyvä.
Nyt meitä saattaa olla yhteensä jo neljä, mutta lisää kaivataan kisaajia!

Huomenna perjantaina Ferrari kisa sessiot 10min kisoja.
Alkaa alustavasti klo 21.00-
Autona joko F355 Challenge tai 348 challenge.
Oletan että kaikilla osallistujilla on nämä autot...session aikana voi vaikka paremmin kysyä onko kaikilla esim. 360 GT, sillä itse ainankin omistan mikki härdellin ja kisaan osallistuja
voi vaikka ilmoittaa viestillä onko ja mitä kalustoa.
En eilen muuten itsekkään vahingossa pitänyt jarruapuja laisinkaan ja hyvin pysähtyi, mutta laitan asetuksiin että jarruavun saa ykköselle päälle jos haluaa.

Ilmoitan huomenna vielä lopulliset tiedoitukset iltapäivällä, joten siihen asti toivomuksia voi heittää.
Nyt on vielä hyvää autojen osto / maalaus aikaa tai harjoittelu aikaa jäljellä.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Noista ehdottamistasi autoista mulla on ainoastaan 348 Challenge käytössä.
550 Maranello GT on kyllä tähän mennessä tuntunut mukavimmalta ajaa.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Noista ehdottamistasi autoista mulla on ainoastaan 348 Challenge käytössä.
550 Maranello GT on kyllä tähän mennessä tuntunut mukavimmalta ajaa.

Jep jos sinulla on toi 550... niin silloin sinulla on ostolistalla paljon autoja jos oikein muistan.
Rahaa pelissä tulee lähes nouttanaan eli autoja voi ostaa huoletta.
Ei muuta kun autojen ostoon.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tänään Ferrari kisa sessiot.

Kisan aloitusaika ( noin ) klo 21.00.
Yritän olla vähän aikaisemmin paikalla, jotta kaikkien tulijoiden ei tarvitse odotella ja ainankin kaverilistalla oleville heitän insert kutsut.
Muuten peliin löytää mukaan multiplayer> join... siellä antaa kaikissa vaihtoehdoissa olla Any.

Peli sessiot 10min kisoina.
Sen verran tulee olemaan apuja, että ABS on yhdellä pykälällä.

Ekana autona on F355 Challenge eli ostakaa tämä auto se ei paljoa maksa.
(Mutta jos tänne tulee vielä ilmoituksia ettei kyseistä ole niin auto vielä muuttuu).
Vara autoina toi 348 Challenge ja F430 mutta sillä ei ajeta :D
Jos ei autoa ostolistalta löydy niin italia challenge alku kisoista sen saa ajakaa vaikka benniger tasolla niin saatais muu auto käyttöön eikä sitä F430.

Ekana ratana Monza, koska siinä pääsee helpoiten ajo tuntumaan mukaan nekin jotka eivät ole pelanneet pitkään aikaan.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Joudumpa jättämään varmaan tänään väliin kisat, mutta tuossa Lauantai, Sunnuntai aikana ehkä voin kokeilla jos olo on sen mukainen Perjantain jälkeen.
Ei muuten ole itsellä autoja ostoslistalla paljon, en ole ajanut kisoja järjestyksessä enkä pahemmin ole voittanut kisoja, rataharjoittelumielessä on tullut ajeltua pelin kisoja.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Joudumpa jättämään varmaan tänään väliin kisat, mutta tuossa Lauantai, Sunnuntai aikana ehkä voin kokeilla jos olo on sen mukainen Perjantain jälkeen.
Ei muuten ole itsellä autoja ostoslistalla paljon, en ole ajanut kisoja järjestyksessä enkä pahemmin ole voittanut kisoja, rataharjoittelumielessä on tullut ajeltua pelin kisoja.

Aja Italia, eurooppa ja amerika challenge kisoja Benninger tasolla alkaa voittoja tulla varmasti.
Ei se nyt niin noloa ole ajaa silläkään tasolla...pelaamista riittää varmasti silti aivan sikana.

Kaikki ei ole mestareita en ainankaan minä, olen vain herrasmies radalla :)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kiitoksia Ferrari kisoihin osallistujille :)
Oli monessa kisassa hyvää vääntöä :D

Tiedoksi etu käteen seuraavassa kisa sessiossa (joku päivä) auto on 360 GT tai esim. F50.
Ei muuta kun metsästäkää autoja ja harjoitelkaa ajamista, niin palataan...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ihmettelen tota Time Trials -listan logiikkaa, miten sinne ennätykset tallentuvat.
Ajoin meinaa Time trials ja alitin edellisen ajan samalla autolla, mutta uusi paras aikani ei päivittynyt listaan vaan kierroksieni aikana joku huonompi.Kyllä sapettaa

Ihmettelen lisäksi tätä Lap Records mikä....eikö Time trials aja saman aseman vai.
Huomasin kyllä, että tonne Lap records systeemiin on tullut eri aika kuin Time täytyy sillä sitten joku ero olla mutta en nyt hahmota sitä.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ihmettelen tota Time Trials -listan logiikkaa, miten sinne ennätykset tallentuvat.
Ajoin meinaa Time trials ja alitin edellisen ajan samalla autolla, mutta uusi paras aikani ei päivittynyt listaan vaan kierroksieni aikana joku huonompi.Kyllä sapettaa

Ihmettelen lisäksi tätä Lap Records mikä....eikö Time trials aja saman aseman vai.
Huomasin kyllä, että tonne Lap records systeemiin on tullut eri aika kuin Time täytyy sillä sitten joku ero olla mutta en nyt hahmota sitä.

Jotain häikkää yleensäkin ennätysten tallentumisessa on. Mulla esim. tutorialin parhaat % oo tallentunut koskaan kovasta yrityksestä huolimatta. :(
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Jotain häikkää yleensäkin ennätysten tallentumisessa on. Mulla esim. tutorialin parhaat % oo tallentunut koskaan kovasta yrityksestä huolimatta. :(


Ohhoh.Ompas ikävä juttu toi.
Mulla sentään on noi tallentuneet (viimeeksi kokeiltua sain aika hyvät prosentit).

Lap Records on kuulemma Kisassa ajetut nopeimmat kierrokset.

Time trials juttua yritin taas yks ilta, mutta sama juttu.
Ajoin Time trials auto F355 challengella ja rata Vallelunga.
Muutaman kierroksen ajelin ja mielestäni sain hyvän ajan (tatilla) tais olla 1.48.22, mutta tämä aika ei tallentunut vaan joku 1.49...
Olis voinut heittää haasteita ferrari pelien omistajille jos toi olisi toiminut kunnolla.

Kiinnostaisiko ketään pelata netti kisa sessiota joku ilta?
Järjestäisi kisa sessiot ja autoksi ottaisi vaikka 360GT tai F50...
Suomalaisten kanssa olisi kiva pelata, kun ymmärrän kommentit ym.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Nyt ei nappaa ketään ajopelit vissiin.
Liikaa tulee joillekkin mieluisia pelejä nyt syksyllä, mutta...

Hei,
Ois kyllä kiva jos muutama Ferrari pelin omistaja innostuis joku ilta pelaamaan...
inkkari, simo911, pibe, ijk73, termoz...ketänyt on huhuu..

No mä sain pelattua kaikki trophyt ja ei sieltä mitään uutta auto enää pukannut ostolistaan.
Odotin kyllä että jokin auto olisi pukannut, mutta nyt rahaa taskut pullollaan ei muuta.
Ehdottomasti vaikeimmat kisat olivat:
512 S, 512 M, 250 GTO, 575 maranello, 550 Maranello, 575 GTC ja 550 GT.

575 ja 550 huonot jarrut jotka tuottivat ongelmia ja sama pätee GT (C) versioihin myös.
Lisänä muutenkin jotenkin hankalia ajaa ei ainankaan istuneet minun ajotyyliini.

512 S ja 512 M kisat olivat kisoina tiukimmat tosissaan ainankin minulle.
Kannaterista nämä autot eivät tykkää, mutta muuten ihmeen hyviä ajaa ja jarrut tautisen hyvät.

Toi 250 GTO on ihan pulkka.

Värjäilin osan autoistani uusiksi ja laitoin jo joistain kuvat tonne albumiini.
Käykää katsomassa (valitettavasti kuvien laatu on mitä on mutta saa niistä jotain selvää).
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

täälläkin on peli, mutta vasta kaks ekaa autoa oon kerinny saamaan :eek: taitaa aika kauan viel kestää, että autot saan mitä teilläkin...

Kyllä siihen uppoaa muutamat tunnit.
Eikä hyvää peliä kannata pakko peli tahdilla pilata...pelaa rauhassa.

Jos aloitit järjestyksessä Italia challengesta niin on sinulla ilmeisesti ainankin yksi ok / hyvä auto ajaa eli F355 challenge, vaikka vanhahko laite.
Ehkä paras auto on 360 GT joka tuli muistaakseni europe challengesta.
Toinen joka on myös ainankin hyvä ajaa on F50.

Pitää lisätä taas kuvia tonne mun albumiin esim. FXX, 550 Maranello GT.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Nyt ei nappaa ketään ajopelit vissiin.
Liikaa tulee joillekkin mieluisia pelejä nyt syksyllä, mutta...

Ajopelit nappaa aina, mutta jälkimmäinen pitää paikkansa. Muutenkin tässä on nyt aika pirusti kiirettä, niin ei kerkiä pelaamaan edes noita muita syksypelejä...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kyllä siihen uppoaa muutamat tunnit.
Eikä hyvää peliä kannata pakko peli tahdilla pilata...pelaa rauhassa.

Jos aloitit järjestyksessä Italia challengesta niin on sinulla ilmeisesti ainankin yksi ok / hyvä auto ajaa eli F355 challenge, vaikka vanhahko laite.
Ehkä paras auto on 360 GT joka tuli muistaakseni europe challengesta.
Toinen joka on myös ainankin hyvä ajaa on F50.

Pitää lisätä taas kuvia tonne mun albumiin esim. FXX, 550 Maranello GT.

mutta, kun aloitin Euro Challengesta ja jossai kisassa nro 4 tai.5 oon matkalla, no pitänee alkaa pelailemaan, siks en oo pitäny kiirettä, kun näyttää ettei kovin moni Suomalainen enään pelaile tätä netissä... mutta jos takuupelaajia löytyy, niin avot :cool:
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ajopelit nappaa aina, mutta jälkimmäinen pitää paikkansa. Muutenkin tässä on nyt aika pirusti kiirettä, niin ei kerkiä pelaamaan edes noita muita syksypelejä...

Halvattu...mulle ei taida olla yhtään kiinnostavaa peliä tulossa ja loppu tarina alhaalla....

mutta, kun aloitin Euro Challengesta ja jossai kisassa nro 4 tai.5 oon matkalla, no pitänee alkaa pelailemaan, siks en oo pitäny kiirettä, kun näyttää ettei kovin moni Suomalainen enään pelaile tätä netissä... mutta jos takuupelaajia löytyy, niin avot :cool:

Ei mitään sieltä pitäis tulla toi 360 GT jos en väärin muista.

Joo olen kokeillut pelata ulkomaalaisten kanssa ja myös itse tehnyt servuja, mutta sieltä ne monesti ruikuttuvat
joitain apuja laita päälle ja automaattiloota ym. ilmeisesti ( en oikein ymmärrä englanti ), sitten jos ei laita niin ne lähtee pois tai pelleilevät jotain hit siellä radalla.
Ei oikein jaksa niiden kanssa ajaa, kun siitä ei oikein tunnu tulevan mitään ja yksin vielä vähemmän :(
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Halvattu... Ei oikein jaksa niiden kanssa ajaa, kun siitä ei oikein tunnu tulevan mitään ja yksin vielä vähemmän :(

Juurikin näin, mikään autopeli netissä ei onnistu ulkomaalaisten kanssa... varsinkaan Formulat...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Itse sain hommattua tämän pelin eilen ja nopeasti kokeilin padilla. (tänään kokeilen ratin kera)

Huomasin muutaman outouden ja nyt en tiiä johtuuko ne jostain asetuksista vain onko ne pelin ominaisuuksia.

Vaihtaminen: auto vaihtaa vaihdetta niin, että tulee jännä fiilis kytkimen luistosta. Kierrokset muuttuu niin, että jotenkin ei tule selkää muutosta vaan ihan kuin kytkin luistaisi tms. joku jo kuvaili hienosti et tulee "niiiiuuuuu".

moottori: kierrokset eivät laske nopeasti. Tuntuma oli, että autossa ei ole lainkaan moottorijarrutusta, eli kun jarrutti ja vaihtoi alaspäin, ja kun päästi jarrun niin kierrokset jäivät junnaamaan paikoilleen eikä tapahtunut mitään moottorijarrutusta.

Tuollainen kiree ferrarin kone tiputtaa jengat aika nopeasti joten moottorijarrutus on aika voimakas. Kun joihinkin kurveihin pitäisi riittää kaasunnosto mutta nyt sillä ei ollut mitään vaikutusta asiaan.

Itse olen PC ajelija (liveforspeed, rfactor,gtl, gtr) joten sillä kokemuksella katson tätä peliä.

btw. toimiiko PC momo force deedback ratti tuossa pelissä?
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

btw. toimiiko PC momo force deedback ratti tuossa pelissä?
Jos tarkoitat Momo force racing feedback-rattia, niin melko huonosti. Mielestäni padilla parempi ja tarkempi. Olisi pitänyt vaihtaa ratti, joten peli jouti myyntiin. Eli ajellaan GTR2:lla ja rFactor:lla Momolla.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Huomasin muutaman outouden ja nyt en tiiä johtuuko ne jostain asetuksista vain onko ne pelin ominaisuuksia.

Vaihtaminen: auto vaihtaa vaihdetta niin, että tulee jännä fiilis kytkimen luistosta. Kierrokset muuttuu niin, että jotenkin ei tule selkää muutosta vaan ihan kuin kytkin luistaisi tms. joku jo kuvaili hienosti et tulee "niiiiuuuuu".

btw. toimiiko PC momo force deedback ratti tuossa pelissä?

Ei johdu asetuksista vaan on pelin ominaisuus.
Tohon tottuu parin kisan jälkeen, eikä sitä sitten enää kisoissa huomaakaan.
Joo ei ole moottorijarrutusta, joten on jarrutettava ajoissa ja vaihteita pienemmällä muuten mutkassa menee lähes väkisin pihalle liian suurella vaihteella ajaessa.
Tällä hetkellä hyviä / kunnon rata-auto pelejä on vähän eli kaksi tämä ja GTP, mutta tässä on toimiva privat lisäksi.

Muuten tossa F430 challengessa on yllättävän huonot jarrut verrattuna esim. F355 challenge tai 360 GT joka on todella hyvä ajaa.
Ne italia, europe ja america onkin ajettava sillä F430 challengella.

Mutta ajele kisoja ja kun saat autoja niin ostavaan kyllä rahaa riittää niin koitetaan pistää priva pelit pystyyn.
Värjäile autosi...käy kurkkaamassa vaikka mun ferrari kuvia sieltä saa ottaa mallia jos ei keksi itse miten värjäisi.
Ollaan ajettu tolla F355 challengella monesti, kun muilla ei ole muita ollut sen saa muistaakseni italian challegesta ja hyvin alku kisoista.360 GT tais tulla europe kisoista.

Rateista en muuta tiedä mutta kuulin, että kaikki Logitech ratit pitäisi toimia ehkä tähän voi jokin rattinero vastata.

Muutamat kisat on ajettu kaverien kanssa ja kunnon vääntöä on ollut.
Pitäisi joku päivä saada kisa sessiot pystyyn alkaa vieroitus oireet olla sitä luokkaa.
 
Ylös Bottom