Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)
Jep niin on kuollutta sillä yritän kovasti, että saisin tiedät Ferrari pelien omistajat innostumaan kisa sessioon mukaan.
Ainut vika vaan, kun ei hajua, että kellä on mitä autoja ja kellä ei.
Oletan, että moni on ainankin saanut ja ostanut F355 challenge tai 348 Challenge.
360 GT kiinnostaisi eniten, mutta en tiedä onko tota kaikilla.
Eilen kävin ilta myöhään kokeilemassa, mihinkään en päässyt ja sitten kun pääsin ne lopetti.
Lopuksi tein itse kisan ja yksi tuli vaan mukaan ja se oli kunkku ja ajoi yhden kisan ja kyllästyi minun etana vauhtiin ja se siitä.
pakko toistaa itseään eli hyvä.
Nyt meitä saattaa olla yhteensä jo neljä, mutta lisää kaivataan kisaajia!
Huomenna perjantaina Ferrari kisa sessiot 10min kisoja.
Alkaa alustavasti klo 21.00-
Autona joko F355 Challenge tai 348 challenge.
Oletan että kaikilla osallistujilla on nämä autot...session aikana voi vaikka paremmin kysyä onko kaikilla esim. 360 GT, sillä itse ainankin omistan mikki härdellin ja kisaan osallistuja
voi vaikka ilmoittaa viestillä onko ja mitä kalustoa.
En eilen muuten itsekkään vahingossa pitänyt jarruapuja laisinkaan ja hyvin pysähtyi, mutta laitan asetuksiin että jarruavun saa ykköselle päälle jos haluaa.
Ilmoitan huomenna vielä lopulliset tiedoitukset iltapäivällä, joten siihen asti toivomuksia voi heittää.
Nyt on vielä hyvää autojen osto / maalaus aikaa tai harjoittelu aikaa jäljellä.
Nyt kun on jonku verran tullut ajeltua virtuaali ferrareilla niin vois tosiaan kokeilla nettipelaamistakin. Näyttää vaan olevan melko kuollutta tuolla netti puolella kun ei löydy yhtään pelaajaa enään.
Perjantain ajoista en tiedä, mutta saa pistää inviteä jos on ajoja menossa.
Jep niin on kuollutta sillä yritän kovasti, että saisin tiedät Ferrari pelien omistajat innostumaan kisa sessioon mukaan.
Ainut vika vaan, kun ei hajua, että kellä on mitä autoja ja kellä ei.
Oletan, että moni on ainankin saanut ja ostanut F355 challenge tai 348 Challenge.
360 GT kiinnostaisi eniten, mutta en tiedä onko tota kaikilla.
Eilen kävin ilta myöhään kokeilemassa, mihinkään en päässyt ja sitten kun pääsin ne lopetti.
Lopuksi tein itse kisan ja yksi tuli vaan mukaan ja se oli kunkku ja ajoi yhden kisan ja kyllästyi minun etana vauhtiin ja se siitä.
Moro,
yritän tulle perjantaina mukaan ajamaan. Vaikka en ole tätä peliä paljon ajanutkaan...
pakko toistaa itseään eli hyvä.
Nyt meitä saattaa olla yhteensä jo neljä, mutta lisää kaivataan kisaajia!
Huomenna perjantaina Ferrari kisa sessiot 10min kisoja.
Alkaa alustavasti klo 21.00-
Autona joko F355 Challenge tai 348 challenge.
Oletan että kaikilla osallistujilla on nämä autot...session aikana voi vaikka paremmin kysyä onko kaikilla esim. 360 GT, sillä itse ainankin omistan mikki härdellin ja kisaan osallistuja
voi vaikka ilmoittaa viestillä onko ja mitä kalustoa.
En eilen muuten itsekkään vahingossa pitänyt jarruapuja laisinkaan ja hyvin pysähtyi, mutta laitan asetuksiin että jarruavun saa ykköselle päälle jos haluaa.
Ilmoitan huomenna vielä lopulliset tiedoitukset iltapäivällä, joten siihen asti toivomuksia voi heittää.
Nyt on vielä hyvää autojen osto / maalaus aikaa tai harjoittelu aikaa jäljellä.