Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Täällä päin Lahtea taas tykättiin kovasti. :D Viikonloppuna pitää tutustua paremmin. Voisi ehkä jopa uskaltautua onlineen. Ainakin auto pysyi paremmin lapasessa, kun kävi lisäämässä TC 2->3. :eek:
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Täällä päin Lahtea taas tykättiin kovasti. :D Viikonloppuna pitää tutustua paremmin. Voisi ehkä jopa uskaltautua onlineen. Ainakin auto pysyi paremmin lapasessa, kun kävi lisäämässä TC 2->3. :eek:

Joka autopeliä tullut pelattua ilman muita apuja paitsi ABS jarruja ja niin tätäkin piti siis kokeilla samalla tavalla mutta ei jotenkin vaan meinaa tulla hommasta mitään. Eniten korpeaa kyllä tuo graffa joka on aika surkeaa. Autot on hiton hienoja mutta maisemat yms. on aika rujoa. Ai niin, ja ne äänet... Jos ees äänet olis loistavat niin voisihan tätä pelatakkin silloin tällöin mutta nyt pelkkä kiihdyttäminen saa fiiliksen katoamaan hyvin nopeasti. Vai onko tuosa Fefessä oikeasti tuollainen kuminauha kiihtyminen? Tuskin...

Haluaako joku ostaa tän hyvän pelin?
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Onkohan tähän tulossa lisää autoja? Tais olla paskapuhetta valmistajalta nää,"kaikki Ferrarit kautta aikojen, monthly downloads, lääsyn lääsyn..."
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Jep autoja ynnä muuta ei ole kuulunut eikä näkynyt, mutta...

pakko kertoa, että oli lauantaina mahtavia kisoja aika paljon, vaikka ajettiin perus F430 challengella...
Osittain siltä pohjalta mahtavia kisoja, kun oli porukkaa paljon samoissa kisoissa 10-13 pelaajaa yhtä aikaa ( maksimi on kuusitoista pelaajaa ) ja vääntöä oli myös kisoissa.
Meitä suomalaisia ei ollut kuin kolme, mutta vedettiin muutamat kaksois ja kolmois voitot.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

itse olen odottanut kyseistä peliä jo yli kuukauden play.comista... kun ne lähettivät ensin aivan väärän pelin (need for speedin) ja nyt ei ole vielläkään kuulunut varsinaista peliä... tekisi mieli jo perua kauppa...varsinkin kun amazon.uksta (halvan punnan takia) sais kyseisen tuotoksen paljon halvemmalla...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

itse olen odottanut kyseistä peliä jo yli kuukauden play.comista... kun ne lähettivät ensin aivan väärän pelin (need for speedin) ja nyt ei ole vielläkään kuulunut varsinaista peliä... tekisi mieli jo perua kauppa...

Aika rankkaa kauppa toi play...itse olisin perunut jo kaupan ajat sitten.
Uskoisin näin että jos noin kauan on mennyt niin ei sitä sieltä enää koskaan tulekkaan ja
jos se peli joskus parin kolmen vuoden päästä tulee niin palauta se heti takaisin.
Ne ovat hukanneet koko tilauksesi ö-mappiin.

Oletko katsonut onko niillä edes koko peliä siellä.
Ferrari peliä on todella vähän eri paikoissa myytävänä ja sitten kun se loppuu menee aika kauan ennen kuin niille tulee uutta satsia jos tuleekaan.
Mä tilasin syksyllä discshopista ja peli tuli seuraavana päivänä.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Aika rankkaa kauppa toi play...itse olisin perunut jo kaupan ajat sitten.
Uskoisin näin että jos noin kauan on mennyt niin ei sitä sieltä enää koskaan tulekkaan ja
jos se peli joskus parin kolmen vuoden päästä tulee niin palauta se heti takaisin.
Ne ovat hukanneet koko tilauksesi ö-mappiin.

Oletko katsonut onko niillä edes koko peliä siellä.
Ferrari peliä on todella vähän eri paikoissa myytävänä ja sitten kun se loppuu menee aika kauan ennen kuin niille tulee uutta satsia jos tuleekaan.
Mä tilasin syksyllä discshopista ja peli tuli seuraavana päivänä.

Toivottavasti löytyisi jostain käytettynä. Olen tässä tätä harkinnut kun GT5P:kin pölyttyy hyllyssä. Ennen helmikuuta en kumminkaan yhtään peliä osta.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Peli tuli eilen http://www.game.co.uk/ :stä ja vaikuttaa ihan positiiviseltä vaikka arcaden ekan tason vastan ehdinkin läpi vetämään. Ja padillä kun en jaksanut alkaa rattia asentamaan.

Varsinkin hintaisekseen (£14.98 + kulut 2.50 per lähetys) ihan OK tavaraa. ;)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Peli tuli eilen http://www.game.co.uk/ :stä ja vaikuttaa ihan positiiviseltä vaikka arcaden ekan tason vastan ehdinkin läpi vetämään. Ja padillä kun en jaksanut alkaa rattia asentamaan.

Varsinkin hintaisekseen (£14.98 + kulut 2.50 per lähetys) ihan OK tavaraa. ;)

Olipa halpa! :eek: Tolla hinnalla sen voisi jo hankkia. Tukeeko game.co.uk visa electronia? No selviäähän se kun klikkaan linkkiä. :)

EDIT: Tukeehan se. Loistavaa. Nyt pitää vakavasti harkita.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tiedoksi jos mielitte Ferrari sessioihin ajakaa aluksi italia, europa ja amerika challenge kisat ja jättäkää arcade kisat viimeiseksi.
Näin saatte ostettua parempia autoja ja myös sessio sääntöjä noudatettava muuten tulee risuja.

Opetelkaa alusta alkaen manuaalilaatikolla ja lähes ilman apuja, koska minun järjestämissä kisoissa ei muuta ole paitsi abs ykkösellä jos joku sen haluaa pitää.
Kaasua antaa hellästi lisäten ykkösellä, kakkosella ja ehkä vielä kolmosella autosta riippuen näin ajo alkaa kulkea.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ei kai tää nyt jämähdä tähän hyvä peli ja
System 3 on ilmoittanut, että Ferrari Challenge Trofeo Pirellin luvattu lisäsisältö saattaa peruuntua.
Peruuntuminen olisi pettymys yksinomaan Ferrareihin keskittyvään ajopeliin ihastuneille, jotka ovat odottaneet ladattavaa lisämateriaalia kesästä lähtien.
Lisukkeiden esteenä ei ole niiden keskeneräisyys, vaan lisenssiongelmat, joiden vuoksi valmista sisältöä ei voida julkaista.
Tällä hetkellä System 3:lla ei ole varmuutta lisäsisällön tulevaisuudesta, mutta lisenssiongelmat yritetään kuitenkin edelleen ratkaista.
Tämä tarina tuolla
http://www.gamereactor.fi/uutiset/2813/Ferrari-pelin+lis%E4sis%E4lt%F6+uhattuna/?cat=news

Ja lisää jotain höpinää tuolla http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=205392
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ihme kakkaa koko peli. Kuka jaksaa ajaa ensin vartin aika-ajot ja sitten vielä vartin challengen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Mistä sen ajan voi muuttaa?

Mitä järkee ajaa ykkösenä monta minuuttia?

et kai aja helpoimmalla vaikeustasolla... valikosta pistät vain vaikeimman ilman mitään ajoapuja, niin voi olla, ettet ihan kokoaikaa ole ykkösenä ;)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Todellakin on. Ja latausajoilla kerkeäis käydä kahvilla.

pistät koneeseen pelilevyn, sen jälkeen kun peli on ladannut ja tulee ensimmäinen testi:
Paina START:tia,
sitten nenukkis eessä on valikko ja sieltä ettit vain sen options valikon :p
 
Ylös Bottom