Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täällä päin Lahtea taas tykättiin kovasti. Viikonloppuna pitää tutustua paremmin. Voisi ehkä jopa uskaltautua onlineen. Ainakin auto pysyi paremmin lapasessa, kun kävi lisäämässä TC 2->3.
itse olen odottanut kyseistä peliä jo yli kuukauden play.comista... kun ne lähettivät ensin aivan väärän pelin (need for speedin) ja nyt ei ole vielläkään kuulunut varsinaista peliä... tekisi mieli jo perua kauppa...
Aika rankkaa kauppa toi play...itse olisin perunut jo kaupan ajat sitten.
Uskoisin näin että jos noin kauan on mennyt niin ei sitä sieltä enää koskaan tulekkaan ja
jos se peli joskus parin kolmen vuoden päästä tulee niin palauta se heti takaisin.
Ne ovat hukanneet koko tilauksesi ö-mappiin.
Oletko katsonut onko niillä edes koko peliä siellä.
Ferrari peliä on todella vähän eri paikoissa myytävänä ja sitten kun se loppuu menee aika kauan ennen kuin niille tulee uutta satsia jos tuleekaan.
Mä tilasin syksyllä discshopista ja peli tuli seuraavana päivänä.
Peli tuli eilen http://www.game.co.uk/ :stä ja vaikuttaa ihan positiiviseltä vaikka arcaden ekan tason vastan ehdinkin läpi vetämään. Ja padillä kun en jaksanut alkaa rattia asentamaan.
Varsinkin hintaisekseen (£14.98 + kulut 2.50 per lähetys) ihan OK tavaraa.
Ihme kakkaa koko peli. Kuka jaksaa ajaa ensin vartin aika-ajot ja sitten vielä vartin challengen?
Ihme kakkaa koko peli. Kuka jaksaa ajaa ensin vartin aika-ajot ja sitten vielä vartin challengen?
Tää on kyllä just niitä pelejä jotka kannattaa jättää hyllyyn jos on "pikkuhetki omaa aikaa" kun muksut ja vaimo on jossain muualla, tai jättää pelaamatta "pikkasen ennen kuin menee nukkumaan"...Mihin sulla on kiire?
Jaa-a, mä ainakin vaihdoin ajaksi 5min.
Mistä sen ajan voi muuttaa?
Mitä järkee ajaa ykkösenä monta minuuttia?
Mistä sen ajan voi muuttaa?
Pelin valikoista? Ei ne valikot oikeesti niin monimutkasia ole etteikö sieltä löytäisi ja pitää foorumilla kysellä.
Todellakin on. Ja latausajoilla kerkeäis käydä kahvilla.