Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

Vastaus: FIFA 14 - FUT

5 pelii alla tota mm päivitystä. Jokane peli sillä aloitus pakan joukkueella muutamalla lisäyksellä maustettuna. Eniten ihmetyttää, että jokaisella vastustajalla oli 100 kemia ja tähtipelaajia paljon. Kyllä pelit meni ihan hyvin kun puolivälieriin pääsin eli tilastot oli 4-0-1.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Ei tossa tarvii ostaa ku 20pakkaa ni saa jo unelmajengin, itellä Ronaldo,Messi,Ribery,Neymar,Toure Yaya, Ramos jne.. Mitään järkee
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Ei tossa tarvii ostaa ku 20pakkaa ni saa jo unelmajengin, itellä Ronaldo,Messi,Ribery,Neymar,Toure Yaya, Ramos jne.. Mitään järkee

Mua ei oo oikeen onnistanu pakoissa. 5 pakan jälkeen taitaa 76 olla korkein arvo. Sain myös yhestä normi futin ilmais pakasta jonka sain tuolta mm futista. Nii siitä sain ilmais mm pakan :D juu aika epäselvästi selitin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Jaa no itse avasin noita pakkoja 200k arvosta ja paras pelaaja edelleen Santi Cazorla. Että ei kaikilla parin pakan jälkeen unelmajengiä kasassa ole.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Harvinaisen paljon ärsyttää. Nyt 4 häviöö putkeen 4 voiton jälkeen. Jokasessa pelissä olen hallinnut mutta yllättäen tekevät jokasesta paikastaan maalin. Ja viimeses pelis oli jo loppunu tasapeliin niin tuli se viesti että on menettänyt yhteyden futtiin ja tuli dnf% ja häviö... enkä saanut sitä pakkaa ja 3000 coinsii.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

32 pakkaa avasin WC puolella, ja tässäpä taitaa olla fixuin squad minkä saa rakenneltua. :(

http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/12760956/

Jotain semi ok ukkoja ois CONMEBOL puolelta kans, vois niistä miettiä jotain tiimiä varalle.

Arvata varmaan saattaa että ne 32 5k pakkaa normi FUT puolella ei tuonut YHTÄÄN MITÄÄN! :D

150k jäljellä coinseja, vois loputkin tunkee pakkoihin tuolla WC puolella...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

On kyllä marketti menny ihan naurettavan sekaisin tän TOTS:in ja World Cup päivityksen ansiosta. TOTS Reussia myytiin vielä muutama päivä sitten 250K:lla, mutta on nyt tosin lähteny nousemaan hintaa. Oliko tää viime vuoden FUT:issa tällästä? Ei ainakaan mun muistaakseni. Messi oli noin miljoonan vielä vähän ennen tän vuoden Fifan ulos tulemista, nyt se maksaa jotain puoli miljoonaa.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mitä ihmettä.... avasin pakan ja sain ramseyn, mutta miksi toi ei ole tots. Loppuko muka jo se että niitä voi saada. Kyl tuol ainakin on active challenge kun menee kattoo team of the weekkii. Se tots squadi jos ramsey on.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mitä ihmettä.... avasin pakan ja sain ramseyn, mutta miksi toi ei ole tots. Loppuko muka jo se että niitä voi saada. Kyl tuol ainakin on active challenge kun menee kattoo team of the weekkii. Se tots squadi jos ramsey on.
Joo tuo on itsellenikin vähä outo kysymys, ainakin itse olen aina uskonut että jos paketista sattuu tulemaan pelaaja joka on sen aikaisessa totw/tots niin se on aina sitten se totw tai sitten tässä tapauksessa se tots... :D!
-> korjakkaa jos olen väärässä :3
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Kyllä sen aina pitäis TOTW/TOTY/TOTS/MOTM pelaaja pitäis olla, jos se sillä hetkellä on siinä. Otappa yhteyttä EA:han, niin niitten pitäis antaa sulle TOTS versio Ramseysta. Toivottavasti et quick selliä tehny tolle kortille, voi olla että silloin et saa sitä TOTS versiota.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Kyllä sen aina pitäis TOTW/TOTY/TOTS/MOTM pelaaja pitäis olla, jos se sillä hetkellä on siinä. Otappa yhteyttä EA:han, niin niitten pitäis antaa sulle TOTS versio Ramseysta. Toivottavasti et quick selliä tehny tolle kortille, voi olla että silloin et saa sitä TOTS versiota.

Juu kiitos vastauksesta. Otin eilen yhteyttä EA:han ja nyt oottelen sieltä vastausta :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Alkuun pakko kysyä, että miksi tämä ketju on PS3:n alla? :) Kai tätä muillakin alustoilla pelataan ;)

Mutta se siitä. Huomenna sitten taas laitetaan lähetykset pyörimään perjantain kunniaksi. Uskaltaisin sanoa, että striimi alkaa tuossa 23.15-23.30 välisenä aikana ja luvassa on World Cup ut:ta onlinen puolella. Alkuun ostetaan muutama pakka eli käytetään kaikki rahat mitä löytyy. Kolikoita tulee arviolta olemaan sellaiset 110 000 - 150 000.

Huomenna siis kaikki mukaan Twitchin puolelle seuraamaan.- > http://www.twitch.tv/santuzzio




Mastering manual shooting sarja on jaksossa numero 27 ja tästä niistä viimeisimmät.

[video=youtube;jkiKokJzXkY]http://www.youtube.com/watch?v=jkiKokJzXkY[/video]

[video=youtube;sKjQF9i0RSs]http://www.youtube.com/watch?v=sKjQF9i0RSs[/video]

[video=youtube;Gw7Uf1lItj0]http://www.youtube.com/watch?v=Gw7Uf1lItj0[/video]

[video=youtube;8uEEN9gnwaM]http://www.youtube.com/watch?v=8uEEN9gnwaM[/video]

[video=youtube;VnjqpYXmQ7Y]http://www.youtube.com/watch?v=VnjqpYXmQ7Y[/video]

[video=youtube;UvvXydayD-c]http://www.youtube.com/watch?v=UvvXydayD-c[/video]
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mitä ihmettä.... avasin pakan ja sain ramseyn, mutta miksi toi ei ole tots. Loppuko muka jo se että niitä voi saada. Kyl tuol ainakin on active challenge kun menee kattoo team of the weekkii. Se tots squadi jos ramsey on.

Ne oli edelleen active challengessa tuona päivänä, kun sait Ramseyn, mutta EASFC TOTSit olivat pakoissa vain 28-30.5 välisen ajan, joten sinun Ramseyn ei kuuluisikaan olla TOTS enään. :) Tuo on kyllä hyväksi miinaksi jätetty tuo active challenge tuohon, joka on kaiketi nyt jo muuttunut uudeksi team of the weekiksi. En osaa varmuudella sanoa, kun en ole nyt katsonut.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Mikähän saatana tässä taas mättää.. Ekana 4 pelin voittoputki uudella brassikokoonpanolla. Tän jälkeen 3 peliä putkeen häviöitä joltain niin huonoilta äijiltä taas, jotka ei osannu muutakun joka kerta juosta pallon kanssa kulmaan ja sieltä keskitystä vaan ja lähes joka kerta menee sisään. Ei yritä mitään muuta kuin noita, siis kunnon syöpää noi headerit tässä pelissä.

Ja nyt sitten kaks peliä putkeen ottelun jälkeen katkennut taas yhteys tohon Futtiin. Tuntuu taas että Ea ihan väkisin haluaa tiputtaa mut nelosdivariin kun mikään ei oo taas muutamaan peliin onnistunu ja kaverilla näyttää onnistuvan sitäkin paremmin.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Pakko rykäistä pikaiset avautumiset jonnekin viimeisen ~ parin tunnin tapahtumista. Jatkoinpa tuossa vajaan viikon jälkeen Futin pelailua ykkösdivarista, 5 pelatun pelin jälkeen tilillä oli muistaakseni 8 pinnaa, 14 tarvittiin säilymiseen. Ekasta matsista voitto irtosi selkeästi, taisi olla 3-0 melko suvereenilla hallinnalla. Toka ja kolmas matsi hikisiä tasureita, joissa vastustajalla alle 3 vetoa maalia kohti, eikä yhtäkään kunnon paikkaa. Maaleja päästin kahdessa matsissa 3 kulmista, yhden keskityksestä. Tuon keskityspaikan kaveri sai, kun topparini ja laitapakkini törmäilivät, jäivät maahan makaamaan, ja jättivät kaverin kirmaamaan laitaa pitkin. Kaksi seuraavaa peliä katkesivat kumpikin nettiongelmaan jossain muualla kuin meikäläisen päässä -> kaksi automaattista tappiota.

Jäljellä yksi matsi, tarvitsen yhden pinnan säilymiseen. Paineet ovat kovat, mutta ekan puoliajan jälkeen johdan 2-0. 80 minuutin kohdalla vastustaja oli kuitenkin tullut tasoihin yhdellä kulmamaalilla ja yhdellä kummallisen flipperin seurauksena tulleella läpiajolla. 10 minuuttia pitäisi kestää, mutta totta kai perseilen tällä kertaa ihan itse. Kuset housussa rynnin ensin yhdellä, sitten viimeiselläkin, pakillani ohi tilanteesta ja vastustaja heittää pallon reppuun. Hoh hoh. Yli kolmen kuukauden putki ykkösessä katkesi siihen.

Eikä siinä vielä kaikki!

Putoamisestani saamillani suolarahoilla päätän käväistä ostamassa pakan World Cup -puolelta. Toistaiseksi olen tuhlaillut ~ 100k kolikoita pakkoihin, ja tiimini näyttää edelleen suht säälittävältä. Erityisesti toppariosastoni ja oikean laitalinkin paikka on säälittävässä jamassa.

Kuinka ollakkaan pakka on toistaiseksi saamistani heittämällä paras! Müller ja Mirallas vahvistavat oikeaa laitaani, lisäksi Javi Martinez on ihan tervetullut lisä tiimiini. Joku ihan mukavan oloinen Afrikkalainen laituri sieltä tuli myös. Ensin lunastan pois tuon ilmaisen kultapakan, jonka saan, sitten lähetän pakan sisällön talteen. Pakka lunastettu, R1 + OK valikosta ja homma on selvä. Noin!

FUCK! FUCK! FUUUUUUCK!

L1 + OK valikosta lähettää pelaajat yms. tauhkat talteen, ei R1. Tuota virhettä tulee tuskin toistettua enää tämän pelin parissa.

Koska olen jääräpäinen jatkanen Fifan hakkaamista koko tämän illan. Mutta ilman viinaa en sitä enää tee. Nyt aukeaa korkki. Ei mulla muuta, kuin että muistakaa se on L1 ei R1. Huoh.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Pakko rykäistä pikaiset avautumiset jonnekin viimeisen ~ parin tunnin tapahtumista. Jatkoinpa tuossa vajaan viikon jälkeen Futin pelailua ykkösdivarista, 5 pelatun pelin jälkeen tilillä oli muistaakseni 8 pinnaa, 14 tarvittiin säilymiseen. Ekasta matsista voitto irtosi selkeästi, taisi olla 3-0 melko suvereenilla hallinnalla. Toka ja kolmas matsi hikisiä tasureita, joissa vastustajalla alle 3 vetoa maalia kohti, eikä yhtäkään kunnon paikkaa. Maaleja päästin kahdessa matsissa 3 kulmista, yhden keskityksestä. Tuon keskityspaikan kaveri sai, kun topparini ja laitapakkini törmäilivät, jäivät maahan makaamaan, ja jättivät kaverin kirmaamaan laitaa pitkin. Kaksi seuraavaa peliä katkesivat kumpikin nettiongelmaan jossain muualla kuin meikäläisen päässä -> kaksi automaattista tappiota.

Jäljellä yksi matsi, tarvitsen yhden pinnan säilymiseen. Paineet ovat kovat, mutta ekan puoliajan jälkeen johdan 2-0. 80 minuutin kohdalla vastustaja oli kuitenkin tullut tasoihin yhdellä kulmamaalilla ja yhdellä kummallisen flipperin seurauksena tulleella läpiajolla. 10 minuuttia pitäisi kestää, mutta totta kai perseilen tällä kertaa ihan itse. Kuset housussa rynnin ensin yhdellä, sitten viimeiselläkin, pakillani ohi tilanteesta ja vastustaja heittää pallon reppuun. Hoh hoh. Yli kolmen kuukauden putki ykkösessä katkesi siihen.

Eikä siinä vielä kaikki!

Putoamisestani saamillani suolarahoilla päätän käväistä ostamassa pakan World Cup -puolelta. Toistaiseksi olen tuhlaillut ~ 100k kolikoita pakkoihin, ja tiimini näyttää edelleen suht säälittävältä. Erityisesti toppariosastoni ja oikean laitalinkin paikka on säälittävässä jamassa.

Kuinka ollakkaan pakka on toistaiseksi saamistani heittämällä paras! Müller ja Mirallas vahvistavat oikeaa laitaani, lisäksi Javi Martinez on ihan tervetullut lisä tiimiini. Joku ihan mukavan oloinen Afrikkalainen laituri sieltä tuli myös. Ensin lunastan pois tuon ilmaisen kultapakan, jonka saan, sitten lähetän pakan sisällön talteen. Pakka lunastettu, R1 + OK valikosta ja homma on selvä. Noin!

FUCK! FUCK! FUUUUUUCK!

L1 + OK valikosta lähettää pelaajat yms. tauhkat talteen, ei R1. Tuota virhettä tulee tuskin toistettua enää tämän pelin parissa.

Koska olen jääräpäinen jatkanen Fifan hakkaamista koko tämän illan. Mutta ilman viinaa en sitä enää tee. Nyt aukeaa korkki. Ei mulla muuta, kuin että muistakaa se on L1 ei R1. Huoh.

Mahtava avautuminen! :D

Joo keittoa vaan niin lentää se kapulakin paremmalla aggrella! ;)

Alkuun pakko kysyä, että miksi tämä ketju on PS3:n alla? Kai tätä muillakin alustoilla pelataan

Koska ketjun aloittaja on rasisti eikä tue muita konsoleita millään lailla. Paitsi 8bit Nintendoa!

. . .

Okei, sössin sen vahingossa tänne, joku mode vois siirtää sen tjms. :eek:
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

No ei kai se niin justiinsa ole missä ketju, kunhan asiaa riittää ;) Muttamutta poijjaat! Kohta lähdetään availemaan pakkoja ja pelaamaan World Cup UT:ta onlinen puolella, joten tervetuloa seuraamaan lähetystä ja chattailemaan. Vedän mikin kera tuonne 4 tai 5 asti ja täältä pääsette mukaan. http://www.twitch.tv/santuzzio
 
Ylös Bottom