Pakko rykäistä pikaiset avautumiset jonnekin viimeisen ~ parin tunnin tapahtumista. Jatkoinpa tuossa vajaan viikon jälkeen Futin pelailua ykkösdivarista, 5 pelatun pelin jälkeen tilillä oli muistaakseni 8 pinnaa, 14 tarvittiin säilymiseen. Ekasta matsista voitto irtosi selkeästi, taisi olla 3-0 melko suvereenilla hallinnalla. Toka ja kolmas matsi hikisiä tasureita, joissa vastustajalla alle 3 vetoa maalia kohti, eikä yhtäkään kunnon paikkaa. Maaleja päästin kahdessa matsissa 3 kulmista, yhden keskityksestä. Tuon keskityspaikan kaveri sai, kun topparini ja laitapakkini törmäilivät, jäivät maahan makaamaan, ja jättivät kaverin kirmaamaan laitaa pitkin. Kaksi seuraavaa peliä katkesivat kumpikin nettiongelmaan jossain muualla kuin meikäläisen päässä -> kaksi automaattista tappiota.
Jäljellä yksi matsi, tarvitsen yhden pinnan säilymiseen. Paineet ovat kovat, mutta ekan puoliajan jälkeen johdan 2-0. 80 minuutin kohdalla vastustaja oli kuitenkin tullut tasoihin yhdellä kulmamaalilla ja yhdellä kummallisen flipperin seurauksena tulleella läpiajolla. 10 minuuttia pitäisi kestää, mutta totta kai perseilen tällä kertaa ihan itse. Kuset housussa rynnin ensin yhdellä, sitten viimeiselläkin, pakillani ohi tilanteesta ja vastustaja heittää pallon reppuun. Hoh hoh. Yli kolmen kuukauden putki ykkösessä katkesi siihen.
Eikä siinä vielä kaikki!
Putoamisestani saamillani suolarahoilla päätän käväistä ostamassa pakan World Cup -puolelta. Toistaiseksi olen tuhlaillut ~ 100k kolikoita pakkoihin, ja tiimini näyttää edelleen suht säälittävältä. Erityisesti toppariosastoni ja oikean laitalinkin paikka on säälittävässä jamassa.
Kuinka ollakkaan pakka on toistaiseksi saamistani heittämällä paras! Müller ja Mirallas vahvistavat oikeaa laitaani, lisäksi Javi Martinez on ihan tervetullut lisä tiimiini. Joku ihan mukavan oloinen Afrikkalainen laituri sieltä tuli myös. Ensin lunastan pois tuon ilmaisen kultapakan, jonka saan, sitten lähetän pakan sisällön talteen. Pakka lunastettu, R1 + OK valikosta ja homma on selvä. Noin!
L1 + OK valikosta lähettää pelaajat yms. tauhkat talteen, ei R1. Tuota virhettä tulee tuskin toistettua enää tämän pelin parissa.
Koska olen jääräpäinen jatkanen Fifan hakkaamista koko tämän illan. Mutta ilman viinaa en sitä enää tee. Nyt aukeaa korkki. Ei mulla muuta, kuin että muistakaa se on L1 ei R1. Huoh.