Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jagielka Shadow-kempparilla, 1400 coins.
ei paha
Heittäkääs jotain, että mitä tulossa tän viikon totw?![]()
Barclays Premier League:
CB: Craig Cathcart - Watford - 71 > 73 (1 Goal in 1-1 Away Draw (SUN)
LB: Aleksandar Kolarov - Manchester City - 79 > 80 (1 Goal and a Clean Sheet in a 2-0 Away Win (THU)
RB: Matteo Darmian - Manchester United - 81 > 82 (1 Goal in a 3-1 Away Win (SAT)
CDM: Gokhan Inler - Leicester City - 80 > 81 (1 Goal and a Clean Sheet in a 7-0 Win (FRI)
CM: Alexander Tettey - Norwich City - 74 > 74 (1 Goal in a 2-0 Win (SAT)
CM: Gylfi Sigurdsson - Swansea City - 78 > 80 (Standard International IF, And 1 Goal and 1 Assist (SAT)
CM: Santi Cazorla - Arsenal - 85 > 86 (2 Goals in a 4-0 Win (FRI)
LM: Matt Ritchie - Bournemouth - 74 > 74 (1 Goal and 1 Assist in a 2-2 Draw (THU)
LM: Bakary Sako - Crystal Palace - 75 > 77 (2 Goals in a 4-1 Away Friendly Win (FRI)
CAM: Steven Davis - Southampton - 76 > 78 (2 Goals as Captain in a 3-1 Home Win (THU)
STR: Shane Long - Southampton - 75 > 77 (1 Goal in a 1-0 Win over Germany (THU)
Minä ainakin testaisin Jagielkaa ja Shawcrossia. Ei minustakaan toi pace puolustuksessa ole ongelma...
Itte päivitin kauheat defence statsit omaavan Gonzalesin Maurizioon.
eka kausi kutosessa, säilyin. Viimesestä oli pakkovoitto, 3-0 himaan, enemmänkin ois voinu tehdä mutta takkuaa se tuo scooraaminen vielä..
nousukin ois tullut ilman paria bugimatsia.
Ite ostin 278k bin jo eilen. Eikä harmita yhtään. Tuskin myyn pois. Tosin kyllä sen hinta nousee pikkuhiljaa takasin missä oli ekana päivänä. Toivottavasti vaan ei saa uutta IF heti perään. Tänä vuonna tuntuu olevan vaikea ennakoida yhtään mitään. (Niin ja oon boxilla...)Huoh. Siis mitä mä oikein ajattelin? Miten mä saatoinkaan luulla että ne 35k promot oli ne viimeiset isot ennen noita perus 15k pakkoja tiistaina? Helevetti Boateng sukeltanu jo alle 250k binin. Luulin tehneeni hyvän diilin ku biddasin sen 281k hinnalla kotia aamulla, mut eeeeeiii. Hajottaa.
Kysymys kuuluu, voiko ne rotat julkaista vielä huomennakin promoja? Voiko olla että tulee jopa 50k pakat? Pitäskö mun vaan myydä toi Boateng tappiolla pois?
Niin kato kyllähän sille nyt on syynsä että miks tässä pähkäillään. JOS olisin vaan iskenyt sen alimman binin 250k tuossa kuutisen tuntia sitten, niin mulla ois mahdollisuuksia kyttäillä parempaa diiliä tuosta kortista koko huominen päivä. Coinsit on kuitenkin arvossaan tänä vuonna ja jos EA vielä rykäsee yhden promon niin tuo kortti sukeltaa alle 200k. Kyllähän se harmittaa, varsinkin kun koko kortti näyttää olevan yks pirun Mooses. Boateng sanoo taikasanat niin mun muu puolustus väistyy tieltä kuin meri konsanaan niissä raamatun jutuissa...
Mut joo, pelaus käyttöönhän toi kortti hankittiin joten sillonhan se on sama mikä se ostohinta on. On vaan vähän ristiriitaiset fiilikset että jääkö tuo kortti tiimiin vai ei.
Sit vielä sen verran että tän vuoden marketti on aivan totaalisen erilainen kuin viile vuonna oli. Ei siellä todellakaan nähdä mitään Lacazette keissejä että kortti nousee 100k pohjahinnasta 2M arvoiseksi. Ei todellakaan. Se, joka osti ton Boatengin 400k hinnalla ei välttämättä saa koskaan rahojaan täysin takaisin, ellei joku/jotkut ota Boateng markkinoita täysin haltuunsa, ja harvoin sitä ekan informin kohdalla tapahtuu...