Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Alan olla ihan tyytyväinen omaan ykkösjengiin:
Screenshot_20171206-211852-01.jpeg

Subina sit IF Lozano ja IF Zuber. Loput on penkillä halvan kakkos/fitness squadin ukkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Rikas ketku, SIF Youngin ostit julkaisupäivänä, ei taida pari kolkyt donaa tuntuu missään!

Huomenna TOTGS, vai tulisko jo tänä iltana Europa leaguen matsien jälkeen?
Huomista puhuvat, mut...

Oliks viime vuonna jotain SBCtä TOTGS liittyen?

84:t on vielä hiukan ylhäällä, mut josko niitä vkl tarvitaan?
 
Rikas ketku, SIF Youngin ostit julkaisupäivänä, ei taida pari kolkyt donaa tuntuu missään!

Huomenna TOTGS, vai tulisko jo tänä iltana Europa leaguen matsien jälkeen?

Oli mielestäni ihan hyvä diili 110k sain ostettua. Tulee pidettyä kuitenkin joukkueessa varmaan ikuisesti jos ei tuu tif youngia.
 
Onks tuo TOTGS tosiaan niin iso juttu, että porukka aukoo pakkoja niin paljon et vaikuttaa merkittävästi viikon IF korttien hintoihin? Mietin vaa, et pitäiskö koittaa kikkailla tolla Youngilla et myis sen nytte ku ostin sen 110k ja nyt siitä sais ainaki 135k. Ostais sit viimeistään viikonloppuna takas ja toivois et hinta on tippunu johonkin vaikka 100k tuntumaan. Tosin homma menis pieleen jos Youngin hinta yhtäkkiä nousis sit.
 
Onks tuo TOTGS tosiaan niin iso juttu, että porukka aukoo pakkoja niin paljon et vaikuttaa merkittävästi viikon IF korttien hintoihin? Mietin vaa, et pitäiskö koittaa kikkailla tolla Youngilla et myis sen nytte ku ostin sen 110k ja nyt siitä sais ainaki 135k. Ostais sit viimeistään viikonloppuna takas ja toivois et hinta on tippunu johonkin vaikka 100k tuntumaan. Tosin homma menis pieleen jos Youngin hinta yhtäkkiä nousis sit.
Porukka povaa Youngin hintaa 60k tietämille. TOTGSiin tulee ainakin Rolle, ehkä Neymar jne... joten pakkoja kyllä aukeaa. 100k pakkoja oli tyrkyllä viime vuonna
 
Onks tuo TOTGS tosiaan niin iso juttu, että porukka aukoo pakkoja niin paljon et vaikuttaa merkittävästi viikon IF korttien hintoihin? Mietin vaa, et pitäiskö koittaa kikkailla tolla Youngilla et myis sen nytte ku ostin sen 110k ja nyt siitä sais ainaki 135k. Ostais sit viimeistään viikonloppuna takas ja toivois et hinta on tippunu johonkin vaikka 100k tuntumaan. Tosin homma menis pieleen jos Youngin hinta yhtäkkiä nousis sit.

Onhan siellä pirun kovaa korttia tulossa. Toisaalta pankin räjäytykseen riittää jo pelkkä st Rolle.

Aina nämä erikoiskortit saa porukan avaamaan pakkoja ja Ea kyllä tulee tunkemaan pakkatarjouksia koko viikolle.
 
Pakko se sit vissiin on myydä ja ootella muutama päivä. Tuo 60k veikkaus kuulostaa kyllä uskomattoman halvalle hinnalle tuosta kortista.
 
Eli ilmeisesti "kannattaisi" jättää tänää WL:stä tulevat pakat odottamaan huomista, ja tuota mahdollista TOTGS julkaisua?

Tosin joku aduriz sieltä kuitenkin taas parhaana nousee joten....
 
Pientä ylimääräisten iffien siivousta klubista ja nyt on Maldini puolustuksessa. Yhden pelin perusteella aika loistava pakki. Nyt ei ihan niin kevyesti juosta yhdellä läpisyötöllä puolustuksen läpi. Seuraavaksi sitten 88 Petit tai 85 Blanc puolustavaksi keskikentälle. 86 Roberto Carlos niin minä oon tältä vuodelta valmis. Erikoiskortteja ja hyviä niffejä voi sitten kierrättää vapailla paikoilla. Legendat kyllä pirun hauskoja pelattavia ja sitten tuo linkitys kaikkien kanssa on vaan pirun kätevää. Saa vaikka millaista tiimiä rakenneltua.
 
Minkä Kluivertin? IF Justinin? Prime Patua ei oo vielä julkastu

Joku Kluivert on myynnissä ainakin. Siis Patrick Kluivert


Tuli muuten äsken osoitus siitä että kyllä mulla on mahdollisuus pärjätä ainakin knockoutissa. Ja ehkä jopa itse weekend championista. Pääsin äsken toisella kierroksella jatkoajalle sillä joukkueella millä olen puhunut täällä.

Vastustajalla oli ,Maldinit, Neymarit, Costat, Del Pierot, Ronaldot jne jne. Ja mäki sain pari hyvää paikkaa tai olisin saanut mutta yksinkertaisesti vastustajan puolutus oli niin nopea ettei mun nopeus riittänyt. Tolla samalla joukkueella jos olis ollut mulla niin olisi voinut tulla rumaakin jälkeä mun hyväksi vaikka itse sanonki :).

No kyllä mä sen hävisin sitten lopulta 0-2. Tosin pelasin ennen tuota 0-1 maalia sillä taktiikalla mitä täällä "haukuttiin" sillä park the buss vai mikä se olikaan.. Sitten sen jälkeen kun ajattelin että se nyt on se ja sama häviänkö 0-1 vai 0-2, joten kokelin sitten sitä all out taktiikkaa.

Mutta siis eikös se ole ihan hyvä saavutus sinänsä hävitä "vaan" 0-2 sillä joukkueella mikä mulla oli tollaiselle joukkueelle missä täynnä ikoneita :)

4-1-2-1-2

Schmelzer-Ginter-Tah-Piszczek
Götze
Goretzka-Tolisso
Hazard
Kruse-Gomez

Tosin pelin aikana kentällä kävi myös Sane ja Bruma
 
Joku Kluivert on myynnissä ainakin. Siis Patrick Kluivert


Tuli muuten äsken osoitus siitä että kyllä mulla on mahdollisuus pärjätä ainakin knockoutissa. Ja ehkä jopa itse weekend championista. Pääsin äsken toisella kierroksella jatkoajalle sillä joukkueella millä olen puhunut täällä.

Vastustajalla oli ,Maldinit, Neymarit, Costat, Del Pierot, Ronaldot jne jne. Ja mäki sain pari hyvää paikkaa tai olisin saanut mutta yksinkertaisesti vastustajan puolutus oli niin nopea ettei mun nopeus riittänyt. Tolla samalla joukkueella jos olis ollut mulla niin olisi voinut tulla rumaakin jälkeä mun hyväksi vaikka itse sanonki :).

No kyllä mä sen hävisin sitten lopulta 0-2. Tosin pelasin ennen tuota 0-1 maalia sillä taktiikalla mitä täällä "haukuttiin" sillä park the buss vai mikä se olikaan.. Sitten sen jälkeen kun ajattelin että se nyt on se ja sama häviänkö 0-1 vai 0-2, joten kokelin sitten sitä all out taktiikkaa.

Mutta siis eikös se ole ihan hyvä saavutus sinänsä hävitä "vaan" 0-2 sillä joukkueella mikä mulla oli tollaiselle joukkueelle missä täynnä ikoneita :)

4-1-2-1-2

Schmelzer-Ginter-Tah-Piszczek
Götze
Goretzka-Tolisso
Hazard
Kruse-Gomez

Tosin pelin aikana kentällä kävi myös Sane ja Bruma
on se kelpo saavutus, mut miks Götze Cdm? ei varsinaisesti osaa puolustaa...

ja jos vaan heivaat ton Hazard Juniorin... BuLista löytyy vaikka mitä herkkuja keskikentälle

Weekend Leaguessa kyllä moni sinne päässyt sit saa 0/40 voittoa...

ite ajattelin et rynkytän sinne kertaalleen kun ne monthly rewardien puna-valkoset kortit on niin makeita... ei vaan hermo kestä näitä Martial-Jesus- Sterling, Son-Salah-Mane-jengejä Yhtään

EDIT2. jokaisesta Iconista on 3 muotoa, baby, wanha ja Prime. Primet julkastaan pikkuhiljaa, muut on kokoajan pakoissa, mut Harvinaisia
 
Äläs nyt. Hazard on yksi mun parhaimpia maalintekijöitä :). Eihän toi Götze tietenkään mikään cdm ole mutta se on nopea ja se tulee mukaan hyökkäyksiin.

Mulla puolustusta hoitaa toi nelikko, keskikenttä hoitaa keskikenttää/hyökkäystä ja toi kolmikko sitten hoitaa jos hoitaa maalintekemisen.


Tietty vaihtoehtoina vois olla joko Bender tai Castro

Vaikka haaveilen noista supernimistä niin samalla haluaisin oppia sen verran FUTia että osaisin pärjätä muillakin squadeilla kun noilla mitä valtaosalla on. Siis enhän mä tämän foorumin käyttäjistä tiedä mutta ne ketä vastaan olen onlinessa pelannut niin ne on suurinpiirtein samanlaisia melkein jokainen. Haluan improvisoida :)


Edit. Joo. se tais olla baby tai vanha
 
Viimeksi muokattu:
Vinkkinä, et tuu pärjää pelkästään neljän linjalla. Siihen tarvii eteen jonkun kovan kaverin luutimaan. Vähänkään kovempi kaveri kävelee tosta läpi joka kerta.
 
Taas kerran puolityhmäkysymys pöytään...mitä ovat nuo OTW-kortit?
Esim. Barcan Semedo peruskortti maksaa n.1,6K ja tämä OTW-kortti rapiat 40K, kuitenkin
molemmissa korteissa on samanarvoiset statsit?
Jotain erikoista noissa mustissa korteissa täytyy olla...o_O??
 
Ylös Bottom