Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

LOL
tääl ei saa mainostaa saittimestoja!

Onko täällä moderointiakin jossain välissä harrastettu :D Mitä, jos ei mainosta, mutta lipsahtaa jossain sivulauseessa, että hevnetissä on joskus asioitu. Rekisteröidyttyään yksityiskohtaiset säännötkin moni unohtaa helposti, kun joka välissä ei niihin viittaavaa hevosen kokoista linkkiä näy :(
Ilman sääntöjäkin nyt kaikki osaavat olla peeloilematta ISOILLA kirjaimilla, mutta nämä yksityskohdat katsokaas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Ei mitkään minimaaliset vaan aivan munan isot.
Ainakin kasissa ja seiskassa olevat palkit ovat sieltä suuremmasta päästä mitä voi olla.

Seiskassa taisteluissa ei meinannut nähdä enää taistelun tapahtumia, kun mustat palkit peittivät 1/3 ja valikkopalkki toisen 1/3. Kasissa tilanne oli hieman parempi, kun ne valikot sai halutessaan piilotettua kokonaan milloin halusi. Kasin maailmankartta oli kyllä etana ja se ei voinut olla ketään häiritsemättä oli ntsc versiota pelannut tai ei.

Noista palkeista tulee muuten sekin "kauneusvirhe", että kuten melkeinpä kaikkien pal pelien myös FFX:n hahmot näyttävät "litistyneiltä" pystysuunnassa, jos ntsc:tä on sattunut pelaamaan tai siitä kuvia nähnyt. Pakko myöntää, että asia ei pätkän vertaa häiritse, jos on paliin tottunut.

Vois toisaalta siirtyä kokonaan usa importtien pelaamiseen. Eikös ne suunnilleen samanhintaisiksi tule, ja pääsee pelaamaan vielä puolivuotta muita aikaisemmin. Ehkä siinä syytä tarpeeksi maksaa muutama euro lisää:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe


Seiskassa taisteluissa ei meinannut nähdä enää taistelun tapahtumia, kun mustat palkit peittivät 1/3 ja valikkopalkki toisen 1/3. Kasissa tilanne oli hieman parempi, kun ne valikot sai halutessaan piilotettua kokonaan milloin halusi. Kasin maailmankartta oli kyllä etana ja se ei voinut olla ketään häiritsemättä oli ntsc versiota pelannut tai ei.

Noista palkeista tulee muuten sekin "kauneusvirhe", että kuten melkeinpä kaikkien pal pelien myös FFX:n hahmot näyttävät "litistyneiltä" pystysuunnassa, jos ntsc:tä on sattunut pelaamaan tai siitä kuvia nähnyt. Pakko myöntää, että asia ei pätkän vertaa häiritse, jos on paliin tottunut.


No kiitti kauheesti! Nyt kun käyn pelaamaan niin huomaan varmasti ne palkit ja kaikki virheet!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe


Onko täällä moderointiakin jossain välissä harrastettu :D Mitä, jos ei mainosta, mutta lipsahtaa jossain sivulauseessa, että hevnetissä on joskus asioitu. Rekisteröidyttyään yksityiskohtaiset säännötkin moni unohtaa helposti, kun joka välissä ei niihin viittaavaa hevosen kokoista linkkiä näy :(
Ilman sääntöjäkin nyt kaikki osaavat olla peeloilematta ISOILLA kirjaimilla, mutta nämä yksityskohdat katsokaas...



Seiskassa taisteluissa ei meinannut nähdä enää taistelun tapahtumia, kun mustat palkit peittivät 1/3 ja valikkopalkki toisen 1/3. Kasissa tilanne oli hieman parempi, kun ne valikot sai halutessaan piilotettua kokonaan milloin halusi. Kasin maailmankartta oli kyllä etana ja se ei voinut olla ketään häiritsemättä oli ntsc versiota pelannut tai ei.

Noista palkeista tulee muuten sekin "kauneusvirhe", että kuten melkeinpä kaikkien pal pelien myös FFX:n hahmot näyttävät "litistyneiltä" pystysuunnassa, jos ntsc:tä on sattunut pelaamaan tai siitä kuvia nähnyt. Pakko myöntää, että asia ei pätkän vertaa häiritse, jos on paliin tottunut.

Vois toisaalta siirtyä kokonaan usa importtien pelaamiseen. Eikös ne suunnilleen samanhintaisiksi tule, ja pääsee pelaamaan vielä puolivuotta muita aikaisemmin. Ehkä siinä syytä tarpeeksi maksaa muutama euro lisää:rolleyes:

Joo muaki ottaa päähän kun en suoraan ostanu jenkkiläistä PS2:ta. Mutta kyllä tuo modi pitää hommata ja eikun importtaamaan! Suosittelen kyllä jenkkiversioita antaumuksella!
 
olis pitäny jättää lukematta kaikki nää pal-version miinukset sillä mä en ainakaan ollut tietoinen mistään palkeista...en vaan ole sattunu huomaamaan koskaan pelatessa...toinen juttu on että ei FF-pelit oo mun mielestä koskaan tuntunu mitenkään hitailta mut nyt sitäkin rupeaa varmaan pohtimaan että kuin nopeasti matsit menee ntsc versiossa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
olis pitäny jättää lukematta kaikki nää pal-version miinukset sillä mä en ainakaan ollut tietoinen mistään palkeista...en vaan ole sattunu huomaamaan koskaan pelatessa...toinen juttu on että ei FF-pelit oo mun mielestä koskaan tuntunu mitenkään hitailta mut nyt sitäkin rupeaa varmaan pohtimaan että kuin nopeasti matsit menee ntsc versiossa...

No, vertaapa nopeutta tosielämään, niin voit varmasti huomata liikkeiden hitauden. NTSC menee suurin piirtein reaalinopeudella, ainakin FF-peleissä.

Palkit eivät ehkä niin paljoa kuitenkaan haitannut PS1:n FF-peleissä, koska grafiikka oli siihen aikaan millaista se oli. Mutta nyt kun FF saa kunnon 3d-päivityksen, niin palkit ovat varmasti vieläkin harmittavamman näköisiä.

Esim. vaikken ole nähnyt Devil May Cry:n jenkkiversiota, niin on se vaan todella surkea näky katsella muutaman sentin mustia viivoja muuten niin kauniin näköisessä pelissä.
 
Re: Re: HELP ME!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

LOL:D
tääl ei saa mainostaa saittimestoja!

Mistäs olet tämän keksinyt? Tuollaisen asian kysyminen tuskin on mainostamista, eikä meidän "toimintaa" haittaa jos joku jonkun mod kaupan mainitsee. Kissan kokosilla kirjaimilla mainostaminen on sitten eri asia.

Huom! Backup keskustelua emme siltikään suvaitse.
 
Re: Re: Re: HELP ME!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Mistäs olet tämän keksinyt? Tuollaisen asian kysyminen tuskin on mainostamista, eikä meidän "toimintaa" haittaa jos joku jonkun mod kaupan mainitsee. Kissan kokosilla kirjaimilla mainostaminen on sitten eri asia.

Huom! Backup keskustelua emme siltikään suvaitse.

luulin et mod-kauppoja ei saa mainostaa kun kyseinen henkilö kyseli mod-piirien saatavuudesta/kaupoista;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
olis pitäny jättää lukematta kaikki nää pal-version miinukset sillä mä en ainakaan ollut tietoinen mistään palkeista...en vaan ole sattunu huomaamaan koskaan pelatessa...toinen juttu on että ei FF-pelit oo mun mielestä koskaan tuntunu mitenkään hitailta mut nyt sitäkin rupeaa varmaan pohtimaan että kuin nopeasti matsit menee ntsc versiossa...


Niinpä... mutta eiköhän noita PAL Final Fantasyitä pysty vieläkin pelaamaan.. kun ei paremmasta tiedä.
 
kukaan ei vieläkään vastannu mun mod-chip kysymykseen
mistä niitä saa?
come on, joku tietää!
ntsc pelit on 200 kertaa parempia ja nopeempia kuin pal-pelit!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa

ntsc pelit on 200 kertaa parempia ja nopeempia kuin pal-pelit!

Ei. Pelit on ihan samoja, ei ne siitä miksikään muutu. Nopeus sensiaan on muistaakseni 15-20% (eli noin 1.15 - 1.20 kertaa) huonompi PAL pelissä, mikä ei ainakaan minua haittaa tippaakaan kunhan se ei nyi. Otan paljon mielummin PAL-pelien tarkemmman kuvan (ilman surureunoja).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


...Otan paljon mielummin PAL-pelien tarkemmman kuvan (ilman surureunoja).

Mä oon 100% samaa mieltä. Ei se hitaus juurikaan haittaa kun siihen tottuu. Mutta niihin reunoihin ei sitten totukkaan ja kaiken lisäksi se vie osan pelin nautinnoista pois...
 
Heh, mulle riittää että pääsen vain pelaamaan FFX:ää kunhan se ilmestyy tänne päin maailmaa. Muulla ei ole väliä. Ei ole aiemmin nuo PAL-versioiden "kiroukset" haitanneet, ei tule ikinä haittaamaankaan :)
 
ANSWER MY QUESTION!!!!!!!!!

COME ON!! vastatkaa!
Mulla on ps1 ntsc versio, ja ku pelasin ff8 ntsc version läpi, niin tuntu hirveeltä pelate ff9-pal versiota!!
Se OLI NIIN HIDAS!!
tosi hidas
SUPER HIDAS!
(nyt vähä liioittelin)
mutta taistelut on kankeita ff9!
palkkeja en oo tosin huomannu!:D

KERTOKAA MISTÄ NIITÄ MODEJA VOIS OSTAA!!!
 
Re: ANSWER MY QUESTION!!!!!!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
COME ON!! vastatkaa!
KERTOKAA MISTÄ NIITÄ MODEJA VOIS OSTAA!!!

No jos on tuollainen tarve, mikset tee asialle mitään ja ota itse asiasta selvää? :rolleyes:
 
of course !

Modchipfinland ei vastaa mulle, ja niiden varasto tilanne on -33, joten en tiedä mistä niitä sais!!!!
something else, been there, done that!
 
Prkl! onx toi FFX niin surkee kun en jaksa ees pelata vai onx mä surkee :rolleyes:
kun ei tahdo millään jaksata pelata koko peliä, oon pelannu about 30min...eli alkupuolella.
johtunekohan se siitä et oon tottunu IX konseptiin...sellanen keskiaikahommeli oli kiva:)
 
Re: of course !

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Modchipfinland ei vastaa mulle, ja niiden varasto tilanne on -33, joten en tiedä mistä niitä sais!!!!
something else, been there, done that!
no..heitän sul privaatin;)
sitä paitsi, anna modfinlandil vähä aikaan viestisi vastaamiseen!
älä oo tolla hätähousu:p maltti on valttia
 
Ylös Bottom