Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Jatkoa...




7 sinnee baariin mut mä jäin siihe jumii mis on iha hirveesti kaikkei kauppoja ja sit ainoo tie pois on semmone
minkä eessä on hirveesti laatikoita ja ne on kuulemma sen asekauppiaan omistamia mil on sen kaupas joku tankki tai sen tapanen


Pliis help me:(

Joo elikkä voisit kyllä kirjottaa vähän selvemmin:) mutta siis Tifa on viety sinne Don Corneon mansioniin ja sun ja Aeriksen pitää päästä sinne. Eli tarttet naisten vaatteet. Tai ensin sun pitää mennä jutteleen siellä Don Corneon mansionin ovella semmosen "portsarin" kans ja se sanoo että vain tytöt pääsee ineen. Sitte pitää hommata Cloudille naisten vaatteet. Eli mee vaatekauppaan. Vaatteitten tekijä on kuitenkin baarissa ryyppäämässä ja se pitää hakee sieltä ja blaa blaa. En jaksa enää :) Kyllä sä tosta pääset alkuun!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Joo elikkä voisit kyllä kirjottaa vähän selvemmin:) mutta siis Tifa on viety sinne Don Corneon mansioniin ja sun ja Aeriksen pitää päästä sinne. Eli tarttet naisten vaatteet. Tai ensin sun pitää mennä jutteleen siellä Don Corneon mansionin ovella semmosen "portsarin" kans ja se sanoo että vain tytöt pääsee ineen. Sitte pitää hommata Cloudille naisten vaatteet. Eli mee vaatekauppaan. Vaatteitten tekijä on kuitenkin baarissa ryyppäämässä ja se pitää hakee sieltä ja blaa blaa. En jaksa enää :) Kyllä sä tosta pääset alkuun!


jooo kiittii pääsin sen kohan läpi nyt taas oon ihan vitun vaikees kohassa.:mad:

jatkuu...
 
jatkuu...



sen claudin pitäs tappaa sen ison rakennuksen katolla se yks tyyppi mikä ampuu haulikolla ja sen apuna on se pantterin tapanen:confused: mite se pitää mennä ku meitsi delaa heti. sitä ennen se äijä senoo jotai: If you press (kolmio) blaa blaa. voiks sitä claudia parannella jotenki vai:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu

sen claudin pitäs tappaa sen ison rakennuksen katolla se yks tyyppi mikä ampuu haulikolla ja sen apuna on se pantterin tapanen:confused: mite se pitää mennä ku meitsi delaa heti. sitä ennen se äijä senoo jotai: If you press (kolmio) blaa blaa. voiks sitä claudia parannella jotenki vai:confused:

Saat kolmiota painamalla poistettua muilta hahmoilta kaikki materiat ja voit valikossa laittaa parhaimmat niistä Cloudille. Sama tapahtuu tuon tappelun jälkeen jolloin kannattaa siirtää Cloudilta kaikki hyvät materiat muille tyypeille jotka on käytössä. Kannattaa lukea nuo jutut, eikä olettaa että siinä lukee vain blaa blaa blaa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Saat kolmiota painamalla poistettua muilta hahmoilta kaikki materiat ja voit valikossa laittaa parhaimmat niistä Cloudille. Sama tapahtuu tuon tappelun jälkeen jolloin kannattaa siirtää Cloudilta kaikki hyvät materiat muille tyypeille jotka on käytössä. Kannattaa lukea nuo jutut, eikä olettaa että siinä lukee vain blaa blaa blaa ;)
'



Mitäs materiaa ite suosittelet siihe(mitä vastaa Claud taistelee), ei meinaa jaksais aina pelata uuestaa ja kokeilla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu

Mitäs materiaa ite suosittelet siihe, ei meinaa jaksais aina pelata uuestaa ja kokeilla

Riippuu siitä ihan mitä sinulta löyytyy. Itselläni Rufukseen muistaakseni tehosi parhaiten Bolt tai Fire. Taisi olla Bolt, mutta en muista kuitenkaan tarkalleen. Cure kannattaa olla myös. Ensin kannattaa tappaa se elukka Boltilla, sillä se uudistaa koko ajan Rufuksen Barrierin. Se ainakin kuoli parhaiten Boltilla.
 
Bio toimii todella hyvin Rufusta vastaan. Kannattaa kuitenkin ekaksi tappaa se koira, koska se heittää Barrieria ja Mbarreria.
 
off topik

whoo hou, slow down babes! eix tää oo vähä offitopikkia?
palataan takasin FFX:ään;)
muuten FFVII on sikahyvä peli:D
 
mikä muute on chocobo tai jatai sinne päi. kuulin jostai ku joku kysy et onks final fantasy kybässä chocoboja:confused:
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


LOL! :D

....kuten joku mullekkin sanoi..sitten TULET pettymään ff kybään jos ei dark cloud iskeny..en tiedä miksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

....kuten joku mullekkin sanoi..sitten TULET pettymään ff kybään jos ei dark cloud iskeny..en tiedä miksi

Joku (Hannu) sanoi sinulle "No jos olet tota mieltä Dark Cloudista, ET voi pettyä ff kybään." Sinä pidät DC:stä jä Hannu taas ei, jonka voi vaikka aistia tästä viestistä: "Moni tuskin yhtyy mielipiteeseesi. Kommenttiisi voisin lainata sinua itseään eli "pahinta p*skaa mitä oon kuullu" Elikkäs koska sinä pidit DC:tä hyvänä, et tule pettymään FFX:ään, koska se tulee olemaan paaaljon parempi. Ja minä tulen tuskin pettymään FFX:ään, jollei realistisen FF8-tyylisen hömppägrafiikkaa lasketa mukaan. Eivätkä Dark Cloud ja FF-pelit muistuta tyyliltään toisiaan, joten eihän niitä voi sinänsä edes verrata toisiinsa. Sama kuin vertailisit MGS2:ta ja Haloa keskenään.
Edit: Ja tuo LOL-juttu oli kommentti siihen että "ehkä DC oli alunperin Zelda-peli". Ei muulle ;)
 
Play.com ilmoittaa alustavaksi PAL-version julkaisupäiväksi 19.4., mutta vanhan kaavan mukaan ei parane luottaa moiseen. Missään muualla en ole törmännyt minkäänlaisiin spekulointeihin julkaisupäivästä, yleensä lukee ainoastaan "coming soon".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Play.com ilmoittaa alustavaksi PAL-version julkaisupäiväksi 19.4., mutta vanhan kaavan mukaan ei parane luottaa moiseen. Missään muualla en ole törmännyt minkäänlaisiin spekulointeihin julkaisupäivästä, yleensä lukee ainoastaan "coming soon".

Pyh sanon minä! Kuulin jotain et aikasintaa tulee July, eli Heinäkuu jos joku ei tiedä:)

-"Pitäskö ostaa amerikkalainen PS2?"
-"Eiii! Kyllä ne pelit tänne Eurooppan aika nopeesti tulee"
-"Niin, kyllähän sitä pari kuukautta jaksaa oottaa, ei se haittaa..."

JUST JOO!:(
 
Pelaan tänään FFX

Tänään olisi tarkoitus pelata FFX. kommentoin sit vähän siitä, ei mikään arvostelu.
olisi pitäny testata viime viikolla, mut sain sen masiinan täl viikol takas...en oo jaksanu tsekata peliä....:D
 
Sniff. Minä vasta aloitin pelaamaan Final Fantasy IX:ää ekan kerran. Täytynee ruveta hieman tutkimaan peliä tarkemmin, kun Vivi ja Garnet/Dagger ottavat turpiin jokaisessa matsissa melkoisesti... pelikello näyttää kuutta tuntia, ja tällä hetkellä taivalletaan Lindblumista veke. Joko olen hidas tai sitten välivideot ja dialogipätkät kuluttavat helkutisti aikaa. Kummallista kyllä musiikkipuoli ei ole säväyttänyt tässä osassa, paitsi yksi biisi tulee poikkeuksena: Battle 1 on ehdottomasti paras taistelubiisi mihin olen tässä sarjassa törmännyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
. Kummallista kyllä musiikkipuoli ei ole säväyttänyt tässä osassa, paitsi yksi biisi tulee poikkeuksena: Battle 1 on ehdottomasti paras taistelubiisi mihin olen tässä sarjassa törmännyt.
sanoisin et toi "Overworld map" biisi on kiva:) ihanaa! rentouttava!
muuten pelissä on aika p**** musaa:rolleyes: paitsi ending theme!
 
FFX läpi

Rau!

Viimein eilen illlalla pelasin FFX:n loppuun. Omasta mielestäni FF-sarjan paras peli lineaarisuudesta huolimatta. Extraa riitti ainakin meikäläiselle ihan kiitettävästi, tein kaikki sub-questit ja secretit + kehitin porukan miltei maximiin ja tunteja kerty 189. Empä ole paljo muuta kerenytkään tehä ku töitä ja pelata, pelin sain 4. päivä.

Itsekkin voisin pieni muotoisen import-arvostelun tehä jos kiinnostuneita riittää...

Pitää varmaan seuraavaksi importata se FFX International, jotta sais täytettyä tän tyhjyyden tunteen... Siinä on vissiin lisänä muutama extra Boss, Uus Sphere Grid ja toinen DVD-lisämatskuineen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
sanoisin et toi "Overworld map" biisi on kiva:) ihanaa! rentouttava!
muuten pelissä on aika p**** musaa:rolleyes: paitsi ending theme!

Olen samaa mieltä että tuossa pelissä ei musat pärjää oikeen aikasemmille! Varsinki toi tappelumusa on mun mielestä sarjan huonoin! Mutta pomomusa on ihan hyvä. Missä Fantasyssa on teidän mielestä parhaat tappelumusat? Mun mielestä paras tappelumusa on kutosessa ja paras pomomusa seiskassa! Ja hmm... Final Fantasy seiskan One Winged Angel on kenties paras vipaloppari-musa! Hmm tai sitten kutosen Dancing Mad. Kefka ja Sephiroth kyllä rulaa!
 
Ylös Bottom