Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Braindead people??

Onkohan kaikki ne ideologit siellä Squarelle kunnossa, ku juoni ei oikeestaan vaihtele peleissä....joko juoni on todella sekava tai sitte melkein identtisiä . . . . Joku vois kekkasta nopeesti jonkun paremman juonen ku "eti pahis, tee jotain siinä välissä, tapa pahis" !!!!
 
Toinen olisi kanssa ihan mukava että Square rupeaisi keksimään
uusia pomoja , kun katselee niin monet pomot FF 7 - 9:stä löytyvät myös edellisistä , jos ei näön puolesta niin sitten nimen :)
 
No jos jatketaan samaa linjaa, niin Square voisi keksiä uusia nimiä kuin Cid, joka on melkein joka pelissä sekä Chocobot. Niitäkin on ihan liikaa joka pelissä :D Heeetkinen...! Ei vaisinkaan. Onhan se hyvä että joitain asioita on jätetty ennalleen ja välillä itse ainakin pidän kun voi bongailla samoja vihulaisia ja nimiä.

Onko muuten kukaan huomannut kuinka paljon Star Wars-lainauksia FF-peleissä on? Olen ainakin huomannut että seiskassa ja kasissa on Biggs, Vedge ja mitä muita niitä X-Wing pilotteja olikaan? (Jos nuo nimet nyt oli vähän väärin niin sille ei voi mitään). Ysissä tuli vastaan Episodi I:n trailereistakin tuttu Yodan "Fear leads to hate, hate leads to anger, anger leads to suffering"-slogan pelin jossain vaiheessa... Enempää en tähän hätään muista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
No jos jatketaan samaa linjaa, niin Square voisi keksiä uusia nimiä kuin Cid, joka on melkein joka pelissä sekä Chocobot. Niitäkin on ihan liikaa joka pelissä :D Heeetkinen...! Ei vaisinkaan. Onhan se hyvä että joitain asioita on jätetty ennalleen ja välillä itse ainakin pidän kun voi bongailla samoja vihulaisia ja nimiä.

No höh, Final Fantasyt on just hyviä ku joka pelissä on eri maailma ja eri hahmot ja eri juoni, mutta kuitenkin joitain samoja elementtejä ja nimiä(Cid!).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


No höh, Final Fantasyt on just hyviä ku joka pelissä on eri maailma ja eri hahmot ja eri juoni, mutta kuitenkin joitain samoja elementtejä ja nimiä(Cid!).

Sehän tuossa edellisessä viestissäni olikin pointti. Cid on legenda... Seiskan Cidiä voittanutta ei ole. Siinä tyyppi jolla kunnon asenne :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Sehän tuossa edellisessä viestissäni olikin pointti. Cid on legenda... Seiskan Cidiä voittanutta ei ole. Siinä tyyppi jolla kunnon asenne :D
tämä on yksi niistä harvoista viesteistä, joihin voin yhtyä täydellisesti
 
Re: Siivut X:stä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tidus
Eka siivut vedetty, vaikutti loistavavalta! Mukava pelisessio alkaa nyt ja loppuu parin kuukauden päästä...
whatwhaat? mistä sä sen käänsit?
 
Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Link
Dark Cloudista sen verran, etten suosittele sitä kyllä kenellekään. Yksitoikkoisen näköinen ja kaikkea. Sitten se vielä toistaa itseään heti ekan kerroksen jälkeen ja pelkkä eteenpäin hakkaaminen on kuolettavan tylsää loppuvaiheilla. Lopulta luovutin pelin loppupuolella, enkä jaksanut edes vetää läpi.
pahinta p*skaa mitä oon kuullu. et varmaan tykkää oikein rooli peleistä?
pelissä on loistava grafiikka, parempi juoni kuin nykyisissä ffissä tappelu systeemi ei töki. kehitys systeemi on loistava, paljon minipelejä

noh..kaikki eivät ymmärrä hyvän päälle:(
 
Re: Re: Siivut X:stä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

whatwhaat? mistä sä sen käänsit?

Jenkkikone ja peli.

Vajaat 100 tuntii sisässä. Pelin kävelee varmaan läpi n.40 tunnissa. FFriikit, kuten minä, kiskoo tästä varmaan jotain 150-200 tuntii.


<mini spoiler>















Peli etenee suht lineaarisesti loppuhetkille saakka, mutta sitten aukeaa ja pääsee tutkii maailmaa ihan kunnolla ja tekemistä riittää.











</mini spoiler>


Sidequestit/Secretit vie aikaa ihan perkeleesti. Gilin hommaaminen meinaa vaan olla aika tuskallista...

Ihme juttu mutta olivat poistaneet tästä jenkistä DD5.1 äänet FMV pätkistä. Japanin versiossa ne oli, toivottavasti ovat PAL-versioon ne laittaneet, mutta epäilen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

pahinta p*skaa mitä oon kuullu. et varmaan tykkää oikein rooli peleistä?
pelissä on loistava grafiikka, parempi juoni kuin nykyisissä ffissä tappelu systeemi ei töki. kehitys systeemi on loistava, paljon minipelejä

noh..kaikki eivät ymmärrä hyvän päälle:(

No jos olet tota mieltä Dark Cloudista, et voi pettyä ff kybään.
Moni tuskin yhtyy mielipiteeseesi. Kommenttiisi voisin lainata sinua itseään eli "pahinta p*skaa mitä oon kuullu"
 
Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

pelissä on loistava grafiikka, parempi juoni kuin nykyisissä ffissä tappelu systeemi ei töki. kehitys systeemi on loistava, paljon minipelejä
noh..kaikki eivät ymmärrä hyvän päälle:(

Hyvän päälle? Olen paljon eri RPG:itä pelannut ja Dark Cluod on yksi niistä, mihin en ikinä haluakkaan enää koskea! Pelihän oli aivan silkkaa roskaa kaikilta osa-alueilta! Piste.
 
Squarehan on kääntäny aika laiskasti noi aiemmat Final Fantastyt PSOnelle. Toivotaan että sama virhe ei toistu tässä. Onhan tässä Squarella näytön paikka kun se debytoi PS2:lle.
 
Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Hyvän päälle? Olen paljon eri RPG:itä pelannut ja Dark Cluod on yksi niistä, mihin en ikinä haluakkaan enää koskea! Pelihän oli aivan silkkaa roskaa kaikilta osa-alueilta! Piste.
silkkaa roskaa? millä helvetin periaatteella sä pelaat pelejä?
 
Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu


No jos olet tota mieltä Dark Cloudista, et voi pettyä ff kybään.
Moni tuskin yhtyy mielipiteeseesi. Kommenttiisi voisin lainata sinua itseään eli "pahinta p*skaa mitä oon kuullu"
siis mitä!??
"No jos olet tota mieltä Dark Cloudista, et voi pettyä ff kybään."

.....siiis mitä!!!??? mikä siinä dark cloudissa muka mättää? liian vähän sivu tarinoita?? liian huono grafiikka?? liian vähän aseita?? liian lyhyt???
 
Re: Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

silkkaa roskaa? millä helvetin periaatteella sä pelaat pelejä?

Sillä että jaksaako sitä pelata. Eli sama perustelu kuin Hannulla, liian paljon samaa. Ja muutenkin pelityyli on huonosti Zeldasta kopattu ja sitä rataa...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Sillä että jaksaako sitä pelata. Eli sama perustelu kuin Hannulla, liian paljon samaa. Ja muutenkin pelityyli on huonosti Zeldasta kopattu ja sitä rataa...
kopattu zeldalta..mitä jos se oli alunperin zelda peli, mutta ne ei saanu siihen lupaa? ja liian paljon samaa..joo eihän FF:t kään oo kokoajan samaa leveleiden nostelua..yli puolet pelistä vaan uppoo siihen
 
Ööh aattelin kysyy yhen kysymyksen ku mä oon tos ff seiskas
jumis:confused:

toivottavasti joku ymmärtää täst jotakin ku en paremminkaa osaa selittää:(
:

Elikkä tää se mil yleisemmin pelataan (en muista oikeeta nimee)
ni se putos siin yhes vaiheessa sinne alas niitte kukkien päälle
ja sit sen kukkatytön luona oltii yötä ja pitäs mennä sectorin 6 kautte sectorille
 
Jatkoa...




7 sinnee baariin mut mä jäin siihe jumii mis on iha hirveesti kaikkei kauppoja ja sit ainoo tie pois on semmone
minkä eessä on hirveesti laatikoita ja ne on kuulemma sen asekauppiaan omistamia mil on sen kaupas joku tankki tai sen tapanen:confused:


Pliis help me:(
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dark Cloud

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

kopattu zeldalta..mitä jos se oli alunperin zelda peli, mutta ne ei saanu siihen lupaa?

LOL! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

ja liian paljon samaa..joo eihän FF:t kään oo kokoajan samaa leveleiden nostelua..yli puolet pelistä vaan uppoo siihen

No jaa, siinä ei sentään ollut itseään toistavia luolia jotka melkein samanlaisia kaikki. FF: t voivat toistaa joiltain osin toisiaan (kuten tuo leveleiden nosto), mutta ainakin se on tehty laadulla :D

Kyllähän se nyt on selvää että yksi ei tykkää tuosta ja toinen toisesta, mutta minkäs kukaan sille voi mistä pitää? Itse pidin kuitenkin Dark Cloudia todella huonona tekeleenä, ja sitä en voi mitenkään mielessäni muuttaa.
 
Ylös Bottom