Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
pelasin eilen FFX. Peli alkaa FMW:llä ja jengit pelaa "vedenalaista jenkkifutista:rolleyes: " sit tulee demo ja alkaa riehuminen...
pelasin n.10min...enempää en jaksanu pelata:p

ei se johdu siitä et en tykkää tästä pelistä vaan mun on vaikea "päästä sisään" RPG-peleihin...oon liian laiska....kun kerran oon päässyt...niin kova putki on edessä. tän takia mulla on paljon RPG-pelejä pelamatta läpi:(

veikkaan et FFX on kiva peli!
 
kaikkihan sen aikoo ostaa sillä se on niin hyvä :D
suurinta odotuksen halua saa lievennettyä sillä kun tuossa kuun vaihteessa tulee PSonelle FF VI jossa tulee mukana FF X:n demo.
 
Kuulin jotain sellaista, että japseissa tulee piakkoin uusi versio FFX:stä myyntiin. Final Fantasy X International, jos oikein muistan. Tietääkö kukaan tästä mitään tarkemmin (mitä eroa tavalliseen FFX:ään, ja muuta sellaista)...?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kuulin jotain sellaista, että japseissa tulee piakkoin uusi versio FFX:stä myyntiin. Final Fantasy X International, jos oikein muistan. Tietääkö kukaan tästä mitään tarkemmin (mitä eroa tavalliseen FFX:ään, ja muuta sellaista)...?
se on tullu:)
Se on ns. " FFX½ version 2" , siinä on uusi tarina, joka tapahtuu X:n jälkeen, ei muistaakseni niin pitkä , mut lisää pelattavaa. Enkku dubbi ja sekä japsi tai enkku subbi. unohdin mainita et tietenkin lisää magicia ja vihollisia...
Siinä se, elikä täysi rahastus Squarelta...kun ne on tappiolla FF leffan takia:p Pitähän ne jostain saada rahaa et korjaisi "reiän possuun":rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

se on tullu:)
Se on ns. " FFX½ version 2" , siinä on uusi tarina, joka tapahtuu X:n jälkeen, ei muistaakseni niin pitkä , mut lisää pelattavaa. Enkku dubbi ja sekä japsi tai enkku subbi. unohdin mainita et tietenkin lisää magicia ja vihollisia...
Siinä se, elikä täysi rahastus Squarelta...kun ne on tappiolla FF leffan takia:p Pitähän ne jostain saada rahaa et korjaisi "reiän possuun":rolleyes:

Just just... ja tota ei sitten varmaankaan julkasta Japanin ulkopuolella?
 
FFX Internationalin sain tossa alkuviikosta, en ole vielä päässy sitä pelaa ku on mod-piiri vasta tulossa.

Extralevy on tsekattu ja siinä on n.15 minuutin pätkä 2 vuotta pelin lopun jälkeen, erittäin kysymyksiä herättävä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kuulin jotain sellaista, että japseissa tulee piakkoin uusi versio FFX:stä myyntiin. Final Fantasy X International, jos oikein muistan. Tietääkö kukaan tästä mitään tarkemmin (mitä eroa tavalliseen FFX:ään, ja muuta sellaista)...?

Tuossa joku pari kuukautta vanha uutinen niistä tiedoista. Eli tiivistetynä:

*Englanninkielinen ääninäyttely
*Uusittu Sphere Board systeemi
*Uusi kohtaus, joka tapahtuu kaksi vuotta FFX:n lopun jälkeen ja siinä ovat mukana Yuna, Rikku, Wakka ja luultavasti Tidus!
*Esisilmäyksiä muista ja tulevista Square spektaakkeleista Kingdom Hearts, Final Fantasy XI, Square Masterpieces -sarja, Final Fantasy: Unlimited ja esittely Final Fantasy: The Spirits Within DVD:lle.
*Haastattelut kaikista japaninkielisten äänien näyttelijöistä sekä englannin Tiduksen ja Yunan äänistä.
*FFX:n mainosfilmit ensimmäisestä julkaisusta
*Musiikkivideo FFX:n teemasta Suteki Da Ne, nyt stereo ja Dolby Digital 5.1 kanavan versiona.



Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

se on tullu
Se on ns. " FFX½ version 2" , siinä on uusi tarina, joka tapahtuu X:n jälkeen, ei muistaakseni niin pitkä , mut lisää pelattavaa. Enkku dubbi ja sekä japsi tai enkku subbi. unohdin mainita et tietenkin lisää magicia ja vihollisia...
Siinä se, elikä täysi rahastus Squarelta...kun ne on tappiolla FF leffan takia Pitähän ne jostain saada rahaa et korjaisi "reiän possuun"

Joo, koko tarinaa ei tietenkään ole uusittu, mutta bonuksena on se "Another Story", joka on valitettavasti vain japaniksi, mutta importtaajillehan FFX-Int. tekee herkulliseksi se fakta, että itse peli on myös englanniksi kaikkien valikoiden ja tekstien osalta. Tarkempaa infoa ja tukku linkkejä mm. TheGian tekemään käännökseen tuosta Another Storystä saatte tästä ;)


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tidus
FFX Internationalin sain tossa alkuviikosta, en ole vielä päässy sitä pelaa ku on mod-piiri vasta tulossa.

Extralevy on tsekattu ja siinä on n.15 minuutin pätkä 2 vuotta pelin lopun jälkeen, erittäin kysymyksiä herättävä...

Juu onhan tämä kyllä herättänyt keskustelua. Mukava, kun Square osaa pitää ihmisiä jännityksessä vuodesta toiseen :D
Moni tuskin haluaa noita käännöksiä ja vihjailuja pahemmin lukea, kun eivät alkuperäistä peliäkään pääse moneen kuukauteen täällä pelaamaan, mutta aina löytyy Spoilerinälkäisiä. Mullakin on ollut pitkään FFX:n loppudemo, mutta arvatkaa olenko sitä katsonut... OST:tä nyt voi vielä ehkä vähän kuunnella ennen kuin saa pelin hyppysiin :rolleyes:
 
Osalle Final Fantasy- faneille hieman surullisempia uutisia. Square ei ole tullut kauheen kuuluisaks näillä "hyvillä" tai "huolellisilla" PAL- käännöksillä, ja sama rutiini toistuu FFX:n kohdalla. Näin vilaukselta sitä PAL- demoa ja voin sanoa, että peli on pahemman kerran möhlitty. Eli nämä ns. PAL- ominaisuudet ovat siinäkin esillä: peli on noin 3x hitaampi kuin NTSC- versio ja siinä on ne hienot mustat palkit ruudun ylä-ja alalaidassa. No tietenkin sen kuvan saa kokoruudun kokoiseksi vaihtamalla kuvasuhdetta tai omistamalla laajakuva tv:een. Mutta se hitaus häiritsee kyllä mua itteäni enemmän. Harkinnassa on mod-piiri ja jenkkiversio kybästä. Tai saa nähdä, jos kyseessä onkin vain pelkän demon huono käännös...
 
Tuli tiltissä nähtyy FF10 kuvaa, oli muuten todella komea peli.
Vaan nyt tuli ongelma. Kumpaan pistää rahat MGS2 ja FF10:n?:confused:
 
Jos FFX tulee pyörimään edes samalla nopeudella kuin aikaisemmatkin PAL-FF:t, ei ainakaan minua suuremmin haittaa. Ja jos nyt ihan totta puhutaan, en olisi ikinä edes tajunnut FF-peleissä olevan palkkeja, jos sitä en olisi kuullut jostain :eek:
Kyllähän tämä on se toiseksi eniten ventattu PS2-peli tänä vuonna, sitten MGS2:n jälkeen. Itse oikeastaan kuitenkin pidän vain FFX:ää tälläisena odotuksen lieventäjänä osaan XII saakka, jota odotan eniten tulevista FF-peleistä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ja jos nyt ihan totta puhutaan, en olisi ikinä edes tajunnut FF-peleissä olevan palkkeja, jos sitä en olisi kuullut jostain :eek:

Mitä?! Onko PSX:n Final Fantaseissa palkit:confused: Enpä ole minäkään huomannut:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono


Mitä?! Onko PSX:n Final Fantaseissa palkit:confused: Enpä ole minäkään huomannut:p
On niissä jonkinlaiset minimaaliset palkit, itse pelaan 14:9 -zoomilla mokomia ja kuva mahtuu juuri ja juuri ruudulle ilman, että alhaalta tai ylhäältä kroppautuu mitään pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
On niissä jonkinlaiset minimaaliset palkit, itse pelaan 14:9 -zoomilla mokomia ja kuva mahtuu juuri ja juuri ruudulle ilman, että alhaalta tai ylhäältä kroppautuu mitään pois.

Ei mitkään minimaaliset vaan aivan munan isot.
Ainakin kasissa ja seiskassa olevat palkit ovat sieltä suuremmasta päästä mitä voi olla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Ei mitkään minimaaliset vaan aivan munan isot.
Ainakin kasissa ja seiskassa olevat palkit ovat sieltä suuremmasta päästä mitä voi olla.


Mua ei ole haitannut ainakaan yhtään... Hirvee vouhotus jostain palkeista:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Tuli tiltissä nähtyy FF10 kuvaa, oli muuten todella komea peli.
Vaan nyt tuli ongelma. Kumpaan pistää rahat MGS2 ja FF10:n?:confused:

Täh? Ensinnäkin MGS2 ilmestyy maaliskuun alussa ja FFX ehkä kesällä! Ja vaikka ne ilmestys samana päivänä niin tottakai hankitaan molemmat! No joo mitä tulee tuohon palkkihommaan, niin minä olen totaalisen kyllästynyt huonoihin pal-käännöksiin(viimesin Devil May Cry, HRRRRRR), joten hommaan kyllä Final Fantasy X:n jenkkiversion, eipä tarvi odotella kesään asti... Pitää vaan modi hommata.
 
HELP ME!!

I need help!

MISTÄ NOITA MOD-CHIPPEJÄ SAA JOTTA FF X TOIMIS??
EN JAKSA ODOTTAA FFX - HUONOO PAL KÄÄNNÖSTÄ!
TILAISIN PELIN USASTA
KERTOKAA MIKÄ MOD CHIP; JA MISTÄ NIITÄ VOI HOMMATA!!
 
Re: HELP ME!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
I need help!

MISTÄ NOITA MOD-CHIPPEJÄ SAA JOTTA FF X TOIMIS??
EN JAKSA ODOTTAA FFX - HUONOO PAL KÄÄNNÖSTÄ!
TILAISIN PELIN USASTA
KERTOKAA MIKÄ MOD CHIP; JA MISTÄ NIITÄ VOI HOMMATA!!
LOL:D
tääl ei saa mainostaa saittimestoja!
 
Itsellänikään ei ollut mitään hajua vielä muutama vuosi taaksepäin mistään PAL-versioista sun muista. Pelailin vain onnellisen tietämättömänä...Nykyään harmittaa, kun tietää mitään koko asiasta. Olen tullut päätökseen, että en aio pulittaa 800mk mod-piiristä ja sen asennuksesta en yhden pelin takia, en edes final fantasyn. Kyllä se täytyy varmaan niellä, jos square on niin laiska eikä jaksa optimoida peliä PAL- versiolle. Eihän ne sillä sentään sitä itse peliä pilaa. Pelasin mä ffkasin PAL- version läpi, sen jälkeen kun kaveri oli ensin näyttäny mulle japski version läpi. Olihan se vähän ku hidastuksella olis pelannu. Mutta kyllä siihen ajan myötä tottuu... Toivottavasti.
 
Ylös Bottom