Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
T

TeaR

Guest
Final Fantasy 10 voi olla niin hyvä että huhuhu, ostan sen samantien kuin tulee kauppoihin, omistin pleikka ykkösellä kaikki FF:t
 
FF

Joo multaki löytyy PCltä 7 ja PS:ltä 8,9

Oon tonkinu seiskan ja läksyttänyt emeraldin ja rubyn

Kasi oli tähän mennessä huonoin mutta läpi kollasin

Ysi oli aika hyvä mutta ei yhtä hyvä ku 7 ozmaa en oo vielä ehtiny beetata.

10 odotan innolla!!!
 
Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Albiino peikko
Joo multaki löytyy PCltä 7 ja PS:ltä 8,9

Oon tonkinu seiskan ja läksyttänyt emeraldin ja rubyn

Kasi oli tähän mennessä huonoin mutta läpi kollasin

Ysi oli aika hyvä mutta ei yhtä hyvä ku 7 ozmaa en oo vielä ehtiny beetata.

10 odotan innolla!!!

Joo tuohon semmonen korjaus että kyllä 8 on parempi ku ku ysi:D
Ei se iskenyt ekalla kerralla, mutta toisella kerralla ja kolmannella peli ampaisi mukaan. Mielipiteitä:p
 
Joo minunkin mielestä 8 on parempi kuin 9, ysin muumihahmot ovat sinäänsä ihan onnistuneita, mutta jotenkin se käy tylsäks noin puolessa välissä.
 
Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Joo tuohon semmonen korjaus että kyllä 8 on parempi ku ku ysi:D
Ei se iskenyt ekalla kerralla, mutta toisella kerralla ja kolmannella peli ampaisi mukaan. Mielipiteitä:p

PS:n Final Fantasyista juonellisesti paras on seiska, graafisesti ysi ja hahmosuunnitelultaan paras kasi. Mutta SNESin FF6:ssa on paras tunnelma :D Eli sanoisin että minun listani menisi about 6,7,9,8... Kasissa oli loppujen lopuksi aika pitkävetisiä kohtauksia enemmän kuin muissa sarjan osissa. Myös pari ärsyttävää mokaa (savepointtien kanssa leikkiminen tuskastuttaa vieläkin)... Mutta kyllä toi 10 vaikuttaa ihan siistiltä... Tosin kun Final Fantasy XI: Online... sais hyppää suoraan XII:hin joka on perinteisempi FF.
 
mun mielestä FF-peleissä ei kuulu olla täysin normaalit hahmot niinku oli kasissa, ne oli liian tavallisia ''ihmisiä''...kasissa oli muutenkin älytön draw systeemi ja ase/suojasysteemi...uusien FF-pelien paremmuusjärjerjestys on mielestäni 7,9 ja 8...mutta paras on ehdottomasti 2 tai toisinsanoen 4...
 
Kyseinen pelihän on jo ehditty arvostella ps2.ign.comissa, pisteitä vain 9.5 (Olisihan sitä nyt enemmänkin odottanut :))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Kyseinen pelihän on jo ehditty arvostella ps2.ign.comissa, pisteitä vain 9.5 (Olisihan sitä nyt enemmänkin odottanut :))

Mutta se on vaan insidereille! Et vois kertoo vähän yksityiskohtia tosta arvostelusta jos oot insider? PLIIZ!
 
Joo mitä olen eri lähteisät juttua pelistä kattonut ja kuullut, on peli varmasti ainakin minulle pakko hankinta. Ainoa mikä nyt lähinnä vaan kiinnostaa tietona, mutta ei vaikuta minun ostopäätöseen, on Gamespotin arvostelussa vain parilla lauseella mainittu huulisynkkaus - Jäi kumminkin sellanen kuva että ei ole niin paha läheskään kuin esim Onimushassa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Mutta se on vaan insidereille! Et vois kertoo vähän yksityiskohtia tosta arvostelusta jos oot insider? PLIIZ!

En ole insider, moinen on törkeää rahastusta :)
Pisteet nyt näkyvät kun menee Review-osastoon ja katsoo otsikot. Malttakaamme hetki.
 
Milloinka tulloo FFX

Millos tuo tulloo? Odotan innolla. FF9 on paras tämän hetkisistä. Ja ign:n sivustot ei oikein toimi..
 
Re: Milloinka tulloo FFX

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaalto
Millos tuo tulloo?

ööh... katso pari viestiä ylöspäin? :p

Edit: No laitanpa tähän vielä juttua Tiltin sivuilta FFX:stä. Kyllä samperi potuttaa... : :(

"Englanninkielinen Final Fantasy X ennen joulua
Import-pelattavaa joulunpyhiksi etsivät saattavat saada Squaresoftin mammuttituotannon ensimmäisen englanninkielisen version käsiinsä vielä tämän vuoden aikana. Viisaana liikkeenä Squaresoft on nopeuttanut varmaksi jouluhitiksi povatun Final Fantasy X:n aikataulua pohjois-Amerikassa reilulla viikolla. Joulun jälkeiselle viikolle alkujaan suunniteltu julkaisu siirtyy kahdeksalla päivällä kuukauden 18. päivään, josta peli ehtii hyvissä ajoin pukinkonttiin. Euroopassa Final Fantasy X julkaistaan viidelle kielelle tekstitettynä vasta kevään tai alkukesän aikana."

Mielestäni edellisissä FF-pelien PAL-versioissa ei ollut muita kieliä kuin englanti, joten miksi nyt? :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo oli mulla eilen jokin ajatus tuossa viestiä kirjoittaessa mutta taisi olla hieman kadoksissa kun piiikkasen väsytti.
 
Re: Re: Milloinka tulloo FFX

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper



Mielestäni edellisissä FF-pelien PAL-versioissa ei ollut muita kieliä kuin englanti, joten miksi nyt? :(


Kyllä siitä ainakin espanjan kielinen versio on.Tiedän sen koska semmonen löytyy hyllystä :D
 
JOO-o!
mä saan (ehkä) ton import FFX täl tai ens viikol:D

Aah! ihanaa!! onneksi sukulaiset asuvat ulkomailla.

Gamespotin arvostelun perusteella peli vaikutti ihan kivalta...
 
Ylös Bottom