Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
täytyy myöntää että maailmankartan puuttuminen pelistä on täysin perseestä...miettikää nyt kun ei varmasti ole enää niin paljon kaikenlaisia salaisuuksia ja muuta näprättävää...FF VII on hyvä esimerkki miksi maailmankartta pitää olla pelissä...salapaikkoja on älyttömästi, joitain vastuksia on vain tietyissä paikoissa jne....FFIX taas kerättiin chocographeja joka oli mielestäni erittäin rentouttavaa puuhaa...vanhat FF-pelit ovat juuri mielestäni sen takia parempia koska niissä peli ei ohjaile niin törkeästi kuin esim. FFIX , jossa on aina vain yksi reitti jota kulkea, eikä salapaikkojakaan ole pahemmin laitettu...hahmon kehityskin on kuulemma täysin erilaista kuin muissa sarjan peleissä...no se on todennäköisesti täysin perseestä niinkuin oli FFVIII monet asiat, mutta olihan se arvattavissa kun sama tiimi teki tämän pelinkin...kasin älytön ase- ja suojasysteemi ja typerät draw-magic jutut ja muutenkin miksei ne jo tajua laittaa niitä hahmoja matseihin enemmän...kolme on aivan liian vähän, ysissä mentiin jo parempaan suuntaan ja nyt kympissä todennäköisesti matsit on älyttömän helppoja koska hahmoja saa vaihtaa kesken matsin...FFIV on matsit toteutettu niinku kuuluukin ja grandiassakin on hyvät matsisysteemit...FF-pelit kulkee nykyään alamäkeä ja rajusti ja todennäköisesti siksi että yleisö on kasvanut niin valtavasti niin peliä on muokattava sen mukaan...hyvänä esimerkkinä chrono cross jota täälläpäin ei edes julkaistu eikä siitä suuri yleisö ikinä kuullutkaan, mutta peli on kuulemma todellinen helmi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Heh, monet pelin nimet ovat muuten todella hulluja, kun ne kääntää suomeksi:

Unreal Tournament Epäaito turnaus

Half-Life Puoli-Elämä

Onneksi noita nimiä ei sentään käännetä Suomeksi.
Ja olen kyllä Guardian Viperin (vartija kyykäärme) kanssa samaa mieltä siitä, että pelit pitäisi julkaista täällä ihan vain englannin kielellä, ja sitten näissä "me-ei-puhuta-englantia" maissa sitten joskus (jos sittenkään).
Grand Theft Auto 3
suuri auto varkaus 3..:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
hyvänä esimerkkinä chrono cross jota täälläpäin ei edes julkaistu eikä siitä suuri yleisö ikinä kuullutkaan, mutta peli on kuulemma todellinen helmi...

Joo tuo on sääli ettei julkastu täällä. Vois tietty hommata importtina mutta juupajaapa...:p
Ja tuosta salapaikka-asioista sen verran että kyllä X:ssä on yhtä paljo salaisuuksia kuin aikasemmissaki.
 
Hommaan ton Chrono Crossin lähiaikoina ja hyllyssä komeilee jo Xenogears:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
hyvänä esimerkkinä chrono cross jota täälläpäin ei edes julkaistu eikä siitä suuri yleisö ikinä kuullutkaan, mutta peli on kuulemma todellinen helmi...
Juu minulla on tuo Chrono Cross jonka hommasin importtina gameplay.se:stä. Ehkä paras Squaren roolipeli..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido
Hommaan ton Chrono Crossin lähiaikoina ja hyllyssä komeilee jo Xenogears:)

Tuo Xenogears on kyllä aivan todella hyvä. Ehdottomasti yksi PS1:n parhaista peleistä. Hakkaa mielestäni jopa FFVII:n.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Tuo Xenogears on kyllä aivan todella hyvä. Ehdottomasti yksi PS1:n parhaista peleistä. Hakkaa mielestäni jopa FFVII:n.
Minulla on tuo piraattina muttei pyörínyt vanhassa Psx:ssäni joka on nyt rikki. Mitä nyt kaverilla pelasin niin oli se todella hyvä. Sagafrontier oli kyllä ihan huono.

menee nyt kovasti offtopiccia.. en tiedä haittaako täällä..? :confused:
 
Sain FFX!

Hehehehee!
Mitäs sain kun avasin yhden lahjapaketeista:eek:
FINAL FANTASY X!!!

Olin ihan riemuissaan...mutta tuli veemäinen fiilis kun muistin et lainasin PS2:n kaverille:( kaveri halusi pelata MGS2:sta ja Deviliä...

ja tilanne paheni entisestään... Kaveri lähti viime viikolla Singaporeen ja Australiaan ja tulee vasta tammikuun lopus :mad:
Unohti palauttaa masiinan!

Voi vitsi! muuta ei voi sanoa.
No...täytyy kait sitten venaa...

Odotan ihan kieli poskella kaverin paluuta..saan häneltä jotain J-Drama kamoja...
 
Joo, kaveri soitteli ja sano vähän änkytellen, että oli saanut ton Final Fantasy kybän. Kyllä vähän kyrsii, kun ei oo import pleikkaa eikä luottokorttia, niin ei pääse mistään tilaamaan. No, kuitenkin hyvät joulut vaan teille kaikille!!!!!!!! :D
 
emmä tienny et se lähti matkoille just sillä viikolla:confused:
mut onhan se "jotenkin" hyvä asia, tulee enemmän FF-nälkää;)
 
Neidhart: Kuulemma, kuulemma ja kuulemma =)

Se että aikasemmissa peleissä oli kartta jossa pystyit hyörimään random matsien kera, ei tehnyt niistä yhtään sen epälineariisempia kuin FFX. Niissä edettiin lineariisesti kaupungista/mörkö-luolasta toiseen ja sitten yleensä pelin lopussa saadaan joku härveli millä voi sitten helposti hyöriä maailman kartalla ja käydä vanhoissa mestoissa jossa ihmiset sanovat samat pari lausetta. Vaikka FFX:ssä ei ole varsinaista karttaa, on se sarjan pisin peli ja myöhemmin pelissä pelaaja voi vapaasti hyöriä vanhojen ja uusien mestojen välillä.

FFX:n taistelutkin leimaat samantien helpoiksi, koska voi vaihtaa hahmoja kesken matsin. Mitäs jos ajattelisit niin, että ne ovat vaikeampia koska sinun tarvii vaihdella hahmoja matsin aikana ja taktikoida enemmän ? - Vanhoissa peleissä pärjäs suurimman osan matseista pretty much hakkaamalla x:ää.

Mitä hahmon kehitykseen tulee, se on askel oikeaan suuntaan, mielestäni. Pelaaja voi itse vähän päättää kuinka kehittää hahmojaan ja on myös mahdollista saada mielenkiintoisia kahden hahmon välisiä boonuksia/kykyjä.

Mutta joo, tossa oli mun 2 senttiä. Menen nukkumaan nyt, kun olen jo muutenkin liian ärripurri päällä...
 
no siitä helppoudesta sen verran et ei yksikään uusista FF-peleistä tarjoa oikein haastetta, poikkeuksena kyllä pääsarjasta poikkeava FF-tactics...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido
Hommaan ton Chrono Crossin lähiaikoina ja hyllyssä komeilee jo Xenogears:)
Hommaa se peli HETI!!!! mahtava peli + hanki myös naitä FF Anthology ja FF Chronicles:cool:
 
..........tässä vaan kaveria odotellessa..........pelailen FF Anthlogya;) ......... tulisipa se takas:mad: ...........FFX nälkä...kuolemannälkä....:(
 
mun USA pelit

Mullapas onki usa versioina

Grandia, Star Ocean 2, Legend of Legaia, Final Fantasy 8, Final Fantasy 7 (PC), Chrono Cross, Xenogears, Metal Gear Solid, Spyro ja muita kivoja pelejä

...mitenkäs jotkut jo pelaa FF X?? onko joillaki NTSC alueelta oleva ps2??? harmi, mulla on vaan ps1!!!!!!!!!!!! Mutta iha kivoja pelejä vai mitä?:D
 
Ylös Bottom