Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Re: mun USA pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa

...mitenkäs jotkut jo pelaa FF X?? onko joillaki NTSC alueelta oleva ps2??? harmi, mulla on vaan ps1!!!!!!!!!!!! Mutta iha kivoja pelejä vai mitä?:D


Kyllä noi PS1:sen ropet on todella hyviä. Ja kyllä mäkin tolla PSOnella vielä joskus pelailen...
 
Mitä puuttuu??

Mitä mun pitäis vielä hommata mun ps1 kokoelmaan??

Onko esim Lunar sarja hyvä? Tai ff tactics???
KERTOKAA!!!!

(mulla on viel Brave Fencer Musashi jonka unohdin kertoo,...squaren peli!)

kuka on pelannu Chrono Crossin läpi???
 
Re: Mitä puuttuu??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Mitä mun pitäis vielä hommata mun ps1 kokoelmaan??

Onko esim Lunar sarja hyvä? Tai ff tactics???
KERTOKAA!!!!

(mulla on viel Brave Fencer Musashi jonka unohdin kertoo,...squaren peli!)

kuka on pelannu Chrono Crossin läpi???

Lunar sarja on sikahyvä..älä välitä graffasta;)
älä hanki FF tactics, aika p*ska!

Näitä PS1 RPG pelejä suosittelen:
Lunar:eternal blue ja toinen...en muista sitä toista nimeä... HYVIÄ ne ovat
FF Antholgy: FF 6 ja 5:D mahtava!
FF Chronicles: Mestariteos Chrono Trigger ja FF 4
Valkyrie Profile: aivan sairaan upea peli...sika vaikea löytää:(


En oo vielä vetäny CC läpi..mut jossai vaihees pitäis...liian laiska pelamaan RPG:tä
 
Lunar the silver star story complite on ilmeisesti se PSX versio
jos sitä tarkoitit , on muuten hyvä peli...
 
Jos ei FF7:aa lasketa, Chrono Cross on paras RPG. Etenkin jos Chrono Trigger on pelattu ensin läpi.
Paljon pelattavia hahmoja ja lähes kaikki kivoja. Pääpahis on hyvä (toisin kuin vaikka FF8 ja 9, joissa todellinen paha paljastuu vasta lopussa). Chrono Triggerin pahis on vielä parempi, sitä ei paljon näytetä, mutta sen pelottava läsnäolo on mielessä kokoajan. Pelattavaakin CC:ssä riittää aika hurjasti, kiitos kymmenien pienten sidequestien, monen lopun ja New Game+:n.
Hauskakin se on, en ole nauranut minkään pelin kanssa niin paljon. Peli on myös helppo, 1 vaikea taistelu ja kaikki muu on lastenleikkiä.
 
Vagrant Story

Kun nyt lukasin tän threadin niin kai sitä pitää lisätä omakin kommentti. Elikkäs siis paras konsoli-rpg juoneltaan on kyllä Vagrant Story. Ihan eri tasoa kun nää Final Fantasyjen juonet. Kokeilkaa sitä jos jotain konsoli-ropeja halajatte PSOnelle.

Sitten näistä Final Fantasyistä pidin eniten kuutosesta, SNESsin viimesestä pelistä. Siinä kun voi kehittää hahmoja kokonaan eri tavalla näiden eri 'ammattien' avulla. Tämä selvästi lievensi juonen lineaarisuuden haittaa. Seiskasta eteenpäin on hahmohjen parantaminen ollut suoraa matkaa alotuksesta A täydelliseen hahmoon B. Seiskaa kuitenkin jakso vielä pelata, kasin jaksoin pelata siihen loppulinnaan saakka ja ysiä en viittiny edes ostaa. Tän kympin hahmosysteemi vaikuttaa mielenkiintoselta, ellei se ole vain lineaarista kehitystä piilotettuna hienoon kuoreen.

Chrono Trigger oli aika veikeä peli kanssa, Chrono Crossia en jostain syystä ole vielä kokeillut, taisi tulla PS2 vähän tielle.
 
oot tehny virheen ku oot jättäny ysin ostamatta meinaan se on huomattavasti parempi ku kasi ja muutenkin se on täysin erilainen ku kasi...
 
HELLO AGAIN!!!

Kuinka hyvä Vagrant story on?? se sai 9.6 ign ja gamespot

´FINAL FANTASYT ON TOSI HYVIÄ!! 6 ei ollu mun mielestä mitenkään upea!

Vagrant storykin sai vaan 7.0 gamespotilta!
Mikä on muuten Vagrant Storyn juoni??:confused:
 
Valkyrie Profile

sori! ajatuskatko!! siis toi valkyrie sai vaan 7.0 mutta ign anto sille ilmeisen hyvät pisteet! 9.1 !! nice!! oisko kellään NTSC masiinaa??? tai miten vois pelata noita jenkkipelejä omalla pleikkarilla???
 
Vagrant Story

Siis Vagrant Story on, sanoisko vähän kypsempi peli kuin final fantasyt, varsinkin juonellisesti. Aseita pystyy muokkaamaan mielensä mukaan hyvinkin paljon, hahmoa ei pelissä juuri kehitetä. Kannattaa kokeilla.

Final Fantasy ysin jätin ostamatta lähinnä PSOnen graafisten rajotteiden takia. Tulee pelailtua jo tarpeeksi muutenkin niin sen voi jättää väliin. Kympin kyllä hankin, siinähän kun ollaan puhuttu jostain hahmonkehityslaudasta, missä hahmon nappulaa siirretään siihen suuntaan, mihin sitä haluaa kehittää. Kuulostaa hyvältä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Link
Final Fantasy ysin jätin ostamatta lähinnä PSOnen graafisten rajotteiden takia.

Ei millään pahalla, mutta jätit ostamatta sarjan toiseksi parhaan pelin, FF7:n jälkeen, vain koska grafiikka on vanhentutta? FF9 on grafiikkansa puolesta PSOnen parhaimmistoa, ellei kenties jopa upein peli! Mutta grafiikka ei ratkaise pelin tasoa! Pelaisin ihan varmasti vaikka sitten Final Fantasy X:ä vaikka se olisi NES-peli koska pelissä rartkaisee tunnelma ja pelattavuus. Grafiikkakin on tärkeä mutta ei ratkaiseva... Jos pidit aiemmista osista voin sanoa että olet tehnyt ison virheen kun et ole ostanut ysiä. Ei muuta. Tuskin tämä pääntäsi kääntää, mutta yritinpähän kuitenkin :D

Edit: Poistin turhan otsikon
 
Toivotaan vain että tämä FFX on paljon vaikeampi kuin FFIX
viellä FFVII tarjosi vähän haastetta mutta sen jälkeiset ainakin
minun osaltani ovat tuntuneet liian helpoilta,mitenkäs muilla löytyykö sama "ongelma"?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Toivotaan vain että tämä FFX on paljon vaikeampi kuin FFIX
viellä FFVII tarjosi vähän haastetta mutta sen jälkeiset ainakin
minun osaltani ovat tuntuneet liian helpoilta,mitenkäs muilla löytyykö sama "ongelma"?

Nooh. ..En ole itse vielä päässyt FF8:sia läpi :D Muut FF:t olen. Olen nelos-CD:n alussa ekassa pomossa (Adel) ja siinä olen ollut viimeisen vuoden, kun en ole jaksanut yrittää kymmenettätuhatta kertaa uudestaan :( Ysi oli mielestäni tässä tapauksessa minun mieleeni että läpi meni :D Kunpa kymppi olisi vaikeustasoltaan sellainen seiskan tai kuutosen tyylinen... tai jotain sellaista kuitenkin...
 
sellainen V,VI,VII tasonen kun olisi niin olisin tyytyväinen..
saattaisi kestää enemmän kuin kolme päivää niinkuin FFIX :)
 
Täälä on kans joku arvostelu FFX:tä!

http://www.gamerevolution.com/games/ps2/rpg/final_fantasy_x.htm
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
saattaisi kestää enemmän kuin kolme päivää niinkuin FFIX :)

3 päivää?!? :eek: Mulla meni ainakin 2 viikkoo... ja pelasin todella monta tuntia päivässä... nooh tulihan sitä niitä turhia expojen hankintareissuja tultua tehtyä mutta silti! Mielestäni aivan mahtava suoritus! :)
 
Ekalla kerralla meni noin 17 h :) sitten tulikin mentyä loppu paikkaan alle 12 h että sai sen excalibur II miekan ja siitä
sitten lähdin tahkoamaan leveleitä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Ekalla kerralla meni noin 17 h :) sitten tulikin mentyä loppu paikkaan alle 12 h että sai sen excalibur II miekan ja siitä
sitten lähdin tahkoamaan leveleitä...

Mun täyty tarkistaa mun "saavutus"... 34h 42min. Tämä siis ennenkun viimeiset pomot on voitettu eli yhteensä varmaan yli 35 tuntia mulla menny... heh... kiwa :)
 
Eipä sillä nyt niin väliä ole paljonko tuossa meni aikaa.. Toivotaan
vain ettei X:ssä käy minun kohdallani samoin :) olihan se IX mukava niin kauan kun se kesti , olihan se tietenkin hauskaa
kun juuri oli itse pääsemässä vauhtiin niin lopputekstit rullas ruutuun :D
 
Ylös Bottom