Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Re: Re: FF

Minusta sinun puheesi on pikkasen hölynpölyä Peoplez koska mikään ff ei ole huono eikä huonoin.Kaikki final fantasyt on yhtä hyviä mutta jos saan itse myöntää niin kyllä se kasi ja ysi parannusta tarvii varsinkin kasi.On jopa ollut huhuja siitä että ff 7,8 ja 9:sin ps2 versio vois tulla....hmmm...onkohan se mahdollista...nääähhhh en usko
 
Re: Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
Minusta sinun puheesi on pikkasen hölynpölyä Peoplez koska mikään ff ei ole huono eikä huonoin.Kaikki final fantasyt on yhtä hyviä mutta jos saan itse myöntää niin kyllä se kasi ja ysi parannusta tarvii varsinkin kasi.On jopa ollut huhuja siitä että ff 7,8 ja 9:sin ps2 versio vois tulla....hmmm...onkohan se mahdollista...nääähhhh en usko

Ei tietenkään. Kaikki FF:t ovat hyviä. Rakastan kaikkia niitä. Mutta ne ovat erilaisia ja vaihtelee tietty fiilisten mukaan mikä on paras milläkin hetkellä. Tällä hetkellä rokkaa kutonen ja seiska, kohta varmaan kymppi(Kunhan saan sen).

Ja Pexille: ÄLÄ JUMALAUTA JÄTKÄ JAUHA TOMMOSTA SONTAA ETTÄ VOIKU EI JAKSA PELATA FF X:ÄÄ SÄ ET TAJUA KUIN MONTA TYYPPIÄ TÄÄLLÄ TEKIS MITÄ VAAN JOS SAIS PELATA SITÄ JA SÄ ET "JAKSA" PELATA SITÄ. :) :) :)

Mutta Pexi jos tiedät hyvän mestan saada noita modeja niin pistä pliis privaviesti mullekin jookosta?
 
Re: Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
Minusta sinun puheesi on pikkasen hölynpölyä Peoplez koska mikään ff ei ole huono eikä huonoin.Kaikki final fantasyt on yhtä hyviä mutta jos saan itse myöntää niin kyllä se kasi ja ysi parannusta tarvii varsinkin kasi.On jopa ollut huhuja siitä että ff 7,8 ja 9:sin ps2 versio vois tulla....hmmm...onkohan se mahdollista...nääähhhh en usko

Vaikka tuota ei oltukaan osoitettu minulle heitän tohon pomaa kommenttiani silti. Kyllä mä voin sanoa suoraan että FF8 on mielestäni sarjan huonoin. Peli ei kuitenkaan ole huono, mutta sarjan huonoin kuitenkin.

Ja nuo PS2-versiothan PSOnen FF-peleistä on virallisesti ilmoitettu olevan tekeillä, jos oikein muistan?
 
Olishan se ihanaa päästä pelaamaan meikattu FF7 läpi.

Mutta jos palataan takasin tohon FFX:ään. Tietääkö kukaan, tai onko missään ilmotettu mille kuulle peliä oltaisiin tänne eurooppaan sunniteltu? Aina joka paikasta tulee vastaan kevät, kevät, kevät ja keväällä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Mutta jos palataan takasin tohon FFX:ään. Tietääkö kukaan, tai onko missään ilmotettu mille kuulle peliä oltaisiin tänne eurooppaan sunniteltu? Aina joka paikasta tulee vastaan kevät, kevät, kevät ja keväällä...

Siksi varmaan noita kevät-vastauksi tulee niin paljon, kun tuota ei ole tarkemmin ilmoitettu. Square ja Sony ovat olleet jo pitkään hiljaa tuosta julkaisupäivästä, mikä sinänsä on harmi, kun vielä pitää odottaa että saa tietää kuinka paljon pitää odottaa lisää...
 
FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Mulla ei oo koskaan ollu yhtään FF:ää ja sekös harmittaa:mad:
No. Ostan sitte kympin
EI koskaan vai......oot aika pöliä tyyppi jos ostat kympin vaikka et ole ollenkaan kokeillu tai nähny 7,8,tai 9:siä.......ja niitä vanhoja myös!
 
Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tiduk
EI koskaan vai......oot aika pöliä tyyppi jos ostat kympin vaikka et ole ollenkaan kokeillu tai nähny 7,8,tai 9:siä.......ja niitä vanhoja myös!

Äläs nyt. Jostainhan se jokaisen on aloitettava, miksei sitten potsku voisi sitten aloittaa kympistä? Hyvä, että jostain edes, sillä se on kuitenkin tyhjää parempi.
 
Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Äläs nyt. Jostainhan se jokaisen on aloitettava, miksei sitten potsku voisi sitten aloittaa kympistä? Hyvä, että jostain edes, sillä se on kuitenkin tyhjää parempi.

Niin ja kuten kaikki tietävät, eivät Final Fantasyt juonellisesti liity toisiinsa(ONNEKSI!) joten voi ihan hyvin pelata pelit vaikka käänteisessä järjestyksessä uudesta vanhaan. Eli kympistä voi ihan hyvin aloittaa!
 
Re: Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Niin ja kuten kaikki tietävät, eivät Final Fantasyt juonellisesti liity toisiinsa(ONNEKSI!) !
hmm..tästä en muuten ole niin varma..ois siisti pelata cloudilla kasi ja ysi ja kymppi..mutta eih..juonet on samanlaisia muttei saman laatuisia
 
Re: Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Niin ja kuten kaikki tietävät, eivät Final Fantasyt juonellisesti liity toisiinsa(ONNEKSI!) joten voi ihan hyvin pelata pelit vaikka käänteisessä järjestyksessä uudesta vanhaan. Eli kympistä voi ihan hyvin aloittaa!
No tämä nyt ei paljon liity aiheeseen, mutta syy siihen miksi en ole koskaan pelannut FF:iä, mgs:ää tai vaikka syphon filteriä on, että en ole koskaan omistanut psx:ää, eli mgs2:een on vähän vaikea päästä mukaan kun en oikein ymmärrä sitä ykkösen juonta:)
Pc:lläkin pelasin vain kaikenkarvaisia strategia pelejä enkä mitään muuta.

Oon kyllä aatellu hommata psx:n muistikortin ja pari legendaarista psx peliä, mutta en oo raaskinnu, kun eikö ne muistikortitkin maksa halvimmillaan satasen ja tuo rahatilanne on vähä huonona, eli pitää säästää mgs2:een.


PS. oon tässä muuten juuri lataamassa videota FFX:stä ja näyttää kyllä aika siistiltä, varsinkin grafiikka
 
Re: Re: Re: Re: FF

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku

No tämä nyt ei paljon liity aiheeseen, mutta syy siihen miksi en ole koskaan pelannut FF:iä, mgs:ää tai vaikka syphon filteriä on, että en ole koskaan omistanut psx:ää, eli mgs2:een on vähän vaikea päästä mukaan kun en oikein ymmärrä sitä ykkösen juonta:)
Pc:lläkin pelasin vain kaikenkarvaisia strategia pelejä enkä mitään muuta.

Oon kyllä aatellu hommata psx:n muistikortin ja pari legendaarista psx peliä, mutta en oo raaskinnu, kun eikö ne muistikortitkin maksa halvimmillaan satasen ja tuo rahatilanne on vähä huonona, eli pitää säästää mgs2:een.


PS. oon tässä muuten juuri lataamassa videota FFX:stä ja näyttää kyllä aika siistiltä, varsinkin grafiikka


onhan tuo Megal Gear Solid kans pclle missa tulee mukana se data cd kans
 
Ff x oli eilen subidossa, ja meinas pudota sikmät päästä ku tuli se välianimaatio:eek: . Grrafiikka oli samanlaista kuin leffas:D .


Nii ja ku ne pelas sitä ennen ff kutosta ni kattelin vähän et ompas graffa muuttunu:) .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Ff x oli eilen subidossa, ja meinas pudota sikmät päästä ku tuli se välianimaatio:eek: . Grrafiikka oli samanlaista kuin leffas:D .


Nii ja ku ne pelas sitä ennen ff kutosta ni kattelin vähän et ompas graffa muuttunu .
onhan se muuten pelattava demo..tais tulla hutkittua ennen tutkintaa ku tilasin sen kutosen:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

onhan se muuten pelattava demo..tais tulla hutkittua ennen tutkintaa ku tilasin sen kutosen:)

Kyllä on. Siinä pääse testaamaan ainakin sitä pelin alkua kun Tidus ja Auron pakenee sieltä Zanarkandista...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Kyllä on. Siinä pääse testaamaan ainakin sitä pelin alkua kun Tidus ja Auron pakenee sieltä Zanarkandista...
se demo on sit sairaan lyhyt:rolleyes:
onx siinä demos raunio mestaa, mis se Tidus/tyhmä blondi ui ja kiertelee?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
pitaako jokaisessa ff pelissa juosta pitkin pelia jonkun muijjan perassa juonen ohella ?


Totta kai. FF-pelien miehillä on aina naikkosiä joka sormelle. :p Ei minua ole ainakaan se vielä haitannut. Paremminkin innostanut pelaamaan. Rakkaus-teema on aika useasti japsituksilla taka-alalla (siis kurkkimassa tilaisuutta päästä esiin. Eikös se kuulu asiaan)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi



Totta kai. FF-pelien miehillä on aina naikkosiä joka sormelle. :p Ei minua ole ainakaan se vielä haitannut. Paremminkin innostanut pelaamaan. Rakkaus-teema on aika useasti japsituksilla taka-alalla (siis kurkkimassa tilaisuutta päästä esiin. Eikös se kuulu asiaan)
totta kai. mitähän sana fantasia merkitsisi ilman edes jonkinlaista romantiikkaa;)
 
Sais vaan olla joku kerta niin monta naikkosta jahdattuna, että voisi itse päättää ketä vokotella... Vaikka kolme (tai enemmän)siskoa, jotka kaikki on prinsessoita, tai vastaavaa ;)
 
Ylös Bottom