HideoMiyamoto
Well-Known Member
Huhuh. Viikko enään. Alkaa jo tuntumaan siltä että se oikeasti tulee ulos.
Arvostelut tulee vissiin ti-ke välillä.
Arvostelut tulee vissiin ti-ke välillä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
en minä ainakaan huomannut mitää input yhtään hyvin pyöri parhaillaan grafiikan asetuksillaTäytyypä kokeilla 30fps ja truemotion päälle saisko siten sulavan kokemuksen, koska tässä ei pieni input lag haittaa ja yksinpeli muutenkin. Harmi kyllä että näinkin farssi julkasussa kun oletin että niiden puheiden perusteella vihdoin muut nuolee niitä näppejään miten peli julkastaan valmiina.
Sehän se pääasia onkin, että omaan silmään näyttää hyvältä oli asetus mikä tahansa.en minä ainakaan huomannut mitää input yhtään hyvin pyöri parhaillaan grafiikan asetuksilla
Itsellä taas täysin päinvastainen fiilis, vaikka olen aivan järjetön FF fani niin silti ei vieläkään minkäänlaista innostusta peliä kohtaan.Itsellä on aikamoinen odotustila päällä. Ei oikeen mikään jaksa kiinnostaa kun haluu päästä käsiks tähän. No torstai aamuna ehtii pelata sen prologin ja perjantaista lähtien onkin sitten 5 päivää vapaata ja ne on pyhitetty tälle teokselle.
Niin siis tämä tulee eroamaan edellisistä sarjan peleistä, voisinko sanoa jopa, todella massiivisesti. Huomattavan aikuismaisempi ote tarinassa sekä tapahtumissa ja taistelumekaniikan uudistukset ovat sellaisia, joita ei ole FF-sarjan peleissä totuttu näkemään turhan paljon tähän saakka.Kai on silti oston arvoinen, etenkin jos arvostelukeskiarvo näyttää yli 90. Final Fantasy VII:n uusintaversio jokunen vuosi takaperin oli melkoista tervanjuontia, joten jollain tapaa erilaista peliä toivoisin tästä.