Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 4

Juu mullakin taisi olla forza motorsport 4:ssa kohtuu aidon näköinen Chrstina Ricci kuva auton kyljessä. Aivan järjetön hommahan noissa on ellen missaa jotain.
Ainakin mun ymmärryksen mukaan jokainen eri värinen kohta tuon aiemmin linkkaamani hahmon hiuksissa on täytynyt koostaa vähintään muutamasta objektista, koska valmiita vaihtoehtoja ei ole.

Muistelisin, että tuota Christina Ricci kuvaa pääsin katsomaan oikein siinä editorissa aikoinaan ja siinä oli joku 500 objektia käytetty.
Kadehdin kyllä ihmisiä jotka jotenkin osaa hahmottaa, että laitan kolmion tuohon, neliön tuohon ja venytän tuota raitaa just noin jne ja siitä tulee joku yoda, Christina Ricci tai master chief.

Koitin googlettaa tuota Christinan kuvaa. Ei se vissiin tämä kuva ollut, mutta joku yhtä aidon näköinen kuitenkin.
Aika uskomatonta duunia.

52ny3c.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tässä vinkki tuskaisille Forzathon livettäjille:

Autoa voi vaihtaa kesken tapahtuman niin monta kertaa kuin haluaa!!! :eek::D Eli driftaus-auto luisuutteluun, Koenigsegg speed träppiin jne.

Olen muuten samaa mieltä Hideon kanssa siitä, että lyhemmilläkin matkoilla kameraan ajaminen on paljon tehokkaampaa kuin älyttömän pitkillä kiihdytyksillä. Moni hyperauto kuitenkin kiihtyy 300 km/h jo alle 15 sekunnissa.

Ja toinen vinkki vielä: jos Forzathon live -tapahtumassa on danger sign -hyppyri, sen voi joissakin tapauksissa ajaa myös toiseen suuntaan. Eli kun olet tulossa takaisin uuteen hyppyyn, ei välttämättä kannata ajella jotain kiertoreittejä sivusta vaan pamauttaa suorinta reittiä hyppyrin kautta "väärään" suuntaan.
 
Tai sitten pikasiirtyy danger sign hypyn jälkeen
 
Kah, enpä tiennytkään, että pikasiirtymiset ovat mahdollisia.

Tuosta väärään suuntaan ajetusta hypystä saa siis myös metrejä mittariin.
 
Selitä vaan, että tuo on "tytön lemppari auto" :D
Itseasiassa mulla oli tuo sama auto derpy maalauksella ( kysy tyttäreltä kuka derpy on ;) ) kun juuri ennen horizon 4:n julkaisua keräsin loput kolmosen saavutukset ja voitin tuolla kaikki kiihdytyskisassa. Otin siitä jopa videon talteen, koska se oli niin huvittavaa, että tuo pikku koppi mun omilla säädöillä voitti s luokan autot kiihdytyksessä.

Teemaan sopivasti tässä on mun online kisoissa käyttämä lambo. Tulen katumaan tätä postausta vartin päästä, mutta onneksi muistan tämän vasta huomenna kun herään joten saattaa olla, että en kirjoita mitään tähän aiheeseen seuraavan viikon aikana.
Se on myös varsin hienoa, että olen varsin tietoinen omista foorumi postauksistani vaikka olen kännissä ja osaan myös pitää huolen, että mitään isompia typoja ei tule.
Pinkamena Diane Pie made by Marble pie. EQRC for the win.
15lpdiv.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Selitä vaan, että tuo on "tytön lemppari auto" :D

Onhan se ;)

Pitäisköhän kattoo minkälaisen tuosta oikein sais tuunattua. Nythän sille ei oo tehty mitään ja se on hyvä jos edes satasta pääsee.

Muutama kaveri on ajanu vierelle ja kehunu tuota kun oon.. tai siis tyttö on ajellu sillä. Siinä vaiheessa olis mukava sitten lyödä talla pohjaan. Tai siis sanoa tytölle että painappa se nappi ihan pohjaan asti :D
 
En äkkiseltään löytänyt Forza Horizon 4:n timelapsea livery editorista, mutta tässä olisi yksi Forza Motorsport 7:sta. Editorihan on näiden pelien välillä aika sama. On tuo niin hullua nyhräämistä, että alta pois. Kaikki kunnioitus niille, jotka jaksaa.


Muistan itsekin tehneeni jossain Forzassa vähän monimutkaisempia värkkäyksiä, vaikka en tietenkään mitään tuollaista. Yritin kaivella vanhoista ketjuista (lähinnä Forza Motorsport 4) ja löysinkin viestit, jossa olen kuvia postannut, mutta näyttää että foorumialustan vaihto tai joku muu on vienyt kuvat mennessään. Täytyypä siis ehkä iskeä vanha Forza vielä kerran tulille ja katsoa josko maalatut autot olisivat tallissa turvassa. :)
 
Päivitystä pukkaa taas, liuta odotettuja fixe peliin sekä route creator. Missä voit tehdä ihan vapaasti haluamasi max 40 mailin reitin mistä tahansa pelissä jo olevien kisojen aloituspaikasta, sekä pistää checkpointit haluamiisi paikkoihin.

https://support.forzamotorsport.net...002034847-FH4-Release-Notes-October-23rd-2018
Uusi Horizon Story on myös aika jees. Läpäisystä palkintona auto.

Kiitos cobalos driftauiluauton vinkistä. F100 Ford TYGAn tunella on aika huikea. Yritin ensin vedellä noita jollain oikeasti driftailuun tarkoitetulla autolla, kuten Hoonicornilla, mutta ei vaan päässyt lähellekään samoin pisteisiin kuin F100:lla. Kyllähän nuo muutkin menee nätisti sivuluisussa, mutta on vaikeampi hallita. F100 menee enemmän ja vähemmän koko matkan kylki edellä amatöörinkin käsissä. :)

Siellä on muuten muutamissa driftipätkissä nyt uusi KFIN klubin kärkitulos. ;)
 
Update koettu. Hyvää ja huonoa sanottavaa siitä.

Uusi forza story oli ihan kiva ja mukavasti oppi uutta valmistajien historiasta.
Lisäksi oli kivaa, että kaikissa muissa paitsi peel p50 tehtävässä ajettiin ensin valmistajan vanhalla autolla tehtävä alueelle ja siellä sitten modernilla versiolla ja molemmista sai kuunnella juttua ajon ajan.
Tuo ei kuitenkin ole niin kivaa kun yrittää samaa tehtävää viidettä kertaa ja pian olisin varmaan osannut exigeen liittyvät jutut jo ulkoa.

Olivat seasonal mestaruuksia lisänneet pari kappaletta. Ennen oli kaksi mestaruutta kaikille, yksi bond autojen omistajille ja sitten se co-op trial mestaruus.
Nyt noita kaikille tarjolla olevia perus mestaruuksia oli neljä.

Muiden tekemien ratojen ajaminen kuulosti hyvältä, mutta tuossa on yksi todella iso moka.
Kierros pohjaisten ratojen kohdalla ei näe, kuinka pitkiä ne on ja yksi kierros voi olla maksimissaan 40 mailia.
Point to point kisat näyttää pituuden kuten aina. Yhden kahden kierroksen kisan ajoin ja siinä kesti 6 minuuttia / kierros ja tuon jälkeen päätin keskittyä vaan point to point settiin.
 
No eiköhän ne korjaa tuon rataeditori ongelman piakkoin pois. Täytty yrittää vkl ottaa tyypit jos vaan RDR2 pelailuilta saa intoa aikaseks.
 
Horizon 4 on myynyt julkaisussaan paremmin kuin mikään muu Forza, saati mikään muu autopeli Xbox konsoleilla kautta historian. Vaikuttavaa. Varsinkin kun tässä ei ole laskettu mukaan Game Passin kautta peliä pelaavia.

 
kolmen ensimmäisen päivän aikana oli 2 miljonaa pelaajaa joten ainakin sen verran on myyty.

EDIT: Olikin ensimmäisen viikon aikana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jee, ainut oikea vuodenaika lienee saapunut, eli kesä :) Tuossa forza foorumia katselin niin näytti että kausi kisoissa on näköjään autoja palkintoja?? Olen kyllä missannut moiset ja liekkö peli edes maininnut asiasta..

Ja mitä ihmettä, onko joidenkin autojen "masteroinnissa" (skill pointsit?) tarjolla autoja??
 
Kesä ja viimeisin kausikohtainen latolöytö siis odottaa ottajaansa! Sitten vielä noin kolme miljoonaa krediittiä jostain että saa linnan ostettua ja sitä kautta kaikki latolöydöt kerättyä. Leveli olisi myöskin jo päälle 170, joten kohta napsahtaa 200 levelistä achievementti. En muista koska viimeksi olisin pelannut mitään autopeliä näin intensiivisesti, että muutamassa viikossa on tullut yli 40 tuntia peliaikaa. On tämä vain jäätävän hyvä.
 
Kesä ja viimeisin kausikohtainen latolöytö siis odottaa ottajaansa! Sitten vielä noin kolme miljoonaa krediittiä jostain että saa linnan ostettua ja sitä kautta kaikki latolöydöt kerättyä.

Ilmoita sitten saitko tuosta saavutuksen. Itse nappasin alkuviikosta oman viimeisen lato löydön ja saavutus näyttää 93%.
Mielestäni playground sanoi edellisessa streamissa, että ovat tietoisia ja korjaavat seuraavassa päivityksessä.
Se ranked matsin pelaamista vaativa saavutus se kaikista pahin on. Tänään taas kokeilin ja samaa paskaa tuo on edelleen.

"Match found. 10/12 players accepted. Not enough players, returning to freeroam"
"Match found. 11/12 players accepted. Not enough players, returning to freeroam"
"Match found. 10/12 players accepted. Not enough players, returning to freeroam"

Miksei tuo systeemi voi etsiä sitä yhtä tai kahta puuttuvaa pelaajaa lisää. Joillakin mennyt jopa 30minsaa, että ovat päässeet pelaamaan.
Joskus peli kuulemma vielä heittää auton valinnassa takaisin freeroamiin ja antaa kaikille vartin bannit, koska lopettivat kesken.
Tuo sama rumba olisi edessä joka adventuren jälkeen ja niitä täytyy ajaa kymmenen jotta saa liiga rankin.

En aio kiduttaa itseäni tuon kanssa ennen kuin se on korjattu.
Täysin samaa pelaamista tuo kuitenkin on mitä quick team adventure. Ainoa ero on siinä, että quick team adventurea pääsee pelaamaankin ja sen parissa meni taas pari tuntia mukavasti.

Itsellä on rank ekalla prestigella 100+ ja pelattu 134 tuntia. Tässä alkaa tulemaan jo sellainen tunne, että on saanut rahoille vastinetta vaikka tuli se ultimate ostettua ja lisäritkin on vielä tulematta.
 
Viimeksi muokattu:
Olen pelannut vasta 32 tuntia, mutta aika koukuttavaa on ollut ja suurin osa vapaasta ajasta on tuohon kulunut viime viikkoina. Aina ei vaan jaksa pelata. Itse asiassa juuri äsken nukahdin rattiin kesken pelin Forzathon pisteitä grindatessa Datsun 510:lla. On kyllä huippuunsa viritettynä aika mainio ja hauska ajoneuvo. Nostalgiaakin on lähes rajattomasti. Jos olisi Datsun 100A, itkisin onnesta.

Edelliset pari päivää ajelin Unimogilla. Koskaan aiemmin rekalla ajelu ei ole ollut peleissä hauskaa. Kevät oli hienoin vuodenaika. Talvi ehkä kuitenkin ankein kaikista, vaikka ihan kiva. Enemmän se vastasi Lapin talvea kuin Skotlannin. Muutenkin vähän harmittaa tuo erämaan kohtuuton osuus. Ottaisin mielummin kaksi kertaa suuremman kaupungin.

Lisään nyt tähän vielä sen verran, että kartta tuntuu jotenkin pienemmältä kuin edellisessä osassa. Lisään vielä, että Unimog on kuorma-auto, ei rekka.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoita sitten saitko tuosta saavutuksen. Itse nappasin alkuviikosta oman viimeisen lato löydön ja saavutus näyttää 93%.

Mulle tuli ainakin ihan normaalisti saavutus. Vaikka menin tekemään monien kokemuksen perusteella bugin aiheuttaneita asioita eli ottanut pari autoa samaan aikaan ja nopeuttanut krediiteillä korjausta.
 
Ylös Bottom