Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Nyt valahti se vesi sitten kielelle lopullisesti. On se vaan pakko hankkia tää..

[GT]56932[/GT]
[GT]56940[/GT]

Olisi kyllä ihan jees jos kamera nytkähtäisi aina jarrutuksissa, kiihdytyksissä ja vaihdoissa. Nyt g-voimia voi vain arvailla.

En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi. Noh, torstaina sen pääsee itse toteamaan demon muodossa.

Olisi kyllä ihan jees jos kamera nytkähtäisi aina jarrutuksissa, kiihdytyksissä ja vaihdoissa. Nyt g-voimia voi vain arvailla.

En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi. Noh, torstaina sen pääsee itse toteamaan demon muodossa.

On se Shiftissä ehkä hieman yliampuva sumutehosteineen, mutta silti lähempänä noita hc-simuja kuin Forzan vastine (video). Shiftissä on toki siltäkin kantilta tarpeellisempaa nähdä kojelautaa, että sitä voi kustomoida uusilla erikoisrateilla ja -mittareilla. Olisi vähän rasittavaa, jos kalliit viritysosat näkyisivät vain vaivihkaa ikkunan läpi.

Ite kyllä tykkään pelata Forzan edelleen puskurilta. Kuten myös Shiftin ja Turismon. Ei mulla oikeassa autossakaan ole kahta rattia ja neljää kättä. Ehkä sitten, kun Natal tulee, saa omat kädet siihen virtuaaliratille ja voi vaikka kruisailla ronskisti yhdellä kädellä. ;)

En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi.

Kyllähän Shiftissä on pikkasen yliampuvat nuo efektit. Olisihan se ollut mukava saada samanlaiset Forzaankin, tosin hieman hillitymmässä muodossa. Mutta eihän siinä, näillä mennään. :)

Tulee itse heiluttua tässä tuolissa aina sen verran että olen aina ottanut nuo kuskin liikkeet pois peleissä missä tuo onnistuu (kaikissa pc simuissa), parhaan tuntuman saan aina autoon näin.

Hah loistavaa, että Honda Prelude on myös tässä uusimmassa Forzassa. Tosin se uudempi korinen. Vielä kun olisivat saaneet sen 92-96 Preluden mukaan.

Onhan noita autoja vielä vähän julkistamatta. Virallisilta sivuillahan julkaistaan joka päivä aina uusi auto ja se jatkuu julkaisuun asti. Saa nähdä minkälaisia yllätyksiä on vielä luvassa. :cool:

Onko tietoa siitä onko nuo limited editionin autot todella eksklusiivisia vain limited editionin ostajille?

Demo jaksaa vaan viehättää! Ajolinjoja on todella mukavaa hioa, ja Mitsubishin mörinä niin auton ulko-, kuin sisäpuolelta on makeaa kuultavaa.
Pikku kyselyä kehiin, muuten. Millä vaihdeasetuksilla ajat pelissä? Itse olen oikeastaan ensimmäistä kertaa ajellut manuaalivaihtein, ja oikein hyvältä on tuntunut. X:llä ja B:llä on helppo vaihtaa vaihdetta. Kytkinasetusta en sentään pidä päällä. Lisäksi ajoavut ovat käytännössä kaikki pois päältä ja "braking only" apumerkkeinä.

Kyllähän tässä väistämättömästi taitaa niin käydä, että FM3 saa luvan olla XO:n ensimmäinen autopeli, jonka ostan! :)
Jos sen voi Stopista tosiaan varata kahdella pelillä + 20€:llä, niin viimeinen naula taitaa olla lyöty.

Demo jaksaa vaan viehättää! Ajolinjoja on todella mukavaa hioa, ja Mitsubishin mörinä niin auton ulko-, kuin sisäpuolelta on makeaa kuultavaa.
Pikku kyselyä kehiin, muuten. Millä vaihdeasetuksilla ajat pelissä? Itse olen oikeastaan ensimmäistä kertaa ajellut manuaalivaihtein, ja oikein hyvältä on tuntunut. X:llä ja B:llä on helppo vaihtaa vaihdetta. Kytkinasetusta en sentään pidä päällä. Lisäksi ajoavut ovat käytännössä kaikki pois päältä ja "braking only" apumerkkeinä.

Itse ajan manuaalivaihteilla ja kaikki ajoavut pois paitsi tuo lukkiutumattomat jarrut ovat päällä, koska en osaa oikein hillitä mun jarrujalkaa :DD Ja auton ''damage'' :D on simulation -asetuksella.

Kyllähän tässä väistämättömästi taitaa niin käydä, että FM3 saa luvan olla XO:n ensimmäinen autopeli, jonka ostan! :)
Jos sen voi Stopista tosiaan varata kahdella pelillä + 20€:llä, niin viimeinen naula taitaa olla lyöty.

Expert-asetuksilla mennään, ainoana muutoksena että kytkin otetaan pois sillä sitä ei ole tossa mikkiksen ratissa. Jos olisi Fanatekki niin siinä sitä ehdottomasti käyttäisin.

Itsekkin pelailen expert -asetuksilla ilman kytkintä. Enkä sitä edes kaipaile kun urheiluautoilla tuossa suurimmaksi osaksi ajellaan.

Täytyy sanoa, että onhan peli todella upean näköinen...kyllä siellä on taas koodaajat hiki virraten vääntäneet bittiä vinoon ja kenoon, että tuo saadaan liikkumaan noin sutjakasti.

Mutta ainakaan mulle ei tullut sellaista "pakko-ostos" -fiilistä, mitä esimerkiksi GRiD:in demo sai aikaan. Vakuutuin tuosta pelistä niin, että taisin tehdä ostospäätöksen jo ekan mutkan aikana. :D

Tämä oli sellaista, "no, onhan tämä ihan kiva, kai" -osastoa. :rolleyes:

Nyt kun tuota on kunnolla paukuttanut ja vielä ratin kanssa, niin kyllä on pakko sanoa, että makiaa on. Yksi ainoa asia mikä hieman harmittaa on tuo ohjaamonäkymä, joka tuntuu olevan "vain" ikäänkuin tarra lätkäistynä konepeltikuvakulmaan. Itse tykkää pc-simutyyppisestä elävästä ohjaamosta, joka etenkin NFS:Shiftissä oli tehty todella onnistuneesti.

Kyllä nyt autopelifaneja hemmotellaan. Shiftistä saa mukavan makupalan ennen Forzan julkaisua ja sitä taas jaksaakin varmasti tahkota aina GT5:n julkaisuun saakka.

F3 ohjaamo on jotenkin liian zoomattu. Toivottavasti pääsis säätämään etäisyyttä ratista kokoversiossa. Nyt tuntuu, että ajais rinta ratissa kiinni.

F3 ohjaamo on jotenkin liian zoomattu. Toivottavasti pääsis säätämään etäisyyttä ratista kokoversiossa. Nyt tuntuu, että ajais rinta ratissa kiinni.

Itekki oon hoksannu ton, ja oon samaa mieltä. Mietityttää vaan ku jossain kuvissa toi kuvakulma on paljon etäämpänä, liekkö vaan laitettu niihin kuviin moinen kuvakulma. Tai sitten kokoversiossa löytyy toinenkin sisäkuvakulma. Tai sitten ei... :rolleyes:

Ylös Bottom