Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisi kyllä ihan jees jos kamera nytkähtäisi aina jarrutuksissa, kiihdytyksissä ja vaihdoissa. Nyt g-voimia voi vain arvailla.
En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi. Noh, torstaina sen pääsee itse toteamaan demon muodossa.
En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi.
Onko tietoa siitä onko nuo limited editionin autot todella eksklusiivisia vain limited editionin ostajille?
Demo jaksaa vaan viehättää! Ajolinjoja on todella mukavaa hioa, ja Mitsubishin mörinä niin auton ulko-, kuin sisäpuolelta on makeaa kuultavaa.
Pikku kyselyä kehiin, muuten. Millä vaihdeasetuksilla ajat pelissä? Itse olen oikeastaan ensimmäistä kertaa ajellut manuaalivaihtein, ja oikein hyvältä on tuntunut. X:llä ja B:llä on helppo vaihtaa vaihdetta. Kytkinasetusta en sentään pidä päällä. Lisäksi ajoavut ovat käytännössä kaikki pois päältä ja "braking only" apumerkkeinä.
Demo jaksaa vaan viehättää! Ajolinjoja on todella mukavaa hioa, ja Mitsubishin mörinä niin auton ulko-, kuin sisäpuolelta on makeaa kuultavaa.
Pikku kyselyä kehiin, muuten. Millä vaihdeasetuksilla ajat pelissä? Itse olen oikeastaan ensimmäistä kertaa ajellut manuaalivaihtein, ja oikein hyvältä on tuntunut. X:llä ja B:llä on helppo vaihtaa vaihdetta. Kytkinasetusta en sentään pidä päällä. Lisäksi ajoavut ovat käytännössä kaikki pois päältä ja "braking only" apumerkkeinä.
Kyllähän tässä väistämättömästi taitaa niin käydä, että FM3 saa luvan olla XO:n ensimmäinen autopeli, jonka ostan!
Jos sen voi Stopista tosiaan varata kahdella pelillä + 20€:llä, niin viimeinen naula taitaa olla lyöty.
Millon demo tulee silver käyttäjien ladattaviksi?
Millon demo tulee silver käyttäjien ladattaviksi?
F3 ohjaamo on jotenkin liian zoomattu. Toivottavasti pääsis säätämään etäisyyttä ratista kokoversiossa. Nyt tuntuu, että ajais rinta ratissa kiinni.