Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

X360-versio tekee skaalauksen itse, PS3-versiossa skaalausta ei ole. Sisäisesti kumpikin toimii silti 720p-tarkkuudella.

Itselläni tuo vastaava homma tapahtuu oikeastaan kaikkien PS3 pelien kanssa. PS3:a ei siis saa skaalaamaan kuvaa 1080p:hen kuten Xbox tekee? Ärsyttävää kun kuva aina tavallaan pätkäisee ja näyttöön tulee television valitun sisääntulon tiedot jne. aina kun tuo muutos 1080p:sta 720p:hen tapahtuu...
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

PS3:a ei siis saa skaalaamaan kuvaa 1080p:hen kuten Xbox tekee?
Ei saa ei. Vain harvat PS3-pelit tukevat skaalausta ja/tai pyörivät aidosti 1080p-tilassa. Boksin oma skaalainpiiri pitää huolen siitä, että käytännössä peli kuin peli skaalataan 1080p:ksi asti. Se riippuu sitten pitkälti näyttölaitteen omasta skaalaimesta, onko jälki verrattavissa boksin tekemään skaalauksen. Se voi olla huonompaa, mutta laadukkaalla skaalaimella ehkä jopa parempaakin.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itselläni tuo vastaava homma tapahtuu oikeastaan kaikkien PS3 pelien kanssa. PS3:a ei siis saa skaalaamaan kuvaa 1080p:hen kuten Xbox tekee? Ärsyttävää kun kuva aina tavallaan pätkäisee ja näyttöön tulee television valitun sisääntulon tiedot jne. aina kun tuo muutos 1080p:sta 720p:hen tapahtuu...

Mitä h*****n väliä sillä on pätkiikö se kun se lataa siinä vaiheessa peliä eikä siinä ehdi edes mitään videoita tai mitään alkamaan. tai ainakaan itselläni ei ehdi. Sitäpaitsi skaalaus ei ainakaan paranna kuvanlaatua. päinvastoin kun kone joutuu "emuloimaan" pikseleitä lisää?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mitä h*****n väliä sillä on pätkiikö se kun se lataa siinä vaiheessa peliä eikä siinä ehdi edes mitään videoita tai mitään alkamaan. tai ainakaan itselläni ei ehdi. Sitäpaitsi skaalaus ei ainakaan paranna kuvanlaatua. päinvastoin kun kone joutuu "emuloimaan" pikseleitä lisää?

No eihän sillä loppujenlopuksi väliä olekkaan. Ihmettelin vain mistä moinen, kun tottunut xboksiin, jolla ei moista siis tapahdu.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itse olen tuosta skaalaamisesta samaa mielta kuin uusitolli, ei se skaalaus sitä kokemusta paranna. Jos lähdemateriaali on natiivina 720p niin parempi pitää se sellaisena eikä alkaa muuntamaan sitä 1080p:ksi.

Sain itse eilen uudemman telkun tuon PS3:n ja X0:n kaveriksi, Sony 46W4500 toimittaa nyt näyttölaitteen virkaa. Alkusäätöjen jälkeen on hieman olen ollut ihan tyytyväinen, eli havaintoja:

Plussat:
- Bluray elokuvat toistuvat 1080 / 24p aivan loistavasti, toimintapätkissä en havainnut häntimistä yms. häröilyä.
- PS3 pelit näyttävät siltä miltä niitten pitäisikin, 720p tilassa ainakin, en ole FullHD pelejä vielä päässyt testaamaan (onkos niitä kovinkaan montaa?)
- SD kuvanlaatu ihan siedettävää. Eihän siitä nättiä saa tekemälläkään, voisi kokeilla jollain paremmalla digiboksilla sillä tällä hetkellä käytössä tv:n oma viritin (antennitalous)
- Itselleni vielä riittävä määrä sisääntuloja, tosin jos vetää vielä X0:n kiinni HDMI:llä niin ei jää kuin 1 HDMI paikka vapaaksi.
- Ei huomattavaa valovuotoa.
- Hinta kohdillaan. (Veikon Kone, 1250€)

Miinukset:
- Pilveilyä suorastaan häiritsevästi. Tummaa (musta kuva) taustaa vasten selvästi havaittavissa. Toivottavasti asettuu ilman poppakonsteja.
- Lievää sirinää telkun yläosassa, kuuluu vain läheltä kuunneltaessa.

Päivän kokemuksella kuitenkin selkeästi kokemukset plussalla, vaihto 26" Samsungin HD-Readystä 46" FullHD telkkuun hymyillyttää (katseluetäisyys 2,8m). Jopa vaimokekin tykkää kun näkee Singstarin tekstit ilman laseja :)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Kovasti sitä mainostetaan aina plasmaa ainoana oikeana vaihtoehtona, eikä silti olla perehdytty kunnolla. Esim. minun Pioneer KRP-500M:ssä, jota pidetään yleensä ottaen varsin menevänä telkkarina, on vähintään 1 framen input lagi (16ms?). Ei kaava ole niin itsestään selvä, että plasma ----> ei input lagia. Eihän tuollainen 1 framen input lagi haittaa ainakan mun tasoista pelaajaa missään, mutta joitain (esim. yhtä jo tällä töllöllä pelannutta tekkenistiä) tuollainenkin viive saattaa häiritä. Ja eikös se näin ole, että vasteaika =/= input lagi. Tässäkin telkkarissa vasteaika on se joku tyyliin 0.001ms, mutta input lagia on silti yli framen, mutta alle kahden framen verran.
Ja yksi häiritsevä tekijä monessa plasmatelkkarissa on kiiltävä kuva. Meinaan siis sitä, että ruutu on "lasinen", jolloin suoraan telkkarin takana olevaan ikkunaan on pakko laittaa pimennysverho. Esmes minulla ei riitä edes sälekaihdin, vaan sen on pakko olla ihan pimennysverho.

Kyllähän plasmat on hyviä, mutta niin on myös LCD:t. Ei plasmaa voi varsinkaan LED-töllöjen aikana mainostaa ainoana ja jokaiseen tilanteeseen parhaiten soveltuvana vaihtoehtona.

Plasmaa ei kyllä ole ainoaksi oikeaksi täällä väitetty. Lcd:tä tosin on. Lähinnä täällä on kaadettu vanhoja myyttejä ja mantroja. Niin ja oltu tyytyväisiä omiin hankintoihin.

Mut joo, tuo plasma ei tosiaan tarkoita että inputlagia ei ole. Yleisesti ottaen plasmatekniikalla toimiva tölsy pärjää vähemmällä kuva prosessoinnilla kuin lcd, joten plasmoissa tuo inputlagi on harvemmin häiritsevällä tasolla. Tämä ei silti tarkoita, että kaikki mallit rulettaa.

Ja tuo "led" sana ei myöskään tee teeveestä täydellistä. Noiden led tölsyjen sekaan mahtuu myös paljon kuraa.

ps.Tuli muutes hankittua vihdoin Wipeout HD. Nyt käsitän miten vähän huipputelevisiolla tekee nykypeleissä. Tuon jälkeen on tullut naurettua monelle pelille jonka kotelossa lukee "1080p". Lisää moista silmänkarkkia vaan konsoleille. Nam!
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Plasmaa ei kyllä ole ainoaksi oikeaksi täällä väitetty. Lcd:tä tosin on. Lähinnä täällä on kaadettu vanhoja myyttejä ja mantroja. Niin ja oltu tyytyväisiä omiin hankintoihin.
Ehkä vähän liian radikaalisti toin sanomiseni esille. Kovasti plasmaa silti mainitaan parhaana vaihtoehtona, vaikka se ei sitä kaikille ole. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa jos on todellinen HC-Tekkenisti, jolle input lagi on kaikki kaikessa, kannattaa esim. Pioneer Kuro vs Sony W4000 valita jälkimmäinen.

Ja kyllä, minäkin olen niin tyytyväinen nykyiseen telkkarivalintaani, vaikka töllöllä onkin hieman input lagia, etten ole vaihtamassa tätä varmaan vuosiin. Tämä on minun käyttötarkoituksiin täydellinen telkkari.
Ja tuo "led" sana ei myöskään tee teeveestä täydellistä. Noiden led tölsyjen sekaan mahtuu myös paljon kuraa.
Tottakai, mutta LED-töllöjen saapuminen poisti varmasti monelta halut ostaa plasmatöllö. Valintojen maailma senkun laajenee vaan.
ps.Tuli muutes hankittua vihdoin Wipeout HD. Nyt käsitän miten vähän huipputelevisiolla tekee nykypeleissä. Tuon jälkeen on tullut naurettua monelle pelille jonka kotelossa lukee "1080p". Lisää moista silmänkarkkia vaan konsoleille. Nam!
Jep, WipeoutHD on aivan käsittämättömän upea FullHD-peli. Eipä näitä liian montaa ole, ikävä kyllä. :(
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itse olen tuosta skaalaamisesta samaa mielta kuin uusitolli, ei se skaalaus sitä kokemusta paranna. Jos lähdemateriaali on natiivina 720p niin parempi pitää se sellaisena eikä alkaa muuntamaan sitä 1080p:ksi.

Meinaat että ronttaat paikalle toisen telkkarin aina kun vaihdat 1080-materiaalista 720-tavaraan? Jos käytössä on 1080p-tv ja katsotaan 720p-lähdemateriaalia, kuvaa joudutaan aina skaalaamaan. Pitää vain valita tapa, jolla skaalaus tuottaa parasta jälkeä.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Kovasti sitä mainostetaan aina plasmaa ainoana oikeana vaihtoehtona, eikä silti olla perehdytty kunnolla. Esim. minun Pioneer KRP-500M:ssä, jota pidetään yleensä ottaen varsin menevänä telkkarina, on vähintään 1 framen input lagi (16ms?). Ei kaava ole niin itsestään selvä, että plasma ----> ei input lagia. Eihän tuollainen 1 framen input lagi haittaa ainakan mun tasoista pelaajaa missään, mutta joitain (esim. yhtä jo tällä töllöllä pelannutta tekkenistiä) tuollainenkin viive saattaa häiritä. Ja eikös se näin ole, että vasteaika =/= input lagi. Tässäkin telkkarissa vasteaika on se joku tyyliin 0.001ms, mutta input lagia on silti yli framen, mutta alle kahden framen verran.
Ja yksi häiritsevä tekijä monessa plasmatelkkarissa on kiiltävä kuva. Meinaan siis sitä, että ruutu on "lasinen", jolloin suoraan telkkarin takana olevaan ikkunaan on pakko laittaa pimennysverho. Esmes minulla ei riitä edes sälekaihdin, vaan sen on pakko olla ihan pimennysverho.

Kyllähän plasmat on hyviä, mutta niin on myös LCD:t. Ei plasmaa voi varsinkaan LED-töllöjen aikana mainostaa ainoana ja jokaiseen tilanteeseen parhaiten soveltuvana vaihtoehtona.

Valmistajat ilmoittavat monesti vasteajan, mutta eivät input lagia. Eli ovat tosiaan kaksi eri asiaa. Vasteaika on raakasti panelin nopeus vaihtaa pikseli tummasta vaaleaksi ja takaisin tummaksi. Uskoisin että tämän hetken markkinoilta ei juuri löydy paneeleita, joissa tämä olisi yli 16ms, eli yli ihmisen silmän erotuskyvyn.

Input lagia sen sijaan syntyy aina, kun kuvaa prosessoidaan. Ja sitähän prosessoidaan nykytöllöissä reilusti. Suurimpia input lagien aiheuttajia on esim. 100Hz (tai 200 tai 600Hz tms) ominaisuus. Itse valitsen mieluummin paremman liiketoiston, kuin lagaamattoman kuvan, eli pelaan 100Hz ominaisuus päällä. Voisin harkita sen pois päältä ottamista, jos pelaisin jotain äärimmäisiä refleksinopeuksia vaativaa peliä, kuten FPS:t tai Tekken.

Eilen kävin Veikon Koneessa vähän kyselemässä. Palvelua jouduin odottamaan about puoltuntia, mutta sitten tuli myyjä paikalle. Oli ERITTÄIN asiantunteva ihminen, sen verran nörtin näköinenkin :) Itsekkin olen asiakaspalvelutyössä, joten teidän jos myyjä on opetellut jonkun myyntipuheen vai tietääkö hän oikeasti asiasta.

Kysyin ihan suoraan, että Plasma vai LCD näyttö, sanoin myös, että tulee pelaamiseen ja ihan yleiseen tv:n katseluun. Hän sanoi suoraan, että Plasma. Suositteli ihan suoraan tuota G10. Hän perusteli myös todella asiantuntevasti. Hän sanoi, että Plasma vie noin. 15% enemmän energiaa kuin LCD. Mutta Plasmat on juuri tarkoitettu liikkuvaan kuvaan, niinkuin LCD kuulemma enemmänkin pysähtyneeseen, esim. laskin kuulemma.. 600Hz tarkoittaa kuulemma jotain liikkuvaan kuvaan, eli kuin siellä oli pyörimässä jalkapalloa, se 600Hz takaa sen, että pallo näyttää myös pyöreältä, eikä mene litteäksi niinkuin huomasin monessa 100HZ televisiossa. Televisiossa on kuulemma oma pelaamiseen tarkoitettu kontrasti, eli sen saa valita valikosta. Plasmassa on paljon pehmeämpi, terävämpi, syvempi yms kuva kuin LCD. Hän sanoi, ettei niitä edes voi verrata toisiinsa. Oli juuri myynyt Turun Messuilla 6 kpl 50" samaa G10.

Plasmassa tuo vasteaika ja kontrastisuhde on eli se 2 000 000:1 todellakin kuulemma myös pitää paikkansa, niinkuin LCD ei todellakaan pidä, ei niin missään LCD televioissa. Ne ovat kuulemma kaikissa suunnilleen samat ja todella paljon huonommat.

On tainnut olla aika kettu tuo kaveri. :cool: 42-tuumaisen G10:n virrankulutus on 340W, kun saman kokoluokan LCD-tv:n n. 150W. (led-valaistun lcd:n n.100W)
Niin kai se LCD on alunperin kehitetty taskulaskimia yms varten, mutta on aika naurettavaa verrata nykyisiä LCD-töllöjä niihin. Ja eipä taajuudenkaan pitäisi kohteiden muotoon vaikuttaa, vaan tosiaan sulavampaan liiketoistoon.
Ja kontrasti... ei tosiaan ole hirveän vertailukelpoinen luku nykypäivänä. Dynaamisella kontrastilla on paskan verran väliä kuvan todellisen laadun kannalta ihmissilmälle. Olipa plasma tai LCD.
Hyvä on myös tietää, että G10:n 600Hz, ei tarkoita sen taajuuttaa, vaan sitä että kuvaa välkytetään 10 kertaa/freimi verratessa normaaliin NTSC-signaaliin jossa on 60 freimiä/s.

Mutta eihän siinä, en silti väitä etteikö siinä tv:ssä silti olisi hyvä kuva. ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Meinaat että ronttaat paikalle toisen telkkarin aina kun vaihdat 1080-materiaalista 720-tavaraan? Jos käytössä on 1080p-tv ja katsotaan 720p-lähdemateriaalia, kuvaa joudutaan aina skaalaamaan. Pitää vain valita tapa, jolla skaalaus tuottaa parasta jälkeä.

Veikkaanpa, että mustapug tarkoittaa sitä, että esimerkiksi PS3:lla näyttövalikosta poistamalla ulostulo vaihtoehdoista 720p ja jättämällä vain 1080p, ei se kuvan laatua tule välttämättä parantamaan. Joissakin tapauksissa tapahtuu päinvastoin. Esimerkiksi Resistance 2, joka normaalisti pyörii 720p:llä, niin vaihtamalla sen 1080p:hen materiaali kärsii. Esimerkiksi jo pelin logo (http://library.galciv2.com/mvlib/ss/Fullview_SRPA-logolrg.png) näyttää enemmän tikapuilta, kuin "A":lta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

En ole vieläkään päässyt varmuuteen minkä television ostaisin..

Eli tuota Panan 42" G10 olen ajatellut, mutta eilen kävin Gigantissa niin näin LG 50" plasman. Se näytti jo hyvältä, eikä hintaakaan ollut kuin 1200€. Kun kotiin pääsin ja nopean googlettamisen jälkeen huomasin, että kyseisestä Gigantin telkkarista on tullu tämän vuoden puolella uusin versio, eli LG 50" PS8000.

Eli onko kellään kokemusta tuosta.. Hyvältä se ainakin vaikuttaa eikä hintakaan ole paha - 38683 - LG PS8000 50" -FULL - Verkkokauppa.com -

Kyseisessä telkkarissa on kyllä antenniverkon viritin, mutta kun kytkee oman kaapeliverkon boxsin tilalle niin se toimii normaalisti.. HD-kanavia ei pysty katsomaan, jollei osta omaa kaapeliverkon HD-boxsia.

Muuten tuo G10 on loisto, mutta melkein samalla hintaan saa 50" telkkarin. Eli mitäs mielipidettä tuosta PS8000?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Uskoisin että tämän hetken markkinoilta ei juuri löydy paneeleita, joissa tämä olisi yli 16ms, eli yli ihmisen silmän erotuskyvyn.

Itse ainakin erotan tuon vasteajan erot ja kumarran sille alas tomuun asti. Ja todettakoon täällä ketjussa jo useampaa kertaan todettu fakta, ettei valmistajien lukuihin kannata luottaa. Nyt kun on todella nopealla paneelilla pelannut niin huomaan eron vielä paremmin. Erityisesti tuon huomaa fps-peleissä päätä käännellessä pienenä sumentumisena. Tosin enää niin pahoja paneeleja ei ole näkynyt hetkeen, että pelaamisen niillä voi unohtaa. Silti tarkkuutta vaativissa fps-peleissä joissa on pitkä piirtoetäisyys, yli 8ms paneelit jäävät minun mielestä 0,001ms paneeleille reippaasti. Tuollaisissa peleissä on jonkinverta hyötyä siitä, jos pystyt spottaamaan vihun mahdollisimman kaukaa huolimatta siitä, että olet liikkeessä tai että vihu liikkuu. Mutta tosiaan, myönnän kyllä, että 8ms riittää pelaamiseen enemmän kuin hyvin. Tarve tuota nopeampaan riippuu pitkälit "korvien välisestä hifistelyasteesta", josta jo aiemminkin tässä ketjussa oli puhetta.:D

ovaska1 sanoi:
Muuten tuo G10 on loisto, mutta melkein samalla hintaan saa 50" telkkarin. Eli mitäs mielipidettä tuosta PS8000?

Heh, on aika iso toi 50". Kantsii mitata sille tuleva paikka valmiiksi. Itse ihan kauhistuin tuon 42" kokoa ja ajattelin, että josko nyt olin mennyt liian pitkälle. Viikon pelaamisen jälkeen olin tyystin tottunut ja kyllä sitä voisi ruudulla lisääkin kokoa olla. Pelaan nyt noin 2m etäisyydellä töllöstä. Veikkaisin, että 50" hyvä katselu etäisyys olis jotain 3m luokkaa. Ainakin tuo 3m olisi hyvä olla tilaa huoneessa johon töllöä aiot laitta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itsellä on tuo ue46b7070 ledtv ja en takuulla vaihtaisi pois.Kuva on ihan älyttömän hyvä pelatessa ja digikuvakin menettelee.Input lagia en ole juurikaan huomannut ja kontrasti on mielestäni parasta mitä olen itse tähän saakka nähnyt.

Edellinen samsungin plasma oli sekin hyvä,mut ei vedä tälle vertoja.

Teknisiltä ostin 1999e ja en ole hetkeäkään katunut.

Jos käyttäisi vain pelaamiseen niin ostaisin 55" mutta tuota digikuraa ei pysty kattomaan pirukaan niin läheltä mitä meillä etäisyys on,siksi ostin 46".

Itse pelailen tuo gamemode päällä,en ole tosin kokeillut saisiko ilman sitä kuvasta parempaa,tosin en usko et saisi.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Veikkaisin, että 50" hyvä katselu etäisyys olis jotain 3m luokkaa. Ainakin tuo 3m olisi hyvä olla tilaa huoneessa johon töllöä aiot laitta.
No jaa, meikällä oli ennen katteluetäisyys 50" töllöllä 2,5m ja nykyään ~3,5m. Ennen oli parempi, ei ollut ainakan mulla mitään ongelmia 50" 2,5m kanssa. Nyt pitäisi saada tähän etäisyyteen 100" kuva. 100" on varmaan liikaa täyskuvan leffoille, mutta sen kokoinen kangas pitää olla niitä "mulla on isot mustat palkit"-leffoja varten.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Meinaat että ronttaat paikalle toisen telkkarin aina kun vaihdat 1080-materiaalista 720-tavaraan? Jos käytössä on 1080p-tv ja katsotaan 720p-lähdemateriaalia, kuvaa joudutaan aina skaalaamaan. Pitää vain valita tapa, jolla skaalaus tuottaa parasta jälkeä.

En nyt ole ihan varma ymmärsitkö oikein tuon asian, vai olenko itse ymmärtänyt väärin.

En suinkaan roudaa HD-Ready telkkaria paikalle jos materiaalina on 720p, FullHD telkku pystyy moisen mielestäni toistamaan kätevästi lähdemateriaalin omalla resollaan (tässä siis tuo 720p) skaalaamatta sitä 1080p:ksi. SILIK oli tuossa hieman ylemäpänä vastaavalla linjalla, skaalaus ei tuo autuutta sen enempää.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

No jaa, meikällä oli ennen katteluetäisyys 50" töllöllä 2,5m ja nykyään ~3,5m. Ennen oli parempi, ei ollut ainakan mulla mitään ongelmia 50" 2,5m kanssa. Nyt pitäisi saada tähän etäisyyteen 100" kuva. 100" on varmaan liikaa täyskuvan leffoille, mutta sen kokoinen kangas pitää olla niitä "mulla on isot mustat palkit"-leffoja varten.

Joo itellä on just 92" kangas ja katseluetäisyys on jotain aikalähellä kolmee metrii, ei oo kyl yhtään liian iso. Kaikkeen tottuu ja yleensä vielä aika nopeesti. Tietysti digikuva ja dvd:eet näyttää usein aika karseilta, mutta blu-rayt ja hd-kuva muutenki on ihan loistavaa.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

FullHD telkku pystyy moisen mielestäni toistamaan kätevästi lähdemateriaalin omalla resollaan (tässä siis tuo 720p) skaalaamatta sitä 1080p:ksi.

Kyllä Xbugs on oikeassa, eli jokainen ruutu, FullHD tai HD Ready, kykenee näyttämään kuvaa vain käytetyn paneelin natiiviresoluutiolla vaikka onkin kykenevä vastaanottamaan myös muita resoluutioita. Parasta jälkeä saadaan, jos ruudulle syötetään sen natiiviresoluutiolla kuvasignaalia olettaen, että lähdemateriaali antaa siihen mahdollisuuden. Mikäli resoluutio on jotain muuta muuntaa ts. skaalaa laite sen itse tarvitsemaansa resoluutioon, vaihtelevin tuloksin. Skaalaus siis tapahtuu viimeistään TV:n toimesta jos kuva ei ole valmiiksi TV:n natiiviresoluutiolla.

Pelien kohdalla yleensä on käytössä joku muu kuin puhdas 720p tai 1080p resoluutio alunperinkin pelin sisäisenä resoluutiona, joten joskus pelin itse skaalaama 720p kuva näyttää FullHD ruudulla paremmalta kuin sen tuottama 1080p kuva. Tähän ei ole kuitenkaan mitään nyrkkisääntöä, vaan tuo vaihtelee pelikohtaisesti.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itse laittelin juuri tilaukseen LG LH3000 -LCD-tv 47", kun pari päivää koetin pohtia mihin vaihtoehtoon päätyy.. Kummoisia vaatimuksia ei kuitenkaan ole, enkä noiden speksien päälle paljoa ymmärrä.. Suht halpakin kapistus oli hakusessa, kun ei varoja parempiin ole. 42" oli alkujaan tarkoitus ostaa, mutta homma hieman karkasi lapasesta.. :D
Hobby Hallin kanta-asiakasetuna oli hinta parilla töllöllä tippunut, joten sieltä päädyin osamaksunkin takia ostamaan tuon.
Aluksi meinasin Samsung PS-50B435 -plasma-tv 50" ostaa (899e), mutta päädyin kuitenkin lopulta tuohon lg:hen. Osamaksulla kertyy kaikkiaan hintaa 1170e, joka sisältää toimituskulut. Saapi vaan nähdä millon mahtaa tulla, kun toimitusaika vahvistamatta luki tuotteen kohdalla.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Osaisiko joku suositella minulle hinta/laatu suhteeltaan parasta mahdollista Full HD televisiota PS3:n seuraksi? Hinta voisi olla siinä 400-600€:n paikkeilla ja koko voisi olla 32".

Kiitos jo etukäteen!
 
Ylös Bottom