Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Full HD:ta en kyllä suosittelisi tuohon kokoluokkaan.
Monitoreita on pienempiä ja suuremalla resoluutiolla, joten ruutukoolla ei ole sinänsä väliä. Kunhan katsoo tarpeeksi läheltä, enintään metrin päästä, että suurempi resoluutio tuo aitoa hyötyä. Kaukaa katsoessa 32" ruudulla ei FullHD resoluutiosta hyödy mitenkään.
Ei varmaankaan televisiolähetystä, mutta joitakin pelejä ainakin minä pelaan joskus alle metrin etäisyydeltä.Aika harva varmaan katsoo telkkaria alle metrin etäisyydellä.
Sen enempää perehtymättä asiaan niin totean, että älä hyvä mies maksa LG:stä 800 euroa. Samaan hintaan saat Samsungin Gigantista ja on sata varmasti parempi tuote. (Vaikka LG - fanit muuta väittäisivätkin)![]()
Pitäisi saada kakkospleikalle näytön ja kyselisin semmoista että mikä on ero jos ostan esim. 22" LCD tv:n tai 22"LCD näytön?
Ja ihan pelikäyttöön ainoastaan tämä on tarkoitus.
Onko lcd näytössä tarkempi kuva kuin tv:ssä tai miten se toimii?
Ainakin teoriassa Game Modea käytettäessä input lagia pitäisi olla mahd. vähän. Voit tietysti verrata vielä lopputulosta ottamalla ei-pelitilassa kaikki kuvankäsittelyominaisuudet pois päältä.Mites teillä samsungilla pelaajilla on tuo gamemode,pidättekö päällä vai pois??Ja onko enemmän vai vähemmän input lagia tuo pelimode päällä vai pois?
Olen koko ikäni toiminut telkkareiden parissa, joten tiedän mielestäni näistä aika hyvin. En väitä kuitenkaan olevani mikään totuus tässä asiassa. Jos itse saisin valita LG ja Samsungin väliltä ni en kauheasti miettisi.
Itselläni on parhaillaan Samsungin 50 tuumanen Full hd pelihuoneessa. Huikea telkkari gigantista 1000 eurolla (alennuksella).
LG ei kestä vertailua Sonyyn.