Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Saiko kukaan tuolta gamestopista sitä assasins 2 black editionia. Itse olisin sitä himoinnu, mutta ei onnistunu saamaan sitä. Valkoisen kyllä sit sain.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! Uusi vaihtokampanja uutuuspeleihin sivulla

Konsolifin Ry:n kannattaa varmaan kohta vaatia jonkunnäköistä rahallista palkkiota tästä toiminnasta. Mainostus maksaa (bannerit, splash screen...), nyt yritykselle annetaan oma privaattipalsta foorumille jossa mainostaa tuotteitaan.
Vinkki ihan kelpoinen, mutta KonsoliFINillä on jo toimiva yhteistyösopimus toisen tahon kanssa. Lisäksi tuskin käyttäjät enää lisää haluaisivat bannereita ja ruudulle lävähtäviä mainoksia. Eikös näitä ollut nykyäänkin jo liikaa? Bonuksena vielä nämä mahdolliset oikeustoimet Gamestopin suuntaan aktiivisten jäsentemme toimesta...pian ollaan koko sivusto nurin, kun tuemme mainossopimuksin tätä asiakkaiden rahoja euromittaisena riistävää jenkkimegakorporaatiota. Tätä kohtaloa emme halua kokea.

Tosissaan: Annetut kampanjatarjoustiedotteet ovat olleet kriittisistä palautteista huolimatta pääosin erittäin tervetulleita tälle foorumille. Niin kauan kuin tiedotteet ovat jäsenilleen hyödyllisiä ja kiinnostavia + jopa yhteisöllisiä kuten tässä tapauksessa (mm. käyttäjien kysymyksiin vastaillaan), ei ylläpidolla ole pienintäkään tarvetta jarruttaa nykyistä toimintaa tiedotteiden osalta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Saiko kukaan tuolta gamestopista sitä assasins 2 black editionia. Itse olisin sitä himoinnu, mutta ei onnistunu saamaan sitä. Valkoisen kyllä sit sain.
Sai, mutta niitä tuli ainakin meille kaksi per konsoli. Eli todennäköisesti muillekin myymälille tuli korkeintaan saman verran. Näitä tarjottiin siis varausjärjestyksessä ennakkovarauksen tehneille ja 5€ lisähinnalla menivät aikalailla ihan listan alussa olleille kaikki.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! Uusi vaihtokampanja uutuuspeleihin sivulla

Niin kauan kuin tiedotteet ovat jäsenilleen hyödyllisiä ja kiinnostavia + jopa yhteisöllisiä kuten tässä tapauksessa (mm. käyttäjien kysymyksiin vastaillaan), ei ylläpidolla ole pienintäkään tarvetta estää nykyistä toimintakuviota.
Paitsi että ehkä on sittenkin... Meidän pitää keskuudessamme nyt selvitellä tätä tilannetta, koska asia on kimurantimpi kuin aluksi kuvittelimmekaan. Tiedotamme lisää, kunhan yksityiskohdat on selvitetty.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

En kyllä nyt löydä uudesta enkä vanhasta threadista tämän hetkistä kampanjaa enkä exlusion listaa?

Jep kiitos kiitos
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Saiko kukaan tuolta gamestopista sitä assasins 2 black editionia. Itse olisin sitä himoinnu, mutta ei onnistunu saamaan sitä. Valkoisen kyllä sit sain.

Satuin saamaan kun kysäisin tiskillä. Mitäs eroa nuossa Black ja White editioneissa sitten onkaan? Ja tosiaan Gamestopperille kiitoksia tiedotuksissa. Vaikka osaksi jäikin DVD kamppis hyödyntämättä, niin kuitenkin pari kassillista ehdin kuskaamaan pois. Sekin olisi jäänyt tekemättä ilman näitä ketjuja.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! Uusi vaihtokampanja uutuuspeleihin sivulla

Bonuksena vielä nämä mahdolliset oikeustoimet Gamestopin suuntaan aktiivisten jäsentemme toimesta...

Toivottavasti tämä ei ollut provo. Luulen että tarkoitit minua. Haluatko tahallasi ymmärtää viestini väärin? Ei kukaan ole mitään oikeustoimia suunnitellut.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! Uusi vaihtokampanja uutuuspeleihin sivulla

Toivottavasti tämä ei ollut provo. Luulen että tarkoitit minua. Haluatko tahallasi ymmärtää viestini väärin? Ei kukaan ole mitään oikeustoimia suunnitellut.
Joops ei sentään tuommoisia harrastella. Pikkuisen piti nyt höpsäistä irrotellen, kun alkoi osa jutuista lipuilla sfäärisyyden tuolle puolen. Kaikki ok. :)
Niin kauan kuin tiedotteet ovat jäsenilleen hyödyllisiä ja kiinnostavia + jopa yhteisöllisiä kuten tässä tapauksessa (mm. käyttäjien kysymyksiin vastaillaan), ei ylläpidolla ole pienintäkään tarvetta estää nykyistä toimintakuviota.
Paitsi että ehkä on sittenkin... Meidän pitää keskuudessamme nyt selvitellä tätä tilannetta, koska asia on kimurantimpi kuin aluksi kuvittelimmekaan. Tiedotamme lisää, kunhan yksityiskohdat on selvitetty.
Juu tässä onkin isompi sopimustekninen asia kyseessä. Tarkistusta vaatii.

Mutta takaisin aiheeseen, niin ei eksyillä polulta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Satuin saamaan kun kysäisin tiskillä. Mitäs eroa nuossa Black ja White editioneissa sitten onkaan? Ja tosiaan Gamestopperille kiitoksia tiedotuksissa. Vaikka osaksi jäikin DVD kamppis hyödyntämättä, niin kuitenkin pari kassillista ehdin kuskaamaan pois. Sekin olisi jäänyt tekemättä ilman näitä ketjuja.

Blackissä on se nahkanen kirja + dvd ja 3 ladattavaa "kenttää" ja erillainen figuri kuin whitessa.
Whitessä on AC1(?) vaatetuksella oleva figuri ja 1 ladattava kenttä
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Blackissä on se nahkanen kirja + dvd ja 3 ladattavaa "kenttää" ja erillainen figuri kuin whitessa.
Whitessä on AC1(?) vaatetuksella oleva figuri ja 1 ladattava kenttä

Ot:
White:a tarjosivat gamestopista 5€ lisähintaan (otin).
Nyt jäi vaivaamaan että mitä tuo Black:in dvd sisältää?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tänään on Lefti 2 julkaisupäivä, mutta ei ole minulle tullut gamestopista soittoa, että voisin tulla noutamaan???
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tänään on Lefti 2 julkaisupäivä, mutta ei ole minulle tullut gamestopista soittoa, että voisin tulla noutamaan???

Oma-aloitteisuus tuskin tappaa. Ei ne mullekaan aina soita. Ota huomioon, että tänään julkaistiin monta muutakin peliä. Eivät varmaan ehdi jokaiselle soittaa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Minulle tuli eilen soitto.
Kyllä niitä siellä on, senkun hakemaan vaan huomenna.

Pesismailoja ei einää tänään viiden jälkeen ollut, mutta myyjälle pisteet siitä, että ei tarvinnut alkaa itse kyselemään.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Hmm... On tullut mietittyä, että miten se EA:n Deal of the week toimii? Kun käsitän sen joka kerta, että tuo 2 peliä ja saat 2 peliä listalta 10 €. Mutta voiko se oikeasti olla noin hyvä tarjous?
Entä mahtaakohan Mass Effect kakkosesta olla tulossa jotain LE versiota?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Ot:
White:a tarjosivat gamestopista 5€ lisähintaan (otin).
Nyt jäi vaivaamaan että mitä tuo Black:in dvd sisältää?

Samaan hintaan sai ton blackin ja se dvd sisältää trailereit, pelin soundtrakin ja jotain taustakuvia pc:lle
 
Ylös Bottom